FANDOM

A Mesehősök Végzetkönyve
Ever-After-High-A-Mesehosok-Vegzetkonyve-web

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenési dátum:

2013. október 8.

Előző:

Hunter Huntsman's Story

Következő:

The Tale of Two Sisters

A Mesehősök Végzetkönyve az első könyve az Ever After High könyvsorozatának , írta Shannon Hale. Megjelent 2013. október 8-án. Már kapható Magyarországon is.

ÖsszegzésSzerkesztés

Az Ever After High varázslatos gimi! Itt készülnek fel a híres mesehősök tini gyermekei arra, hogy beteljesítsék előre elrendelt végzetüket, és átvegyék szüleik helyét a mesékben. Belőlük lesz majd a következő Hófehérke, Daliás Herceg vagy éppen Gonosz Királynő – akár tetszik, akár nem. Az örökség napján ugyanis ünnepélyesen el kell fogadniuk a Mesehősök Végzetkönyvében megírt sorsukat, és mindenki tudja, hogy aki ezzel szembeszegül, annak örökre eltűnik a meséje. A Gonosz Királynő lánya, Raven Queen is hamarosan anyja nyomdokaiba lép, de éppen a kellő rosszindulat hiányzik belőle. Mi lenne, ha átírná élete meséjét? Az előkelő Apple White a vidék legszebb lánya. Gondosan eltervezte, hogyan él majd boldogan, amíg meg nem hal, de ehhez el kell fogadnia Raventől a mérgezett almát, ahogyan a mese szól. Ám ha Raven nem írja alá a Mesehősök Végzetkönyvét, mindkettejük számára…

ITT A VÉGE, DE EL NE FUSS VÉLE!

Egy nagyon rövid MESELŐSZÓSzerkesztés

AZ EVER AFTER HIGH NAGY CSARNOKÁBAN padlóviasz, régi kövek és a varázslat jellegzetes illata keveredett, a kandallóban kék lánggal lobogott a tűz. A boltíves kapuban egy elvarázsolt béka ücsörgött, és folyamatosan azt hajtogatta:

– Üdvözlünk az örökség napi szertartáson! Vigyázz, lépcső! Brekeke.

A másodikos diákok sorban elhaladtak a béka előtt, néhányan megbotlottak a lépcsőben, és ünnepélyesen kivonultak a kastély teraszára, ahol aranyozott székeken ülve már várta őket a népes közönség. A nézőtér mögött szurdok húzódott, annak mélyén patak csörgedezett, a szurdok túloldalán pedig az Elvarázsolt Erdő csillogott a tündérportól. De a diákok nem azért gyűltek össze, hogy megcsodálják a kilátást: minden szem Grimm igazgató úrra szegeződött.

A férfi az emelvényre lépett, hátrasimította őszülő, fehér haját, és a közönségre mosolygott. Magasba emelte a Mesehősök Végzetkönyvét, hogy mindenki jól lássa. Az aranyozott, dombormintás kötetből szikrázott a varázslat, mint csillámpor a szélben.

– A mai nap az Ever After High, sőt egész Hol nem - voltország legfontosabb ünnepe. – A közönség tapsolt és ujjongott. – Az örökség napja idén rólatok szól – fordult az igazgató a színpadra vezető lépcső alján felsorakozott másodikosokhoz, akik mind az örökség napi ruhájukban, meseszép báli ruhákban, elegáns hercegi öltönyben, illetve sós víztől tocsogó sellőöltözékben pompáztak. – Ma megteszitek az első lépést csodálatos mesebeli sorsotok beteljesítése felé. Miután aláírjátok a Mesehősök Végzetkönyvét, a végzetetek mágikus módon összekapcsolódik szüleitek történetével, hogy ti is megéljétek a meséjüket. Csak így maradhat fenn a históriájuk, az örökségetek… és ti magatok is.

Az igazgató óvatosan letette a könyvet az állványra, és hátralépett.

Az első diák egérháton kaptatott fel a lépcsőn a színpadra. Az emelvény mellett leugrott állatkája hátáról, és kijelentette, hogy elfogadja sorsát, ő lesz a következő Hüvelyk Matyi. Az aláírása a könyv lapján olyan apró volt, mint egy hangya.

A Jó Tündér lánya feltolta orrnyergén a szemüvegét, és aláírásával megfogadta, hogy ő lesz a következő Hamupipőke egyik tündérkeresztanyja.

Egy jövőbeli boszorkány az anyja fekete ruhájában és csúcsos kalapjában lépett a könyvállvány elé, de a szakadt rongyok alól elővillant levendulaszínű strandpapucsa. Komor ábrázattal írta alá a könyvet, és közben gyorsan letörölt egy könnycseppet az arcáról.

A nézőtéren mindenki érdeklődve figyelte a ceremóniát, de két lány visszafojtotta a lélegzetét, pislogni sem mert. Egyikük epekedőn előrehajolt a székén, alig várta, hogy ő is aláírhassa a könyvet. A másik viszont hátradőlt, mintha minél távolabb akart volna kerülni az egésztől.

Ők még elsősök voltak, egy év múlva írhatják csak alá a Mesehősök Végzetkönyvét. A döntésük pedig egész Holnemvoltország sorsát megváltoztatja majd.

Örökkön-örökké.

A nagyon rövid előszó

Ez az Örökség Napja az Ever After High-ban ; A nap, amikor a második évben a diákok aláírják a végzetkönyvet és varázslatosan kötödnek szüleik tündérmeséjébe. Az első két évben a diákok alaposan készülődtek. Az egyik lelkesen várja, hogy aláírja a végzetkönyvet, de a másik retteg a pillanattól.

1. fejezet: Soha ne érjen a tükör

Fő cikk: Raven Queen's Story

2. fejezet: Egyszerűen kétségtelenül tökéletes

Fő cikk: Apple White's Story

3. fejezet: Bármit csinál tönkremegy

Az első nap az Ever After High-ban, egy másodéves hallgató Raven Queen érkezik a Travel Mirror-ra. Megkérdezi a Három kismalacot segítenének-e neki, de előjön a terror. A hírneve, mint a Gonosz Királynő lánya megelőzi. Megérkezik a kollégiumba, ahol nagyon örül, mert együtt fog élni a legjobb barátjával, Madeline Hatter-rel. Ahogy Raven kicsomagol, Apple White meglátogatja, hogy üdvözölje őt újra az iskolában az Előkelő Diáktanács nevében. Raven úgy érzi, kissé öntudatos és kínos a közös mese miatt, de van egy kellemes beszélgetése, amíg Apple Briar Beauty-hoz megy. Hirtelen Madeline megjelenik a szobában átbukdácsolva a falon. Raven segít neki a dolgokban, és ketten egy tea parti közben "ha nem" játékot játszanak.

4. fejezet: Maddie beszélgetése a mesélővel

Maddie beszélget "a hanggal" az első alkalommal, azt kérdezi, hogy ki az. A mesélő bemutatja magát egyszerűen, mint csak egy mesélő. Maddie azt mondja, hogy élvezi a hasznos információkat, amiket a mesélő ad, és hogy továbbra is hallgatja az észrevételeit.

5. fejezet: Az a veszélyes szó

Raven, Maddie, és Cedar Wood kőlevest eszik a Mesebédlőben amikor megjelenik a tündér-keresztanya, és kiosztja az osztály menetrendjét. Raven nem kapja meg az övé, mert a tündér-keresztanya eltűnt félelmében. Raven megkérdezi Cedar-t, ha az emberek egyre jobban félnek tőle, tudják, hogy ő lesz a Gonosz Királynő. Cedar elismeri, hogy úgy tűnik az emberek kezdik az alapján látni egymást, hogy kik lesznek. Raven meglátogatja a tanácsadóját, Baba Yaga-t, hogy mi lesz a menetrend. Beletelik egy kis időbe, hogy megtalálja majd üldözőbe vegye az irodát, de végül Raven felmászik a csirkecombházra. Amikor elmagyarázza Baba Yaga-nak, miért nem kapta meg a menetrendet, és hogy ő nem akarta megijeszteni a tündér-keresztanyát, Baba Yaga vizet spriccel rá. Raven csalódását fejezi ki a menetrend, és megkérdezi, hogy legalább ő is mehet-e Élet-zenére, de Baba Yaga döbbenten hallgatott, amikor Raven tárgyalja a "választást". Megint lespricceli a lányt vízzel és ismét figyelmezteti Raven-t, hogy nem fogja megúszni azt, hogy Grimm iskolaigazgató behívja, de hozzáteszi, az Élet-zene benne van a menetrendjében egyébként. Milton Grimm behívja Raven-t az irodájába. Kérdez az évenkénti beszélgetésről az anyjával. Senki sem tudja, hogy a gonosz királynő még mindig életben van, kivéve, az igazgató, a Jó Király, Gepetto, és Baba Yaga. Azt akarja, hogy megbizonyosodjon arról, hogy még mindig titok, és hogy Raven még nem próbálta-e kiszabadítani őt. Figyelmezteti őt az Élet-zenéről, hogy az csak a boldogan élnek, amíg meg nem halnak hercegnőknek engedett, és eltávolítja a menetrendről. Raven kérdi őt a sorsáról, és hogy ő állítólag a Hófehérkében a gonosz királynő, mint a nagymamája, és minden korábbi őse, vagy ha ő is veszélyesen szuper gazember lesz, mint az anyja. Milton dühös, tolmácsol neki kérdéseket, mint a felmondás és a hatóság. Amikor megnyugszik, csak azt válaszolja, hogy ki kell vennie a részét. Raven bólint, és nyugodtan hagyja az irodájában, amikor hallja a zenét, és követi azt az Élet-zene szobába. Rájön, hogy az Sparrow Hood és a Merry Men, akik az üres szobában gyakorolnak. Sparrow azonnal megpróbálja megcsókolja a kezét, de Raven látja a kísérletet, hogy ellopja az ékszerét. Azt kéri, ha ő esetleg meghallgatásra megy, ne tegyék tönkre, mert ő a "gonosz". A Merry Men nevet, és egy csomó varangynak nevezi őket. Hopper Croakington II gyorsan elment. Raven egy hosszú és kiábrándító nap után, csak annyit akar, hogy legyen a szobájában, és hogy elmondjon Maddie-nek mindent, ami történt. Ehelyett Apple White-tot találja, aki elviszi a dolgokat, és a szoba másik oldalát gonosz kinézetű dolgokra cserélte. Apple elkezdi magyarázni, hogy megkérte Grimm igazgatót, hogy legyen a szobatársa, de Raven elszalad.

6. fejezet: Ezután soha többé!

Apple meglepődik, amikor Raven nem tűnik hálásnak. Annak ellenére, hogy az új szobatársának mogorva a hozzáállása, Apple pozitív marad, és vidám. Néhány nappal később, Apple és más diákok részt vesznek Briar partiján az előkelő közös helyiségben. Melody Piper DJ míg Ashlynn Ella hízeleg az énekesmadaraknak, hogy szépen csiripeljenek. Apple összegyűjti az összes hercegnőt - Ashlynn-t, Holly O'Hair-t, Duchess Swan-t, Darling Charming-et, és Lizzie Hearts-öt - és Blondie Lockes-ot. Együtt alkotnak fogadóbizottságot Briar bulijára. A több diák az iskola minden területén érkeznek. Köztük van Madeline Hatter, aki hozott egy disznót az ünneplésre. Briar félreérti, azt gondolva, hogy sült malacot hozott. Ehelyett, Madeline kihúz egy élő sertést a kalapjából. Kószál észrevétlenül, de menekül Cerise Hood elől. Utolsónak érkezik Raven Queen, akitől mindenki csendben lett. Apple és Briar próbálja feldobni újra a bulit. Raven megfordul, hogy elmenjen, de Apple, próbál példát mutatni, öntartóan neki, és magával viszi a szobába. Sajnos Duchess-t csak az érdekli, hogy tönkretegye a bulit, és a beszélgetés egyre rosszabb fordulatot hoz. Amikor Duchess felhozza Raven apját, Raven olyan dühös lesz, hogy elveszíti az irányítást. Az énekesmadarak átalakulnak kígyókká, és ráesnek az emberek. Raven haladéktalanul távozik és Apple igyekszik megnyugtatni mindenkit, de hiába. Miután megnyugodott Briar, segít neki takarítani, amikor visszatér a kollégiumba, Raven-t a takaró alatt találja. Próbálja megvigasztalni őt is, de Raven csak azt akarja, hogy hagyják békén.

7. fejezet: Fenyegetés vagy jóság az Örökség Nap

Az orientációs hét végén, a második évben a diákok Örökség Nap próbára járnak. Milton Grimm ismerteti az eljárást velük. Raven Queen későn érkezik, és nézi, ahogy Madeline Hatter, Hunter Huntsman, Daring Charming, és Dexter Charming gyakorolja nyilvános beszédjüket. Dexter tudja, mit kell mondani, mert nem tudja a pontos történetét. Milton tájékoztatja arról, hogy a végzetkönyv megmutatja neki a történetet, amikor megforgatja a kulcsot az Örökség Napján. Amikor Raven-re kerül a sor, hogy fogadalmat tegyen, habozik, elöntötte a rettegés. Akadozik a nyilatkozat közben, de észreveszi, hogy senki sem figyel igazán. Meglepődött, hogy Dexter mosolyogva nézi, és bátorságot gyűjt, hogy egy kérdést feltegyen. Megkérdezi, hogy mi történik, ha nem akarja, a következő gonosz királynő lenni, és hirtelen mindenki figyel. Grimm igazgató odamegy hozzá, hogy válaszoljon. Amikor elmondja Raven bólint, de nem fejezte be a fogadalmat. Dexter bókokat mond neki, és kifejezi saját kellemetlenséget az ismeretlen jövőről. Raven-nek támad egy ötlete, beloson Grimm igazgató irodájába, hogy megnézze hogy tart a történet. Dexter visszautasítja, hogy vele menjen, mert nem akar áthágni a szabályokon, vagy csalódást okozni Charming Királynak, de támogatja Raven-t. Raven köszönt neki, és kellemesen meglepte az ő személyisége, miután soha nem beszélt vele, mostanáig. Grimm igazgató irodájába megy, de elálja az útját Helga Crumb és Gus Crumb. Megijeszti őket, de úgy dönt, hogy megpróbálja egy másik alkalommal. Szerez egy mesekönyvet Raven gyermekkori emlékeiről: egy megosztott otthonban él, játszik a kutyájával Prince-vel, és nézi a gonosz királynőt méregkotyvasztás közben. Reméli, hogy bármilyen jövő vár rá, nem pontosan olyan, mint az anyja története.

8. fejezet: Óvakodj a tisztességes fényétől

Apple részt vesz az első Damsel-in-distressing órára. A tanulság a mai nap arról szól, hogyan kell várni türelmesen a toronyban, míg megmentenek, így Maid Marian tartja az órát a hátsó réten. A hercegnők mindegyike teleportálódhatott egy üveg torony tetejére, melyekben ajtó nincs, csak egy ablak. Mert olyan sok új hercegnő van, hogy meg kell osztaniuk a tornyokat. Szerencsére Apple párosítva lesz Briar Beauty-val. Azt akarja, hogy beszéljen a legjobb barátjának Raven Queen bajairól, de Madam Maid Marian tiltja a fecsegést, abban a reményben, hogy fejlesszék tudásukat. Briar és az Apple nyugodtan beszél, alig mozog a szájuk. Apple azt mondja neki, hogy Grimm igazgató úr beszélt vele Raven viselkedéséről a mindennapi Örökség napi gyakorlatban. Apple attól tart, hogy Raven talán egyáltalán nem tesz ígéretet, és Grimm igazgató bátorítja, hogy rajta kell tartani a szemét Raven-nön, és megtudni, mit tervez. Madam Maid Marian kap egy üzenetet Dr. Charming Királytól, hogy a Hősképzés diákjai nem lesznek képesek gyakorolni a kisasszonyok megmentését. Azt mondja a diákoknak, hogy menjenek ki a toronyból, amilyen módon lehetséges. Ashlynn Ella megkéri a sast, hogy segítsen neki, akkor parancsolja, hogy menjen vissza, és mentse meg Darling Charming-et. Duchess Swan hattyúvá változik és lerepül. Lizzie Hearts lemászik a toronyról Holly hajának segítségével. Apple megkérdi Briar-t, hogy van-e ötlete ötlete, de Briar elalszik. Alvás közben azonban Briar hallja Madam Maid Marian-tól, hogy titkos kijárat van a tornyokban. Apple körülnéz óvatosan, és kiváltja a titkos kijáratot, és mind kimennek a toronyból. Mielőtt a következő órára mentek volna, Hercegnősztikára, Apple-nek támad egy ötlete, és megáll a TükörLaborban. Megkérdezi Humphrey Dumpty-t, hogy segítene-e neki betörni a Tükör Csatornába, amely lehetővé teszi neki, hogy nyomon kövesse Raven Queen-t, amikor használja a pudertartó tükröt. Először habozik, de varázsának hála, már ő is egyetért.

9. fejezet: Vérfarkasok, sikolyok és sütemények: a kosárlabda játék

Napokig tartó tervezés után, Raven végre készen áll, hogy besettenkedjen Grimm igazgató irodájába, hogy megtudja a sorsát. Mézeskalács edző készít egy kosárlabda játékot. Beosztják a csapatokat és Raven is játszik. A cél a játékban az, hogy annyi pontot gyűjts, amennyire csak lehetséges, miközben forgatni kell a labdát a karikával, miközben egy kosár süteményt tartasz, miközben a farkasok a sarko járnak.. A játékosokat kizárják, amikor a farkas megeszi a süteményeket. Csak a Charming testvérek, Hunter Huntsman, és Cerise Hood ért hozzá. Mondanom sem kell, a játék úgy feloldódik a rendetlenségben, hogy még Mézeskalács edző is követheti. Az igazgató elmegy így Raven be tud lopakodni az irodájába. Tanítás után, Raven nyomot hagy a karamellel és a morzsákkal, amivel távolra vezeti Grimm igazgatót a folyosón. Végül képes hozzáférni a Mesehősök Végzetkönyvéhez. Keresgél a könyvben, csak hogy az ő lapja és Dexteré egyaránt üres. Látja a korábbi ígéreteket, és az egyik bejegyzés különösen felkelti a figyelmét. Bella Sister, egy lány rendeltetése, aki egy gazember volt. Az az egyetlen lap, amely nem rendelkezik egy aláírással. Raven azt hiszi baljós, hogy ő soha nem hallott Bella történetéről, de izgatott és eltökélt szándéka van arra, hogy még többet tudjon róla.

10. fejezet: Aláírás nélküli oldal

Apple a nemrég felújított kompakt tükörrel látta, hogy Raven betör Milton Grimm irodájába. Amikor Raven megmarad a Mesehősök Végzetkönyv aláírás nélküli régi oldalán, azt feltételezi, hogy baj van, és siet, hogy elmondja az igazgatónak. Ellenőrzi az ebédlőt, de csak Baba Yaga van ott. Baba Yaga felkéri őt, hogy várja meg őt, és ösztönzi egy kényelmetlen beszélgetésre. Amikor Grimm igazgató megérkezik, Apple megkérdezi, tudnak-e beszélni négyszemközt. Bemennek az irodájába, és Apple osztja az aggodalmát, hogy Raven fontolgatja azt, hogy nem írja alá a könyvet az Örökség Napon. Milton megerősíti, hogy ő már sejtette. Apple szimpatikus és megnyugtatja, hogy meg fog tenni mindent, amit csak tud, hogy Raven a helyes úton járjon. Ösztönözte az igazgató hitét, és azt hiszi, hogy legalább látja a potenciális túl szépségét. Apple megújult energiával meggyőzi Raven-t a közös történet befejezésére, és visszaemlékezett a kútba esett éjszakára. Gyerek volt, ő pedig csaknem megfulladt, de azt elhatározta, hogy minden előre látható sors jobb volt, mint az ijesztő ismeretlen valós világ.

11. fejezet: A hős gazember története

Raven-t vegyes érzelmek járják körül Bella Sister-ről és az ő sorsáról. Félbeszakította egy karcos ének ahogy Dexter énekel az alsó erkélyen. Ahhoz, hogy jobban érezze magát, Raven-ről kiderül, hogy ő egy Quickian - Taylor Quick rajongó. Később Raven kifejti, hogy megtalálta a mesekönyv legendákat Milton irodájában, és kiderül, sorsuk még mindig nem egyértelmű, valamint van egy aláíratlan oldal. Dexter hamarosan költ egy ötletet. Megragadja a tükör állomást a könyvtárban, és talál egy öreg téli embert. Nem sokkal azután, Raven hamarosan átmegy egy troll hídon és Apple utoléri. Apple szembesíti a Mesehősök Végzetkönyve mutatvánnyal, ami felbőszíti Raven-t. Érveléssel áll elő, és hamarosan eléri a suszter sikátort. Az épületek között, megtalálja a zöld parkot, és az öreg téli embert a pavilonban. Hamarosan megkérdezi Bella-ról, és azt tanácsolja neki, hogy nézzen körül az iskola területén bizonyíték után. Raven meglátogatja a Bolond Kalapos Teaházat ahol elmegy Madeline-hez és segítséget kér. Madeline azt javasolja, hogy keresse nyilvánvaló helyen, azonban a mesélő ad Madeline-nek egy véletlen célzást, hogy vizsgálja meg az Elveszett mesék tárát.

12. fejezet: Maddie megint beszélget a mesélővel

Madeline bosszantja a mesélőt, aki azt javasolja, hogy tartsa a távolságot tőle. Mohón kínál mintha hallgatna a következő fejezetben. Visszautasítja a felajánlást és gyorsan elmegy.

13. fejezet: Iramodás sötétségben

Apple és Raven eléri a föld alatti járatot az iskola területén, és végül megtalálják az Elveszett mesék tárát. Ott találkoznak egy kedves szellemmel, aki csak azt állítja, hogy "talált" dolgokat. Néhány késéssel, a szellem segít nekik keresni Bella dobozát. A szellem megtalálja a dobozt, és a lányok könnyen kinyitják, de a belsejében már úszik a por. A tetején egy halom bőr notebook megsárgult lapokkal. Megtalálják a jelölt trollskin farajzot az egyik oldalon, amin Raven talál egy üzenet.

14. fejezet: Az ő neve is okozhat földrengést

Napokkal később, a diákok bemennek az Elvarázsolt erdőbe az igazgató és Medvepapa professzor által. Ma a diákok megtanulják, hogyan idézzenek meg egy személyes állat társat. Mivel a csodaországiak megtették már, Madeline igazolja, hogy Apple következik. Az igazgató tájékoztatja Apple-t, hogy a nem-csodaországiak hívása meglehetősen eltérő, és egyszerűbb, ami zavarba hozta Apple-t. Daring és Apple választ először. Apple kap egy Gala nevű fehér rókát és Daring kap egy pávát. A többi diák is kap egy háziállatot, Raven megtalálja a jelzett trollskin fát Bella notebookjáról. Kíváncsiságból, Raven megidézi a háziállatát, ami úgy tűnik egy sárkány. Raven elnevezi a sárkányt Nevermore-nak. Később Apple azt javasolja, hogy nézzen körül a fánál.

15. fejezet: Vadrózsák

Bár az Elvarázsolt erdő az egyik legnépszerűbb hely, Raven megpróbál mindent, hogy elérje a fát, de Nevermore hangoskodik mögötte. Raven azt sugallja Nevermore-nak, hogy segítse Apple-nek és Gala-nak. Ahogy Raven benyúl a csonkba, beugrott Hunter és Ashlynn, furcsa dolgokat kiáltva. Raven úgy véli, hogy a legjobb megoldás az, hogy visszajön éjszaka. Raven hamarosan kioson. Ketten kidolgoztak egy tervet, hogy megtalálják Ashlynn-t. Annak érdekében, hogy száz méter magas a vadrózsa, Ashlynn finoman búg. Mivel rossz a dallam, Raven nem örül, ami dühíti a tövist. Csak Ashlynn-nek sikerül kijutni időben. Ashlynn gyorsan szólítja Hunter-t, hogy segítsen. A gyakori szoros kötelék miatt, Raven azt gondolja, hogy van köztük valami. Apple és Raven sikeresen megmenekül a vadrózsa szorításából, hogy megtalálják a pergamentet a trollskin fában. Bella azt írta, hogy vár Brutta-ra egy barlangban. Apple igyekszik következtetni, mondván, hogy Bella eltűnt.

16. fejezet: A nagy álom parti

Briar és Apple cipőket kipróbálnak az Üvegcipellőben. Briar tudatában van Apple sajátos viselkedése. Ahogy a lányok beszélgetnek, Ashlynn belép a boltba egy új szállítmánnyal az Alvó Szépség Fesztiválra, a fesztivál Csipkerózsika tiszteletére, ahol mindenki az iskolában tartózkodik, hogy pihenjen két teljes napon át. Azonban egy ilyen fesztivál, Apple-nek egy remek alkalom, hogy besurranjon Raven-höz. Apple nem veszi észre, hogy a fesztivál holnap lesz. Ahogy visszatér a kollégiumba, bejelenti a tervet, hogy elkerülje az iskola területét. Apple-nek van egy olyan érzése, Raven felülvizsgálja a zendülő gondolatokat, ha az útnak vége.

17. fejezet: Harapós és csúszós dolgok

Mindenki készül a fesztiválra, Apple és Raven átugrik a sövényen a növekvő éjszakai vadrózsákhoz. Ahogy menekülnek az iskolába, találkoznak Nevermore-ral. Annyira összezsugorodik , hogy már nem is látták. A lányok hamarosan elmennek a falun túlra, a gondolatok most is kavarognak Raven elméjében a Bella nevű lányról. Nevermore és Gala megállnak, amikor Apple és Raven elérik a mocsárt. Mivel a lányok egyre mélyebbre és mélyebbre mennek a mocsárba, látják a habos mocsár vízet. Apple sürgeti Raven-t, hogy kerüljék el a vízet, és hogy a helyes uton menjenek, és elérjék a mocsár végét. Ehelyett, a lányok bemennek az erdőben, és egyre sötétebb és sötétebb lesz.

18. fejezet: Apple pörkölt

Apple továbbra is megpróbálja megnyugtatni magát Raven előnyös választása miatt. A rövidlátása miatt, Apple megijed a körülötte levő tájtól. Tovább ront a helyzeten, hogy elkezd esni az eső. Egy órával később, Raven és Apple egy magas szikla mellett találják magukat. Találkoznak a goblinokkal, akik imádják Raven-t. A goblinok főzni akarnak egy Apple pörköltöt. Amint ketten lemásznak a létrán, Raven átad nekik egy nagy piros almát. A goblinok csodálják Raven ravaszságát, de ezek még mindig vágynak egy Apple pörköltre. Apple kedvesen tiltakozik és a goblinok hamarosan kijönnek vele.

Ellentétben a többi diákkal, az alvó varázslat nem működik Madeline-n. Észreveszi Raven eltűnését. Azt kérdezi a mesélőtől, véletlenül felfedné-e Raven küldetését. Madeline kedvesen köszön neki, így bosszús lett.

20. fejezet: Figyelmeztetés a falon

Apple talál egy homok ösvény, ami a barlangba vezet. Tele van lebomlott bútorokkal és egyéb maradványokkal Bella Sister-től. Apple felkapcsolja a lámpát, és megtalálja az írást. Nagyon odafigyelnek, Raven talál egy szúnyogot ábrázoló festményt, jelezve, hogy festett a közelmúltban. Feldühítette Apple tiltakozása, Raven véletlenül megidéz egy raj hibát. A lányok kimenekülnek a barlangból, és megmentette őket egy csomó énekesmadár. Raven felülvizsgálja a lázadó választást ideiglenesen, de még mindig bizonytalan a döntésében.

21. fejezet: Észrevette játék

A lányok eveznek a keleti partra, és gyalog Fusselvélefalvára. Kiderült, hogy este, amint elérik az Ever After High-t, éjszakai vadrózsák védik az iskola falait. Nem tud belépni, akkor ellátogat a bolond Kalapos Teaházba. A magas szintű vendéglátás miatt, a Bolond Kalapos kínál fel számukra hely. A következő reggel, a fal Éjszakai vadrózsái eltűntek. Mindenki felébred, Apple szeretné, hogy Raven üljön vele. Raven tétován visszautasítja ezt az ajánlatot, és a zendülőkkel ül. Madeline úgy dönt, hogy játszanak egy játékot: Az észrevette játékot. Miután végzett, Madeline és Raven rohan Raven kollégiumi szobájába. Ott, Raven bevallja az ő hirtelen eltűnését, és Madeline talál egy könyvet Bella Sister-ről, hogy segítse őt a keresésben.

KarakterekSzerkesztés

  1. Milton Grimm
  2. Tom Thumb
  3. Tündér keresztanya
  4. Witchy Brew
  5. Raven Queen
  6. Ooglot
  7. Yop
  8. Pinokkió
  9. Kék hajú tündér
  10. Gonosz Királynő
  11. Jó Király
  12. Szakács
  13. Butternut
  14. Pie
  15. Apple White
  16. Briar Beauty
  17. Snoozy
  18. Snappy
  19. Frank
  20. Phil
  21. Hófehérke
  22. Hófehérke férje
  23. Három kismalac
  24. Madeline Hatter
  25. Narrátorok
  26. Cedar Wood
  27. Baba Yaga
  28. White Queen
  29. Gepetto
  30. Sparrow Hood
  31. Robin Hood
  32. Merry Men
  33. Hopper Croakington II
  34. Rumpel professzor
  35. Melody Piper
  36. Ashlynn Ella
  37. Holly O'Hair
  38. Duchess Swan
  39. Darling Charming
  40. Lizzie Hearts
  41. Blondie Lockes
  42. Aranyfürtöcske
  43. Cerise Hood
  44. Hunter Huntsman
  45. Daring Charming
  46. Charming Király
  47. Dexter Charming
  48. Earl Grey
  49. Helga Crumb
  50. Gus Crumb
  51. Prince
  52. Maid Marian
  53. Szív Királynő
  54. Humphrey Dumpty
  55. Mézeskalács edző
  56. Kitty Cheshire
  57. C. A. Cupid
  58. Jövőbeli dzsin
  59. Jövőbeli libapásztorlány
  60. Jövőbeli Rose Red
  61. Jövőbeli rúd kiskacsa
  62. Jövőbeli csizmás kandúr
  63. Jövőbeli Hüvelyk Panna
  64. Bella Sister
  65. A cipész manói

MegjegyzésekSzerkesztés

EgyébSzerkesztés

  • A Mesehősök Végzetkönyve megemlít számos támogató karaktert, akik csak egyszer, vagy technikailag nem jelenik meg. Ezek közül néhány: Tündér keresztanya - A tündér keresztanya a Hamupipőke meséből; Ooglot és Yop - alkalmazottak a Queen családban; Szakács - szolga a Queen családban; Butternut és Pie - a szakács iker fiai; Snoozy, Snappy, Frank, és Phil - törpe alkalmazottak a White családban; a cipész manói - mesebédlői szendvics döntéshozók;

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki