FANDOM

Adatlapok
Adatlapok (2013), Adatlapok (2014) és Adatlapok (2015)

Az Ever After High fő karaktereinek adatlapjai 2013-ból.

ProfilokSzerkesztés

ElőkelőkSzerkesztés

Apple WhiteSzerkesztés

  • Szülő: Hófehérke
    Profile art - Apple White.jpg
  • Szülő története: Hófehérke és a hét törpe
  • Szobatárs: Raven Queen
  • Legféltettebb vágya: A legszebb szeretnék lenni a vidéken - kívül s belül egyaránt. Anyu szavaival: a szépség belülről fakad.
  • Különleges bűvereje: Ha megrebegtetem a szempilláimat, vagy dalra fakadok, a fiúk és az állatok is rögtön a segítségemre sietnek. Mit mondhatnék? Szeretném mindenkiben felszínre hozni a mesebeli hőst.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: A suliban mindenki azt hiszi, hogy Daring Charming herceggel járok.  Attól, hogy a mesénk végén majd összeházasodunk, most még nem kell járnunk!
  • Kiakasztó dolgok: Már-már beteges módon ODAVAGYOK az almákért!  Elég meglátnom egyet, és mentem elalélok. Hamm, de fincsi!
  • Kedvenc tantárgy: Királyi rendtartás. Mindenki arra számít, hogy a lehető legjobb királynő válik majd belőlem!
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Konyhaművészet! Fogadni mernék, hogy valaki mérget akar csempészni az ételembe.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Briar Beauty és Blondie Lockes.

Ashlynn EllaSzerkesztés

  • Szülő: Hamupipőke
    AshlynnElla2.jpg
  • Szülő története: Hamupipőke
  • Szobatárs: Briar Beauty
  • Legféltettebb vágya: Természetesen az, hogy rátaláljak az igaz szerelemre. Ám nem mindegy, hogy ki találja meg a lábamra illő üvegcipellőt.  Az nem számít, hogy királyi vér csörgedezik-e ereiben, az azonban fontos, hogy igazi lelki társam legyen.
  • Különleges bűvereje: Minden mesebeli hercegnő oda tudja hívni magához az állatokat, én azonban beszélni is tudok velük.  A növényekkel is! A manókkal, koboldokkal, tündérekkel, és még sorolhatnám, ki mindenkivel is szót értek.  Erős szálak fűznek a természethez.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Hunter Huntsman. Ő az én fénylő páncélba bújt lovagom.  De ez maradjon magunk között, rendben?  Mivel én királylány vagyok, ő azonban nem királyfi, kapcsolatunk nehéz helyzetbe hozhat bennünket.
  • Kiakasztó dolgok: Ha netán késve érkezem valamelyik órára, makulátlan tiszta ruhám menten mocskos és ósdi rongyokká válik.  Persze ez is része a történetemnek, tudom, mégis oltári cikinek tartom!
  • Kedvenc tantárgy: Mágikus környezettan. Előkelő kötelességem, hogy felelősséget vállaljak természetes környezetem épségének megóvásáért.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Hercegnőtan. Tisztában vagyok örökül kapott feladataim jelentőségével, de tényleg iskolai órákon kellene megtanulni „királynőhöz illő módon viselkedni”? Ugyan már!
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Sok barátom van… Apple White, Raven Queen…, de egyedül Hunter Huntsman ért meg igazán.

Blondie LockesSzerkesztés

  • Szülő: Aranyfürtöcske
    259px-Profile art - Blondie Lockes.jpg
  • Szülő története: Aranyhajú és a három medve
  • Szobatárs: C.A. Cupid
  • Legféltettebb vágya: Mivel családunk eredete egy ősi királyságba vezethető vissza, tökéletesen elégedett lennék, ha végre mindenki megismerné a rólam szóló történetet, és elismerné előkelő származásomat!
  • Különleges bűvereje: Nincs olyan ajtó, amelyet ne tudnék kinyitni. Igazán semmiség. Az ajtók szeretik, ha áthaladnak rajtuk. Elreteszeléssel csak bevágjuk az ajtót rendeltetésük előtt!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Már alig várom, hogy megismerhessem a hozzám tökéletesen illő mesebeli királyfit!
  • Kiakasztó dolgok: Nem értem, miért kapja fel mindenki a vizet, amikor egy kis időre kölcsönveszem a dolgaikat! Joggal feltételezhető, nyilván azért hagyják szabadon hozzáférhető helyen a dolgaikat, mert szeretnék megosztani őket velem.
  • Kedvenc tantárgy: Vitaóra. Mindenkit fel kell világosítani arról, ha súlyos tévedésben leledzik. Ez magától értetődő.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Rajz és technika. Véleményem szerint a festményeim nem igazán említésre méltók.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Apple White és Briar Beauty

Briar BeautySzerkesztés

  • Szülő: Csipkerózsika
    Profil-Briar Beauty.jpg
  • Szülő története: Csipkerózsika
  • Szobatárs: Ashlynn Ella
  • Legféltettebb vágya: Legyen minden nap egy hatalmas buli! Nem tudhatod, mikor szúrod meg az ujjad, és zuhansz száz éven át tartó, mély álomba.
  • Különleges bűvereje: Sok-sok kilométer távolságról is tisztán hallok mindent. (Igaz, hogy csak alvás közben.) És egyáltalán nem akarom átaludni ezt az eseményektől oly bulis életet!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Nekem még száz évet várnom kell a mesebeli királyfimra, ezért nem csókolok meg minden utamba kerülő békát.
  • Kiakasztó dolgok: Bárhol és bármikor előfordulhat, hogy egyszer csak mély álomba zuhanok. Emiatt rendre bajba is kerülök az órákon.
  • Kedvenc tantárgy: Előkelő Diáktanács. Legyen szó trónöröklésről vagy diákbálról, egyszerűen imádok bulit szervezni a barátaimnak!
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Grimmnasztika. Tényleg az a menő, hogy mindannyian abban a vérszegény tornaruhában kókadjunk? Nevetséges!
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Apple White és Blondie Lockes.

ZendülőkSzerkesztés

C.A. CupidSzerkesztés

  • Szülő: Erósz
    Profile art - C.A. Cupid.jpg
  • Szülő története: Nem tündérmese hőse vagyok, hanem mitológiai hős.
  • Szobatárs: Blondie Lockes
  • Legféltettebb vágya: Szeretek iránymutatást adni másoknak ahhoz, hogy megtalálják a nagy Őt, de most már elérkezettnek látom az időt arra, hogy magamat is felvegyem a szerelmet érdemlők listájára.
  • Különleges bűvereje: Közismert tény, hogy Ámor nyilai képesek szerelembe ejteni az embereket. Az igazi bűverőm azonban abban rejlik, hogy elő tudom segíteni, hogy mindig a szívükre hallgatva hozzák meg döntéseiket.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Dexter Charming igazán megdobogtatja a szívem, de borzalmasan nehezemre esik a tudtára hozni valódi érzéseimet.
  • Kiakasztó dolgok: Tökéletesen célzok a nyilaimmal. Szóval ez nem jellemző rám.
  • Kedvenc tantárgy: Mítoszkutatás.  Csak akkor ismerhetjük az előttük álló utat, ha tisztában vagyunk a múlt történéseivel.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Koronámítás. Korábban is így véltem, és most sem gondolom másként: nem minden oldható meg egy egyenlettel.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Apple White, Raven Queen, valamint mindazok e két véglet között, kiknek szíve tiszta.

Cerise HoodSzerkesztés

  • Szülő: Piroska
    CeriseHoodProfil.jpg
  • Szülő története: Piroska és a farkas
  • Szobatárs: Cedar Wood
  • Legféltettebb vágya: Néha egyszerűen szeretném hangosan a világ képébe üvölteni, hogy büszkén vállalom önmagam! Egy nap talán végre meg is tehetem.
  • Különleges bűvereje: A papámtól örökölt kifinomult ösztön, valamint piros varázsköpönyegem segítségével észrevétlenül tudok lopakodni az árnyak mélyén. Nem rossz, mi?
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Elég félénk vagyok a fiúkat illetően, mindenesetre leginkább a falkavezér felé húz a szívem.
  • Kiakasztó dolgok: Mindig kapucni alá kell rejtenem fülemet. Ha bárki rájön arra, hogy az én szüleim voltak az elsők, akik fellázadtak sorsuk ellen, nagy bajba kerülhetünk!
  • Kedvenc tantárgy: Grimmnasztika, azon belül pedig a terepfutás. Talán azért, mert szélsebesen tudok szaladni.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Kémitológia. Sokszor nehezemre esik szóba elegyedni és együtt elegyíteni a többiekkel.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Raven Queen, Madeline Hatter és Cedar Wood.

Hunter HuntsmanSzerkesztés

  • Szülő: A mesebeli vadász
    Profile art - Hunter Huntsman.jpg
  • Szülő története: Hófehérke és a hét törpe, valamint Piroska és a farkas
  • Szobatárs: Dexter Charming
  • Legféltettebb vágya: A becsület és a mindenkit megillető igazság oldalán állni!  Emellett a sérült, legyengült állatok szenvedéseit is igyekszem csillapítani.
  • Különleges bűvereje: Bármit elő tudok állítani azokból a tárgyakból, amelyeket a sors utamba vet. Cipőtartó szekrényt szeretnél?  Szerezz néhány faágat, egy kis lépes mézet, és adj úgy 10 másodpercet!  Kész is a szekrény!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Ashlynn Ella a mindenem: a végzetem, az örökkön örökké tartó boldogságom. Eljön majd a nap, melyen megtalálom a módját, hogy miként válthatom valóra a tündérmesénket.
  • Kiakasztó dolgok: A csapdáim mindig felmondják a szolgálatot! Hogyan lesz belőlem a következő híres vadász, ha még vadászni sem tudok?
  • Kedvenc tantárgy: Állatidomítás és -gondozás. Nincs szebb dolog a világon, mint állatokkal foglalkozni!
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Sárkányirtás. A szívem megszakad, ha belegondolok, mi vár e szegény, ártatlan, óriási tűzokádó teremtményekre.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Daring és Dexter Charming is jó haverok, de Ashlynn Ella társaságában érzem a legfesztelenebbül magam.

Madeline HatterSzerkesztés

  • Szülő: A Bolond Kalapos
    Profile art - Madeline Hatter.jpg
  • Szülő története: Alíz Csodaországban
  • Szobatárs: Kitty Cheshire
  • Legféltettebb vágya: Szeretném megérteni ezt a feje tetejére állított világot, és szeretném, ha enyém lenne a világ leghíresebb teázója!
  • Különleges bűvereje: Bármit elő tudok rántani a kalapomból. Teáskészleteket, tankönyveket, fehér nyuszikat… valahogy minden ott lapul a mélyén.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Olyan fiúval szeretném megosztani a teámat, aki éppen olyan bolond, mint én!
  • Kiakasztó dolgok: Mindenki bolondnak tart. Így aztán senki sem akarja elhinni, hogy a jövőbe látok.
  • Kedvenc tantárgy: Kémitológia. Imádok óriássá vagy törpévé változtató bájitalokat kotyvasztani.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Vitaóra. Ha többen beszélnének rébuszokban, talán(y) nekem is jobban menne ez a tantárgy.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Raven Queen és Cedar Wood. De valójában mindenkit kedvelek!

Raven QueenSzerkesztés

  • Szülő: A Gonosz Királynő
    Profile art - Raven Queen.jpg
  • Szobatárs: Apple White
  • Legféltettebb vágya: Csak arra vágyom, hogy igazán önmagam lehessek. Nem vagyok egy védtelen, hősre váró, gyenge királylány, de attól még vágyom rá, hogy a a mesém boldog véget érjen.
  • Különleges bűvereje: Édesanyámhoz hasonlóan és is meg tudom babonázni az embereket.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Egyelőre meg sem próbálok „szemet vetni” lehetséges jövendőbelimre. Előbb tudnom kell, hogy egyáltalán milyen végzet felé sodor a sors!
  • Kiakasztó dolgok: Sajnos csak „feketemágiával” színezett átkokat tudok szórni. Ahányszor csak a jó cél érdekében vetem be a varázserőm, mindig balul sül el a dolog.
  • Kedvenc tantárgy: Élet-zene. Ki mondta, hogy csak királylányok énekelhetnek szívhez szóló balladákat?
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Boszorkánymesterség. Átokszórásban jó vagyok. De ettől még nem feltétlenül kell szeretnem is az „átkozódást”.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Madeline Hatter és Cerise Hood

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki