FANDOM

Adatlapok
Adatlapok (2013), Adatlapok (2014) és Adatlapok (2015)

Az Ever After High fő karaktereinek adatlapjai 2015-ből.

ProfilokSzerkesztés

ElőkelőkSzerkesztés

Alistair WonderlandSzerkesztés

  • Szülő: Alice
    Profile art - Alistair Wonderland.png
  • Szülő története: Alice Csodaországban
  • Szobatárs: ???
  • Legféltettebb vágya: Szeretném felfedezni az egész mesevilágot, Csodaországot, és ami azon túl van!
  • Különleges bűvereje: Némi megfigyelés után bármilyen rejtélyt megfejtek, és kibogozok minden szálat!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Odavagyok Bunny Blancért, viszont szerintem ő csak barátként tekint rám.
  • Kiakasztó dolgok: Néha úrrá lesz rajtam a kíváncsiság.
  • Kedvenc tantárgy: Geóperencia. Megtanulom a világ térképét, hogy láthassam, mely területek várnak még felfedezésre.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Konyhaművészet. Honnan tudhatnám, hogy ha megeszek valamit, nem fogok-e attól összezsugorodni vagy épp megnőni?
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Az összes csodaországbeli barátom, Madeline Hattertől kezdve Bunny Blancig.

Bunny BlancSzerkesztés

  • Szülő: A Fehér Nyuszi
    Profile art - Bunny Blanc.png
  • Szülő története: Alice Csodaországban
  • Szobatárs: Faybelle Thorn
  • Legféltettebb vágya: Akármilyen nyúlodúba sodor is az élet, mindig szánok időt azokra az emberekre, akik fontosak nekem.
  • Különleges bűvereje: Képes vagyok emberből nyúllá változni, és vissza, amikor csak akarok!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Engem csak Alistair Wonderland érdekel. Nagyon elkeserítő, hogy ő viszont csak egy barátot lát bennem.
  • Kiakasztó dolgok: Valójában nem valami jó a tájékozódási képességem. De mindig időben megérkezem oda, ahova terveztem, tehát ez teljesen rendben van!
  • Kedvenc tantárgy: Dalóra. Előkelő hírnökként imádok kellemes dallamokat játszani a kürtömön.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Geóperencia Nincs szükség térképekre! A végén mindig pontosan odatalálsz, ahol lenned kell.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Mi, csodaországbeliek, mind összetartunk, de aki mégis a legközelebb áll hozzám, az Alistair Wonderland és Lizzie Hearts.

Duchess SwanSzerkesztés

  • Szülő: A hattyúkirálynő
    259px-Profile art - Duchess Swan.jpg
  • Szülő története: A hattyúk tava
  • Szobatárs: Lizzie Hearts
  • Legféltettebb vágya: Sokkal több mindenkinek kellene ismernie a történetemet! Elegem van már abból, hogy másodvonalbeli hercegnőnek tekintenek.
  • Különleges bűvereje: Bármikor képes vagyok hattyúvá változni, és vízen is tudok táncolni.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Ha egyszer végre sikerül felkeltenem Daring Charming figyelmét, tutira elhív majd randizni.
  • Kiakasztó dolgok: Elismerem, nem a legszebb látvány, amikor feldühödöm. Akkor csak úgy repkednek a tollaim...
  • Kedvenc tantárgy: Klasszikus táncok. Minden elfogultság nélkül állíthatom, hogy bennem tisztelhetitek a suli legjobb táncosát, balettben meg talán az egész világon sincs nálam különb.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Dalóra. Ha tudni akarjátok, elárulhatom, hogy borzalmasan fülsértő énekhangom van.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Faybelle Thorn. Madarat tolláról, mesehőst barátnőjéről.

Faybelle ThornSzerkesztés

  • Szülő: a Sötét tündér
    Profile art - Faybelle Thorn.jpg
  • Szülő története: Csipkerózsika
  • Szobatárs: Bunny Blanc
  • Legféltettebb vágya: Hogy a tündérek királynője és a gonoszok királynője legyek! Miért? Mert én parancsolok!
  • Különleges bűvereje: Amikor szurkolok egy varázslatnál, minden átok erősebb lesz!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Vannak gonoszan aranyos fickók az iskolában, de egy kapcsolat is csak teher a szárnyaimon.
  • Kiakasztó dolgok: Az emberek mindig elfelejtenek meghívni a bulikra. Jó dolog ez a végzetemben.
  • Kedvenc tantárgy: Általános gonoszság. Ebben én vagyok a legjobb az osztályban.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Házi átoktan. Az előttem lévő személy kapja az utolsó összetevőt mindig. Mindig!
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Briar Beauty az én legjobb barellenségem örökkön örökké, és Duchess Swan gonoszul király.

ZendülőkSzerkesztés

Kitty CheshireSzerkesztés

  • Szülő: A Cheshire macska
    259px-Profile art - Kitty Cheshire.jpg
  • Szülő története: Alice Csodaországban
  • Szobatárs: Madeline Hatter
  • Legféltettebb vágya: Úgy játszadozom a szabályokkal, ahogyan a fonálgombolyaggal.
  • Különleges bűvereje: Persze láthatatlanná is tudok válni, és észrevétlenül eljutni egyik helyről a másikra.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Nem érdekelnek a kölyökkutya-szemű fiúk. Olyan srác kell, aki még egy macskát is meg tud lepni.
  • Kiakasztó dolgok: A kíváncsiságom miatt sokszor kerülök bajba.
  • Kedvenc tantárgy: Geóperencia. Miután áttanulmányoztam a terepet, bárhol meg tudok jelenni.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Úszás a grimmnasztika órán. Már attól borzolódik a szőröm, ha csak a vízre gondolok.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Lizzie Hearts. Ő a testvérem egy másik alomból.

Ginger BreadhouseSzerkesztés

  • Szülő: A mézeskalács-házikós boszorkány
    Ginger Breadhouse.png
  • Szülő története: Jancsi és Juliska
  • Szobatárs: Melody Piper
  • Legféltettebb vágya: Sokkal jobb, ha varázslatos főztjeimmel inkább örömet szerzek másoknak.
  • Különleges bűvereje: Titkos varázslatokat tudok belesütni az ételekbe.  Képzelj csak el egy olyan fagyit, amely láthatatlanná tesz, ha megeszed!
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Szeretném, ha Hopper Croakington II elhívna randizni, de szerintem rettegne, hogy békacombokká varázsolom.
  • Kiakasztó dolgok: Nem szoktam sületlenségeket kitalálni, de néha túl forrón akarom enni a kását.
  • Kedvenc tantárgy: Természetesen a Főzéstan! Én aztán tényleg értek a varázslatos finomságokhoz!
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Sötét bűbájok története. A „bűbáj” része tetszik, de miért kell, hogy ördögien „sötét” is legyen?
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Cerise Hood. Nagyon hasonlóak vagyunk. Utáljuk, ha az emberek elvárják, hogy mások legyünk, mint valójában vagyunk.

Brooke PageSzerkesztés

  • Szülő: A mesélők
    Profile art - Brooke Page II.jpg
  • Szülő története: A mesélők minden olyan mesében szerepelnek, amelyik úgy kezdődik, hogy „Egyszer volt, hol nem volt”...
  • Szobatárs: Én a tükörháló világában élek.
  • Legféltettebb vágya:  Csak mert az a végzetem, hogy én legyek a mesélő, még nem jelenti azt, hogy nem szeretnék magam is egy saját történetet.
  • Különleges bűvereje: Mások történeteinek elbeszélése során teljesen észrevétlen maradok.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Annyira el vagyok foglalva mások mesebeli románcaival, hogy eszembe sem jut, hogy nekem is lehetne.
  • Kiakasztó dolgok: Tudom, hogy nem szólhatok bele a történet menetébe... de néha nem tudom megállni.
  • Kedvenc tantárgy: Kreatív mesemondás. Nagyon szeretem, ha megismerhetek újabb ötleteket, és megoszthatok történeteket a tükörhálón.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: A Képtelen mesék története olyan unalmas. Mivel mesélőnek születtem, ezeknek a meséknek minden mondatát kívülről tudom már.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: A tündérmeséket mind nagyon szeretem!

Darling CharmingSzerkesztés

  • Szülő: a Daliás Király
    Profile art - Darling Charming.jpg
  • Szülő története:  Minden mese, ahol a hercegnő megmentést igényel... *sóhaj* akármi is történik!
  • Szobatárs: Rosabella Beauty
  • Legféltettebb vágya: Hogy megmutassam a mesebeli világnak, hogy egy hercegnő is lehet bátor hős.
  • Különleges bűvereje: Amikor dobálom a hajam, minden lassan mozog körülöttem.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Szeretem az olyan fiúkat, akik tiszta szívűek, de a testvéreim elűzik azt, aki megpróbál beszélni velem.
  • Kiakasztó dolgok: Szólni az embereknek, hogy ne bánjanak velem úgy, mint egy tehetetlen hercegnővel.
  • Kedvenc tantárgy: Hősképzés. Annak ellenére, hogy úgy kell álcáznom magam, mint egy lovag, örülök, hogy megmutathatom a legjobb tehetségeimet.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Megmentőjére-váró-királylány. Úgy tesznek, mintha tehetetlen lennék és szükségem lenne megmentőre, pedig nem.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Raven Queen és Rosabella Beauty. Mindketten erősek és kiállnak azért, amiben hisznek.

Rosabella BeautySzerkesztés

  • Szülő: A Szépség és a Szörnyeteg
    Profile art - Rosabella Beauty.jpg
  • Szülő története: A Szépség és a Szörnyeteg
  • Szobatárs: Darling Charming
  • Legféltettebb vágya: Hogy megmutassam az embereknek, hogy belül mindenki lehet szépség.
  • Különleges bűvereje: Engem nem lehet átverni. Úgy látom az embereket, amilyenek valójában.
  • Jelenlegi helyzet szerelmi téren: Bevallom, várom már az állatias hercegemet!
  • Kiakasztó dolgok: Nagyon nem bírom az igazságtalanságot.
  • Kedvenc tantárgy: Előkelő Diáktanács. Ez nagyszerű módja annak, hogy változást hozzak a rendszerbe.
  • Legkevésbé kedvelt tantárgy: Állatidomítás és -gondozás. A mágikus állatok nem azért vannak, hogy ketrecbe zárják őket.
  • Legjobb barátok örökkön örökké: Az unokatestvérem Briar Beauty. Továbbá, Cerise Hood, mert nagy, gonosz arany szíve van.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki