FANDOM

An Hexclusive Invitation (Varázslatos meghívó)
An Hexclusive Invitation
Olvasd el az átiratot itt: An Hexclusive Invitation (Varázslatos meghívó)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. március 27.

Előző rész

Ashlynn's Fashion Frolic (Ashlynn divatbakija)

Következő rész

Chosen with Care (Gondos kiválasztás)

LeírásSzerkesztés

Alighogy Ashlynn kézhez kapja a Kék Hold erdei ünnepségre szóló VIP meghívót, az Ever After High legújabb cselszövője, Faybelle Thorn, máris „csapol” egy kellemetlen meglepetést.

ÖsszegzésSzerkesztés

Ez egy átlagos nap egy kávézóban, és a barista észreveszi, hogy hiányzik a karamell öntet. Elhagyja a helyszínt, hogy keressen néhányat, ekkor Faybelle Thorn berepül.Haarlem hősének fia megjegyzi, hogy ő nem dolgozik itt, de Faybelle azt tanácsolja, hogy a saját dolgával törődjön. Hopper Croakington II a következő a sorban, és észreveszi, hogy a barista helyett Faybelle van a pultnál, a pompomlánycsapat kapitánya az iskolában. Faybelle elmondja, hogy szaglászik, és nem dolgozik, csak követi az anyja útját. Miután hízelgően, és udvariasan kérte Hopper segítségét, Hopper véletlenül békává válik, és elfogadja az ajánlatát. Faybelle undorodik az új alakjától és arra használja a varázslatát, hogy kidobja őt.

Apple White és Ashlynn Ella együtt kávézik, és a szállító nyúl ad Ashlynn-nek egy levelet, amiben meghívók vannak egy exkluzív erdei bulira. Tudva, hogy Ashlynn hozhat valakit, meghívja Apple-t, azonban Daring-gel moziba megy. Apple akaratlanul elmondja, hogy Ashlynn-nek van egy meghívója, mely felkelti mindenki figyelmét. Faybelle is tisztában van ezzel, és egy csésze kávét ad Ashlynn-nek. Haarlem hősének fia kéri Ashlynn meghívását, de a kávéfőző eldugul, és a teljes üzletet elönti a kávé.

KarakterekSzerkesztés

  1. Barista
  2. Haarlem hősének fia
  3. Faybelle Thorn
  4. Hopper Croakington II
  5. Humphrey Dumpty
  6. Apple White
  7. Ashlynn Ella
  8. Szállító nyúl
  9. Lizzie Hearts
  10. Briar Beauty
  11. Duchess Swan
  12. Cedar Wood

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

  • Faybelle Thorn debütált a rajzfilmben.

MásSzerkesztés

  • Ehhez az webizódhoz tartozik az Erdei ünnepség baba sorozat. A következő webizódban lesznek benne az erdei ünnepség ruhák és folytatódnak az események.
  • Ever After High webizódok általában kedden jelennek meg (kivéve, ha a sorozat szünetel), de érdekes módon ez a webizód pénteken jelent meg.