FANDOM

Apple's Birthday Bake-Off (Apple születésnapja)
Apple's Birthday Bake-Off - official cake tasting.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Apple's Birthday Bake-Off (Apple születésnapja)/magyar átirat

Fejezet:

2. fejezet

Kiadás dátuma:

2014. március 18.

Előző rész:

Class Confusion (Tantárgyak)

Következő rész:

The Beautiful Truth (A valódi szépség)

LeírásSzerkesztés

Apple White felbőszül, amikor Raven Queen olyan szülinapi tortát akar neki készíteni, amely NINCS megmérgezve. Csak Briar Beauty közbenjárásával sikerül kibékíteni a barátnőket, és gondoskodni arról, hogy a szülinapi buli mesés hangulatú legyen.

ÖsszegzésSzerkesztés

A hallgatói szervezet készül Apple születésnapjára, amit az előkelők előkelő születésnapi tortasütő versennyel ünnepelnek. Apple izgatott, amíg Raven tájékoztatja őt, hogy ő is részt fog venni egy alma tortával, ami kicsit sem mérgezett. Apple Briar-höz és Ashlynn-hez megy, majd úgy dönt, hogy megoldja maga. Miután Apple elment, Briar töpreng azon, hogy segíthetne neki, és végül támadt egy ötlete. Összekeverte egy kis lény főzettel Raven tortáját, hogy Apple úgy gondolja, hogy Raven próbálta megmérgezni őt.

A sütőversenyen, a hallgatók letették a süteményeket az asztalra. Mindegyik, beleértve Raven-é szép. Raven kínál Apple-nek egy szeletet, de Blondie elveszi tőle, mert ő a hivatalos kóstoló. Briar nem számított erre, de nem tudja megállítani Blondie-t abban, hogy megkóstolja. Másodperceken belül, Blondie főnixé válik, amitől Apple boldog, hogy Raven próbálta megmérgezni őt, és átöleli.

Felzárkóztak abban a pillanatban, Briar véletlenül kimondta, hogy ő mérgezte meg a tortát. Felismerve, hogy hibát követett el egy pillanattal később, Briar gyorsan vesz egy falatot a tortából, hogy átalakuljon főnixé, és kirepüljön a helyzetből. Ehelyett teknős lett. Mégis alig várja, hogy elkerülje a konfrontációt, elindul, és szüntelenül motyog arról, hogy valójában halad.

KarakterekSzerkesztés

  1. Férfi narrátor
  2. Blondie Lockes
  3. Ashlynn Ella
  4. Briar Beauty
  5. Női narrátor
  6. Madeline Hatter
  7. Earl Grey
  8. Apple White
  9. Raven Queen
  10. Cedar Wood
  11. Daring Charming
  12. Dexter Charming
  13. Duchess Swan
  14. Hunter Huntsman
  15. Hopper Croakington II
  16. Mézeskalács edző
  17. Lilly-Bo Peep
  18. Haarlem hősének fia
  19. Cerise Hood
  20. Lizzie Hearts
  21. Kitty Cheshire

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Amikor Apple elmegy az asztalnál öt szülinapi torta van. De amikor Briar menekül, Cedar süteménye hiányzik.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki