FANDOM

Apple's Princess Practice (Egy hercegnő mindennapjai)
Egy hercegnő mindennapjai.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Apple's Princess Practice (Egy hercegnő mindennapjai)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. augusztus 5.

Előző rész

Lizzie Heart's Fairytale First Date (Lizzie mesés randija)

Következő rész

Lizzie Shuffles The Deck (Lizzie az ász!)

LeírásSzerkesztés

Igaz, hogy Apple White a legszebb a vidéken, de az elfoglalt előkelők mindennapi élete nem csak csupa fejdísz és teadélután.

ÖsszegzésSzerkesztés

Apple hangosan gondolkozik azon, hogy mit egyen reggelire, amikor a fiúk megrohamozzák őt és mindegyik egy-egy almát ad neki. A lány boldogan pattan az útra, ahol kacsák kelnek át és egy lovaskocsi tart feléjük. Határozottan a kocsi elé áll, mely megáll, ezzel megmentve a kiskacsákat. Azt gyanítja mindennapi események történnek és megesküszik, hogy nem fordul elő ilyen többé. Visszatér az Ever After Highba, ahol új kacsa-átkelési szabállyal rukkol elő, mely mindenkinek elnyeri tetszését. Később, Apple a kávézóba megy, ahol meglátja Hunter-t és Sparrow-t, amikor éppen harcolnak egy tripla karamellás, habos, kókuszos lattéért. Apple gyorsan cselekszik: megszólítja őket és tekintetével megbabonázza a fiúkat, majd hirtelen mindketten a másiknak akarják adni az italt.

Ezután Apple hall egy furcsa zajt a kút felől. Jack segélykiált, és orvosi segítséget kér. Amint a mentősök megérkeznek, Apple részben gondoskodott a sebesültekkel, mivel sok kötszert hord táskájában elővigyázatosságból.

Késő este, a fáradt Apple visszatér a kollégiumi szobájába, ahol Raven készül aludni. Valószínűleg Raven úgy gondolja Apple-nek könnyű napja volt. Amint Raven elhagyja a helyszínt, Apple kilép az erkélyre, és boldog következtetést von le a napról, amíg nem kap vészhívást Little Bo Peep-től, aki elvesztette a juhokat. Apple felpattan, és útra indul.

KarakterekSzerkesztés

  1. Lilly-Bo Peep
  2. Apple White
  3. Haarlem hősének fia
  4. Raven Queen
  5. Madeline Hatter
  6. Milton Grimm
  7. Dexter Charming
  8. Duchess Swan
  9. Daring Charming
  10. Barista
  11. Sparrow Hood
  12. Hunter Huntsman
  13. Jack
  14. Jill
  15. Mentős

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

MásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki