FANDOM

Apple White's Story
250px-Book - Apple White's Story cover.jpg

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenési dátum:

2013. július 16.

ISBN-10:

0349001944

ISBN-13:

978-0349001944

Előző:

N/A

Következő:

Raven Queen's Story

ÖsszefoglalásSzerkesztés

Apple White csomagol az Ever After High új évére. Segített a szolgáknak, a törpéknek, az erdei lényeknek, akiknek sikerült, hogy az egész folyamat zökkenőmentesen legyen. Ő és Briar beszélgetnek egy kicsit, utána Apple megy az erkélyre, hogy támogatást kapjon hűséges alattvalóitól annak tekintetében, hogy Örökség Nap lesz, valamint hagyja őket néhány kedves szóra, hogy emlékezzenek rá az iskolai évre.

Hamarosan, Apple az udvaron találja magát. Elbúcsúzik a szüleitől, a törpéktől, és a személyzettől. Mindenki szeretné emlékeztetni rá, hogy milyen fontos az Örökség Nap, és Apple boldog a bátorítástól. Ugyanakkor, az indulás véget érténél, meghallja, hogy a személyzet néhány tagja azt mondják a sorsa nem mélyebb, mint a szépsége. A lány megesküszik, hogy majd bebizonyítja, hogy többet ér, mint a külseje.

KarakterekSzerkesztés

  1. Apple White
  2. Briar Beauty
  3. Snoozy
  4. Snappy
  5. Frank
  6. Phil
  7. Hófehérke
  8. Hófehérke férje

MegjegyzésekSzerkesztés

ReferenciákSzerkesztés

  • Az One Reflection a One Direction Ever After High verziója és a "You Don't Know You're Charming" hasonlít a One Direction dalára a "What Makes You Beautiful-ra".

EgyébSzerkesztés

  • Apple White's Story egyike a hét szabad elektronikus könyvnek, ami megjelent A Mesehősök Végzetkönyvével.
  • Az ebook megduplázza a második fejezetet A Mesehősök Végzetkönyvében.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki