FANDOM

Apple White védjegyet kért 2013. május 31-én. Az első babák 2013 július elején jöttek ki. Összesen 6 babája van és az eladások 12.50%-a az ő babájaiból folyt ki. Egyéb termék is kapható róla, ami a limitált számú Apple jelmez.

BabákSzerkesztés

Előkelő                                                             Szerkesztés

    • Apple White baba
    • Apple White baba
    • Apple White rajzolva
    • Apple White rajzolva
    Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2013. július eleje
  • Választék száma: BBD51
  • Típus szám: BBD52

Baba: Göndör szőke haj és vörös ajkak.
Ruházat: Apple egy fényes piros ruhát visel nyakkivágással és a fekete hálós szegély alatt krémszínű kabát labda ruhaujjakkal és egy arany steppelt minta. Térdig érő szoknya két rétegben van, az egyik piros és arany szőlő mintás, a másik rózsaszín, fehér, levél és virág mintás és a fekete hálós szegély. Alatta fekete necc harisnyát visel.
Kiegészítők: A feje tetején arany korona visel. Több darab arany ékszerek, beleértve egy arany íj gyűrű, fülbevaló, arany karperec, és egy arany íj és ékszer nyaklánc. A táska egy piros alma, arany fogantyúval és arany levéllel a tetején. A lány piros színű, hullámos sarkú cipőt visel.
Extrák: állvány, fésű és napló
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Örökség Nap                                                        Szerkesztés

    • Apple White Örökség Nap baba
    • Apple White rajzolva
    Vonal: Örökség Nap
  • Megjelenés: 2013. szeptember eleje
  • Választék száma: BCF47
  • Típus szám: BCF49

Baba: Hullámos haj, és vörös ajkak.
Ruházat: Fehér és piros ruhát visel, fehér felső arany virág-és alma mintákkal. A tetején pedig egy arany csipke szegély, amely továbbra is egy nagy piros szoknya, fekete felsőszoknya arany pöttyökkel. A köpenyt borítja kis fehér és arany virágok vörös és arany fürtök.
Kiegészítők: Koronája arany színű és nagy, és több gyöngysort visel a hajában. Van két karkötő, az egyik fehér, a másik arany, egy piros alma gyűrűvel, és arany fülbevaló piros íjjal a tetején. A lány cipője gyöngyház fehér, arany levelekkel, vörös íjakkal és fehér gyöngyökkel díszítve.
Extrák: állvány, fésű, arany Örökség Nap könyv, egy arany alma tükör és egy aranyalma gomb.
Megjegyzések: A rajzfilmben fehér fülbevalót visel, míg a babán arany fülbevaló van.

Getting Fairest                                             Szerkesztés

    • Apple White Getting Fairest baba
    • Apple White rajzolva
    Vonal: Getting Fairest
  • Megjelenés: 2013. december eleje
  • Választék száma: BDB13
  • Típus szám: BDL39

Baba: A haja szőke, és enyhén hullámos, az ajka halvány rózsaszín.
Ruházat: Apple egy piros hálóinget visel, melyet fedett fekete cikcakk minta metszi fehér pontokkal. A ruha egy nagy fekete íjat és fekete gallért és egy fehér csipkés szegélyt visel az alján. Egy rózsaszín köntöst is visel fodrokkal.
Kiegészítők: Az Apple tartozékok közé tartozik egy piros alma hajcsat, fehér papuccsal,  fehér kézi tükör, és két korona. Az egyik rózsaszín és szívek vannak rajta, míg a másik arany színű mintaként egy piros almaminta. Ezek a tartozékok közé tartozik a tárolt arany éjjeliszekrény vörös polcokkal, arany szőlő, és a fehér koronára díszített piros alma az egész tetején.
Extrák: Egy arany kis szekrény tiarákkal és egy fésű
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

  • Mesés Sulibál Apple White baba
  • Mesés Sulibál Apple White baba
  • Apple White rajzolva

Mesés SulibálSzerkesztés

  • Vonal: Mesés Sulibál
  • Megjelenés: 2014
  • Választék száma: BJH50
  • Típus szám: BJH53

Baba: Apple-nek számos fényes, arany szál található a hajában. Felköti és két tincset elölhagy. Fehér és arany, csillogó szemhéjfestéke, skarlát-rózsaszín rúzsa van és rózsaszín arcpírje.
Ruházat: Fehér, ujjatlan felsőt visel, melyet műszörméből készült kabátkával helyettesít. Ruhája király piros, fehér réteggel, melyen fejedelmi minták ékeskednek. Kristályfehér könyökig érő kesztyűt visel, Fekete cipőt és vörös masnikat hord.
Kiegészítők: Apple kiegészítője a piros gallér, ami a derekától a nyakáig terjed, nagy, arany fülbevaló, piros karperecek a karja körül, és a fényes-piros virágos karkötő. Van egy arany maszkja és kézitáskája.
Extrák: Arany állvány, fésű és napló.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

Ereszd-el-a-kalapom teazsúr                               Szerkesztés

    • Apple White Ereszd-el-a-kalapom teazsúr baba
    • Apple White rajzolva
    Vonal: Ereszd-el-a-kalapom teazsúr
  • Megjelenés: 2014. április közepe
  • Választék száma: BJH31
  • Típus szám: BJH34
Baba: Apple haja szőke és göndör, rózsaszín melírcsíkokkal. Szeme halvány citrom-, és naranccsárgára van kifestve. Ajka vörös színű.
Ruházat: Fekete-fehér felsőt visel, puffos, pöttös ujjakkal. Fehér, fodros tetejű szoknyát visel pasztell, péksüteményt ábrázoló rajzokkal. A szoknya csipkés krinolinnal fejeződik be. Fekete kesztyűjének fodros és fehér a vége. Necc zoknija és fehér cipője van.
Kiegészítők: Apple kis, fehér kalapot visel piros szalaggal. Piros fülbevalója, fehér nyaklánca, válltáskája és teáskészlete is van.
Extrák: Arany állvány és fésű.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.
  • Apple White Tükörstrand baba
  • Apple White rajzolva

TükörstrandSzerkesztés

  • Vonal: Tükörstrand
  • Megjelenés: 2014. november közepe
  • Választék száma: CLC64
  • Típus szám: CLC65

Baba: Sima, hullámos szőke haja, enyhe szem sminkje és rózsavörös ajka van.
Ruházat: Fekete csillogó krinolint visel gallérral és piros fürdőruhát. Több fehér pöttyös minta van rajta. Fekete-fehér mintákkal az oldalán. Fekete csillogó krinolin rövidnadrágot visel, amely úgy néz ki mint egy bő szoknya. Apple arany magassarkút visel.
Kiegészítők: A kiegészítők egy pár rózsaszín napszemüveg és egy arany nyaklánc.
Extrák:
Megjegyzések: A napszemüveg piros a promo fotón. Ezt rózsaszínné változtatták a végső babán.

  • Apple White Way Too Wonderland baba
  • Apple White rajzolva

Way Too WonderlandSzerkesztés

Baba: Apple hajában mentatürkiz és meggypiros csíkok vannak. Vörös szemöldöke, világoskék szem sminkje és vörös ajka van.

Ruházat: Apple egy egyszerű halvány rózsaszín ruhát visel piros csíkos mintával és egy áramló kártya és gyémánt szoknyával, ragyogó kék réteggel alatta. Ruháját kíséri a nagy piros ujj és egy kék színű magas gallér. Arany cipőt visel.

Kiegészítők: A kiegészítői egy nagy korona, egy továbbfejlesztett változata az eredeti tervnek egy nagyobb piros masnival. Fekete kesztyűt visel fodros gyöngyház fehér díszítéssel, piros alma gyűrű és fülbevaló. A táskája egy kerek piros óra.

Extrák: Arany állvány és fésű. Továbbá, a babához jön egy kártya.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

School SpiritSzerkesztés

  • Raven Queen és Apple White School Spirit baba
  • Apple White rajzolva
  • Vonal: School Spirit
  • Megjelenés: 2015
  • Választék száma: CJF67
  • Típus szám: CJF67

Baba: Apple hajában lila és piros csíkok vannak. Halvány lila szemhéjpúdere és sötét vörös ajka van.

Ruházat: Fekete-fehér Kampusz stílusú kabátot visel sárga inggel, amin az Ever After High logója van. Arany pöttyök vannak a kabátján, arany fodrokkal az ujján. A szoknyája hasonlít az Előkelő-stílusú szoknyájára lila fodrokkal az alján, arany és fehér levél mintákkal. Lila színű cipőt visel fehér zoknival.

Kiegészítők:  Apple kiegészítői egy arany korona, egy fehér gyöngy nyaklánc, rajta egy kicsi almával. Van egy arany trombitája, rajta egy piros zászlóval és egy piros alma fülbevalója.

Extrák: Állvány és fésű.

Megjegyzések: A babához jön egy Raven baba, valamint a két baba tartozékai felcserélhetők.

Royally Ever AfterSzerkesztés

  • Apple White Royally Ever After baba

Baba: Apple haja kiegyenesedett, és a szemöldöke mogyoróbarna színű. Szempillái hosszúak és az ajka fényes rózsaszín színű.

Ruházat: Apple egy sellő stílusú, fehér, díszes ruhát visel, csillogó hímzésekkel és mintákkal. A szoknya alján fodor van, amely arany felül és fehér alul. A lány ujja fehér gyöngyökből készült, amelyek háromszög alakúak. Egy köpenyt visel egy nagy arany és fehér gallérral és nyaklánccal. A köpenyen ugyanolyan minták vannak, mint a ruháján. Fehér cipőt visel.

Kiegészítők: A kiegészítői egy fejedelmi arany korona, két piros ékszerrel. Van egy arany öve és egy nagy piros fülbevalója, valamint egy arany karperece és egy három ujjra való piros gyűrűje. Van egy kis áttetsző alma kézitáskája és egy arany jogara.

Extrák: Arany fésű, állvány és napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

JátékszettekSzerkesztés

Apple-lel kapcsolatos játékszettek:

MegjegyzésekSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki