FANDOM

Profile art - Apple White

Újbóli EligazításSzerkesztés

Hófehérke lányaként az a sorsom, hogy az ő nyomdokaiba lépjek. Tanulok is szorgalmasan az Ever After High gimiben. A fáradozás majd meghozza gyümölcsét. Legalábbis ezt hittem, amíg valaki kétségbe nem vonta sorsunk létjogosultságát. Most aztán senki sem biztos abban, hogy tényleg beteljesül-e majd boldog végzetünk.

1. FejezetSzerkesztés

A tanítás első hete pályaorientációs életpálya-tervezéssel telt. Érdeklődéssel vártam Grimm igazgató úr beszédét. Szónoklatában emlékeztetett arra, hogy mindannyiunk elve elrendelt sorsa a kiválóság.

Egyik oldalamon legjobb barátnőm, Briar Beauty, a másikon pedig egy bámulatosan hosszú hajú hercegnő ült. Holly O'Hairnek hívják, és az idén kezdi meg meg tanulmányait az Ever After High gimiben. Épp a különféle, csodálatos tanórákról meséltem neki, amikor az igazgató úr belekezdett beszédébe.

2. FejezetSzerkesztés

Iskolai tanácsadónk, Kobold professzor eltűnt! Új tanár vette át a feladatát.

Kérte, hogy ,,Őfelsége a Fehér Királynő" néven szólítsuk. Bemutatkozása végén kérdezte, hogy van-e valakinek kérdése.

Jelentkeztem: ,,Tanárnő! Nem tetszik tudni, hová tűnt Kobold professzor úr?" Még egy tanárt sem láttam ennyire felkapni a vizet pusztán azért, mert nem az illendő módon szólítják meg. Igen elszégyelltem magam, és borzalmasan zavarba jöttem.

Szerencsére Briar barátnőmre mindig számíthatok. Amikor az osztálytársaink kezdtek szétszéledni, kituszkolta Holly haját az ablakon, és ,,Menjünk a plázába!" felkiáltással magával húzott.

3. FejezetSzerkesztés

A bevásárlóközpont közvetlenül a híd mögött található. Nagyon jól éreztük magunkat, aztán Briar csak eliramodott. Nem láttam, hogy ki után rohan, de már elég későre járt, és nekem új frizurát is kellett csináltatni a tanítás kezdete előtt.

4. FejezetSzerkesztés

A Hajtorony szalonban dolgozik a környék legjobb mesterfodrásza. Itt azonban kellemetlen meglepetés várt rám a Vasorrú Bába személyében. Összeszűkült szemmel sziszegte: ,,Ne hidd, hogy kibújhatsz a szabályok alól!"

Tapsolt egyet, én meg egy szempillantás alatt a bástya fogságába estem.

5. FejezetSzerkesztés

Haragudtam magamra. A szüleim annyi energiát fektettek belém, és én meg ilyen buta módon rabságba esek. Ha tényleg én vagyok a leendő királynő - mint ahogy azt feltételezik -, akkor ehhez méltó módon kell viselkednem. És ezt mindenképpen meg is mondom Grimm igazgató úrnak.

6. FejezetSzerkesztés

Az igazgató úr kedvesen fogadta szavaimat. Aztán komoly hangra váltott: ,,Nem tűrhetem, hogy az iskola legjobb tanulója precedenst teremtsen a lázadásra. Azonnal felmentelek az Előkelő Diáktanácsának tisztsége alól."

Fogadkozni kezdtem, hogy mindent megteszek, hogy helyrehozzam a tévedésemet. Végül beadta a derekát: ,,Minden jel arra mutat, hogy Raven Queen nem elégedett a sorsával. Tudsz változtatni ezen a helyzeten?"

Rögtön tudtam, mit kell tennem: ,,Kérni fogom, hogy én legyek Raven Queen szobatársa."

Így aztán mégis én maradtam az Előkelő Diáktanács vezetője. Új megbízást kaptam: meg kellett mentenem Raven Queent. De ez már egy másik történet.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki