FANDOM

Ashlynn Ella
AshlynnElla2
Adatok

Születésnap

Október 15.

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Briar Beauty

Legjobb barátok örökkön örökké

Sok barátom van… Apple White, Raven Queen…, de egyedül Hunter Huntsman ért meg igazán.

Ashlynn Ella egy 2013-ban megjelent karakter. Része a Hamupipőke c. mesének, mint a következő Hamupipőke és az Ever After High diákja. Sorsát nézve előkelő, hisz jövőjét tekintve ez egyértelmű. Azonban ez megingott, amikor beleszeretett Hunter Huntsman-be, aki nem részese meséjének és ha sorsát követi, a fiú nem vehet részt életében. Mindketten szeretik a természetet, az állatokat, különösen azt, amikor együtt vannak. Kizárólag a cipők imádata az, amit anyjától örökölt. Ezért is van egy Üvegcipellő nevezetű boltja, ami Fusselvéle falván található.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

Ashlynn angol szinkronhangja az 1-2. fejezetben Laura Bailey, a 3. fejezet óta Karen Strassman. A magyar hangja Vágó Bernadett.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Ashlynn érdeklődését három csoportra lehet osztani. cipő, természet, és Hunter Huntsman. Sok munkát végez az Üvegcipellő boltban, és belemerül a megszállottságába, szorgalmas hozzáállással, mint az anyja. Élvezi az elvarázsolt erdőben töltött hosszú sétákat. Nem zavarja ha a keze koszos lesz a földtől és szereti a növényi anyagokat vizsgálni, még akkor is, ha ez nem illik egy hercegnőhöz. Különleges képessége az, hogy tud beszélni az állatokkal. Hunter is ez iránt érdeklődik, és szereti Ashlynn-t annak ellenére, hogy nem lenne szabad.

MegjelenésSzerkesztés

Ashlynn Ellának hosszú hullámos karamella színű haja van, egy fonattal díszítve hajpánként, zöld szeme és barackszínű bőre. Ashlynn ajka rózsaszín.

MeseSzerkesztés

Main article: Hamupipőke

KapcsolatokSzerkesztés

250px-Facebook - couple clue

CsaládSzerkesztés

Édesanyja Hamupipőke, apukája a herceg. Naplójában említi egyik nagynénjét, aki valószínűleg a Gonosz könyvtárosok egyike. Az Ashlynn divatbakija c. részben kiderül, hogy van két gonosz mostohanővére is.

BarátokSzerkesztés

Ashlynn nagyon könnyen barátkozik és figyelmes, mivel sok ember és állat barátja van. Ennek ellenére Hunter az első ember akivel a legnyiltabban tud beszélni a szabadban.

KisállatSzerkesztés

Sandella, a kis főnix Ashlynn Ella kisállatja.

SzerelemSzerkesztés

Ashlynn és Hunter titokban időnként találkozgatnak egymással, az erdőben. Az ok, amiért titokban kellett tartaniuk a kapcsolatukat az, hogy Ashlynn sorsában elvileg nem kap szerepet Hunter, és Ashlynn-nek a sors már kiválasztotta a herceget, aki majd a lábára húzza a cipőt. Kapcsolatukról egy ideig csak Cedar Wood tudott egyedül, de miután Duchess Swan is kiderítette a titkukat, úgy döntöttek hogy bevallják mindenkinek a suliban, hogy együtt vannak. Ashlynn szakított Hunter-rel a túl sok ránehezedett nyomás miatt, de aztán rögtön úgy döntött, hogy a fiú sokkal fontosabb, mint az előkelő rangja.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14: A Mattel kérvényezi a védjegyet Ashlynn Ella-nak.
  • 2013. május 30: Ashlynn debütált az Ever After High előzetesben.
  • 2013. július eleje: Ashlynn megteszi naplós-debütálását Apple WhiteApple White naplójában.
  • 2013. szeptember 17: Ashlynn debütál a saját könyvében.
  • 2013 október eleje: Ashlynn első babája megjelenik az Előkelő babasorozat részeként.
  • 2013. október 29: Ashlynn Ella profilja publikálva lett az Ever After High weboldalán.
  • 2013. október 29: Ashlynn Ella profiljának kinézete felfedődött.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Hamupipőke név angol (Cinderella) jelentése nagyjából azt jelenti kis salak, parázs lány. Az Ash angol jelentése hamu. Ashlynn Ella neve egy szójátékra utal.

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki