FANDOM

Ashlynn Ella's Story
Book - Ashlynn Ella's Story cover.jpg

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenési dátum:

2013. szeptember 17.

ISBN-10:

0349001979

ISBN-13:

978-0349001975

Előző:

Madeline Hatter's Story

Következő:

Hunter Huntsman's Story

ÖsszefoglalásSzerkesztés

Amikor Ashlynn Ella otthon van, minden napja házimunkával kezdődik, mint az anyjának, Hamupipőkének. Miután végez, reggelizik és mereng, hogy ez jó felkészülés a sorsának, a jövőjének, amely magában foglalja a mostohanővéreket. Sajnos ez emlékezteti őt anyja korai halálára, amire nem akar gondolni.

Befejezi a házimunkát, és elindul csomagolni a következő évre. Ez is kemény Ashlynn-nek, mert nem minden barátja osztja meg érdeklődését a természet iránt. Szerencsére összebarátkozott sok erdei állattal. Sajnos tényleg tud kommunikálni velük, ami néha drámát hoz az életébe. Bár másnap elmegy az iskolába, valakinek mindig szüksége van a segítségére. Megáll kicsomagolni és kimegy, hogy ellenőrizze a szomorú nyuszit, de hamarosan más lényeknek is szükségük van a segítségére.

Éppen akkor, amikor Ashlynn hazafelé indul, egy anya madár kiált, mert a fészke leesett, és a fiókák a földön vannak. Ashlynn azonnal siet, hogy rögzítse a törött fészket. Hirtelen, minden állat körülötte kezd beszélni egy fiúról, aki az erdőbe jön. Ő is hallja, és úgy gondolja, az lesz a legjobb, ha nem nézi meg, mert nem akarja, hogy meglássák. Ashlynn kíváncsisága viszont felülkerekedik; de amikor megfordul, nem volt ott. Hazarohan, miután rájön, hogy esteledik már, de meglepetésére, az állatok segítettek a szobájában. Megköszöni nekik, és egész éjjel elképzeli a favágót az erdőben, aki tele volt alázatos, jó szándékkal. A szíve összefont, bár mindig is tudta, hogy egyszer feleségül veszi egy herceg. Reméli, hogy ő egy természetet kedvelő herceg; valaki jó szívvel, aki segít az állatoknak.

KarakterekSzerkesztés

  1. Ashlynn Ella
  2. Hamupipőke
  3. Hamupipőke mostohanővére
  4. Rocky
  5. Hunter Huntsman

MegjegyzésekSzerkesztés

EgyébSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki