FANDOM

Ashlynn Ella védjegyezve lett 2013. május 14-én és az első baba 2013. október elején jött ki. A babáinak száma összesen 4, ez teszi az Ever After High babakollekció kb. 8.33 %-át. Jelenleg nincs más áru vele.

BabákSzerkesztés

ElőkelőSzerkesztés

    • Ashlynn Ella és Hunter Huntsman baba
    • Ashlynn Ella és Hunter Huntsman baba
    • Ashlynn Ella rajzolva
    • Ashlynn Ella rajzolva
    • Ashlynn Ella rajzolva
    Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2013. október elején
  • Választék száma: nincs
  • Típus szám: BBD48

Baba: A haja eper szőke, magas lófarokban zsinór van, és a szája rózsaszín.
Ruházat: Egy karcsú kék ruhát, rózsaszín ujjakkal, amik viszont áttetsző kék színűek. A míder könnyű kékeszöld, arany szegéllyel. A ruhát rózsaszín és fehér virágok borítják, áttetsző szoknya arany levél mintákkal a tetején.
Kiegészítők: Ékszerek, cipő, fülbevaló, egy madár gyűrű, virágos báj karkötő és egy arany nyaklánc és egy óra. Az tiara rózsaszín, madarakkal a tetején. A lány cipője áttetsző kék és a sarkot virágok borítják szőlőfürt felkapaszkodott a lábán. A táska egy arany óra számlapja látható mindkét oldalon.
Extrák: Arany állvány, ecset, és a napló.
Megjegyzés: Ashlynn csak 2-es kiszerelésben vásárolható meg Hunter-rel.

Örökség NapSzerkesztés

  • Ashlynn Ella Örökség Nap baba
  • Ashlynn Ella rajzolva
  • Vonal: Örökség Nap
  • Release: 2014. június közepén
  • Választék száma: BCF47
  • Típus szám: BJH49

Baba: A baba már rózsaszín és kékeszöld szemhéjfestéket visel, egy ezüst csillogó réteggel a szeme fölött, és a puha, rózsaszín ajkak. A haja laza, a gyűrű zsinórra köröznek a feje körül.
Ruházat: Van egy menta ruhája, egy sima alsó felében, de a felső mintás egymásba fonódó levelei arany színűek, rózsaszín géz ujjakkal, összekötve egy vékony réteggel ugyanabból az anyagból. Ashlynn-nek három szoknya rétege csatlakozott a ruhája közepébe. Az első és a harmadik zöld gézt vauge mintákkal, a második szoknya réteg, zöldes anyag, arany mintával és rózsaszín árnyalatú virágokkal, és a fekete körvonalai a leveleknek, a szőlő és a virágok. Fekete hálós leggingset visel. Egy nagy rózsaszín köpenyt is visel, sötét rózsaszín levéllel és szőlő mintákkal borított, a szélén a köpeny fel van díszítve arany levelekkel.
Kiegészítők: Üveg és világos rózsaszín cipő. Zöld madár fülbevaló, egy lépcsőzetes levelek alatt a madár, egy arany óra gyűrűvel, a madár repülés képez az arany karkötőn, miközben a másik karkötőn rózsaszín szirmok vannak és a gyűrű arany levelekkel díszített. A korona világos rózsaszín levelekkel és virágokkal díszített, elől arany ékszerekkel. Táskáját egy arany fogantyú díszíti egy madárral rajta, míg arany levelek, és néhány rózsaszín virág fut át ​​rajta.
Extrák: Egy arany baba méretű hajkefe, egy fekete állvány és egy könnyű kékeszöld könyv arany mintákkal szélén, és egy arany madár ül a tükör felett közepén a fedelen, a naplóhoz jár egy arany kulcs.
Megjegyzések: A babát ábrázoló kép nem tartalmazza a köpenyt.

  • Ashlynn Ella Tükörstrand baba
  • Ashlynn Ella rajzolva

Tükörstrand babaSzerkesztés

  • Vonal: Tükörstrand
  • Megjelenés: 2014. november közepe
  • Választék száma: CLC64
  • Típus szám: CLC66

Baba: Ashlynn-nek egyenes haja, enyhén füstös lila szemhéjfestéke és rózsaszín ajka van.
Ruházat: Egy kristálytiszta kék fürdőruhát visel több rózsa és virág mintával. Növény mintás szoknyát visel, a ruha ujja is hasonlít rá. Áttetsző rózsaszín magassarkút visel.
Kiegészítők: Ashlynn kiegészítői egy áttetsző rózsaszín napszemüveg és a rózsaszín nyaklánc.
Extrák:
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

  • Ashynn Ella Erdei ünnepség baba
  • Ashlynn Ella rajzolva

Erdei ünnepségSzerkesztés

  • Vonal: Erdei ünnepség
  • Megjelenés: 2014.
  • Választék száma: CFD00
  • Típus szám: CFD03

Baba: Ashlynn-nek zöld szemhéjfestéke és halvány rózsaszín ajka van.
Ruházat: Rózsaszín kapucnit visel fényes türkiz masnival, és egy kékeszöld ruhát számos fekete és rózsaszín folttal. Áttetsző türkiz, nyitott orrú cipőt visel.
Kiegészítők: Ashlynn egy arany övet visel a derekán, és egy arany karkötőt a csuklóján. A kiegészítők egy mini-térkép, és egy áttetsző türkiz lámpás.
Extrák: Arany állvány és fésű.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Fairest on IceSzerkesztés

  • Ashlynn Ella Fairest on Ice baba
  • Ashlynn Ella rajzolva
  • Vonal: Fairest on Ice
  • Megjelenés: 2015.
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Ashlynn haja lófarokba van kötve. A szemhéjpúdere napsárga és türkiz színű. Egy jégkék hópehely szépségjegy van az arca bal oldalán. Ajkai halvány levendula színűek.

Ruházat: Pánt nélküli ruhát visel egy áttetsző kék réteggel a tetején. Ruhája színes és fehér hópehely mintákkal van díszítve. Ashlynn egy pár áttetsző kék korcsolyát visel.

Kiegészítők: A kiegészítői egy hópehely fejpánt. Egy hópehely koronát visel, hosszú áttetsző rózsaszín virágos nyaklánccal. Van egy rózsaszín karpántja, és egy hatszög alakú hópehely kézitáskája.

Extrák: Ezüst állvány és fésű.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

JátékszettekSzerkesztés

Ashlynn-nel kapcsolatos játékszettek:

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Ashlynn Ella Getting Fairest
    Ashlynn szerepelt a "True Hearts Day-ben" Getting Fairest ruhában, és valószínűleg kiadják valamikor 2014-ben. Haja egy zsemlébe van kötve, egy szív és virág alakú akvamarin kék hajkendővel. Halvány rózsaszín fodrok vannak a nyakánál, a ruháján, és a csuklóján, és akvamarin ujjak néhány aranyat béléssel.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki