FANDOM

AshlynnElla2

Fülig belezúgvaSzerkesztés

Bár elvileg én vagyok a következő Hamupipőke, úgy érzem ezúttal más lábára jobban illene a cipő. Ez a sorsom. De az igazi szerelemnek természetesen be kell következnie. Vajon átélhetek olyan mesebeli románcot, amely nincs megírva a sors nagy könyvében?

1. FejezetSzerkesztés

Körutunk során a Fehér királynő bejelentette, hogy melyik lánynak melyik fiú lesz a hőse a gyakorlaton: ,,Ashlynn Ella és Daring Charming." Daring túlságosan el van telve magával! Magányra vártam és azt akartam, hogy mindenki hagyjon békén!

Duchess Swan sajnos nem így vélekedett: ,,Ó, máris lefoglalták a legjobb mesebeli királyfit!"

Ki kellett szellőztetnem a fejem. Csak egy hely van, ahol igazán kiegyensúlyozottnak érzem magam...

2. FejezetSzerkesztés

Az Elvarázsolt Erdőben csupa elragadó teremtmény él. Értem, hogy mit beszélnek.

Valaki rám ijesztett: ,,Lássuk csak! Abrakadabra."

Rémületemben majdnem belezuhantam a bokrok közé: ,,Sparrow Hood!" Kezet csókolt, majd bevetette magát a fák közé, és eltűnt a szemem elől. Hirtelen egy állat segélykérő kiáltására lettem figyelmes. Odasiettem és megpillantottam, amint Hunter Huntsman éppen egy fába szorult, kétségbeesett mókusra emeli fejszéjét. Teljes erőmből taszítottam egyet rajta.

,,Hé, mit akarsz?" - kérdezte Pesky, a mókus megszeppenve. Hunter felkapta Peskyt és tetőtől talpig bepólyázta. Borzalmasan zavarba jöttem: ,,Ne haragudj, amiért fellöktelek."

Felém fordult, és úgy tűnt, erőt kell vennie magán, nehogy valami bántót mondjon. A szívem a torkomban dobogott. Felém nyújtotta erős kezét, és így szólt: ,,Hunter vagyok."

3. FejezetSzerkesztés

Úgy éreztem, az idők végezetéig tudnék beszélgetni Hunterrel! Pödörni kezdtem a hajam, és ekkor vettem észre, hogy időközben elveszítettem a gyűrűmet. Még fel is sikoltottam: ,,Jaj, a gyűrűm!".

,,Talán meg tudjuk találni... úgy értem a gyűrűt, nem az erdőt" - felelte Hunter levegő után kapkodva.

Csak nem randevúra akart hívni? ,,Igen, Hunter nagyon szeretném."

,,Komolyan mondod?!" - kérdezte tágra nyílt szemekkel. ,,Majd tükörtelefonon kereslek." - felelte alsó ajkába harapva, aztán elsietett.

Teljesen belebolondultam Hunter Huntsmanbe!

4. FejezetSzerkesztés

Grimm igazgató úr üvöltése szakította félbe emelkedett hangulatú ábrándjaimat: ,,Fejezd be a dudorászást! A környék összes teremtményét ide csábítod." Majd elégedett hangon folytatta: ,,Az Örökség Napján egy megtörhetetlen varázserejű elhatározást fogtok tenni, amely..." Duchess jelentkezett: ,,Mi történik, ha valaki nem egy mesebeli királyfiba szeret bele?"

,,Mindkettejük történetének fejezete lezáródik" - magyarázta Grimm igazgató úr - ,,örökre".

A világ elsötétult előttem, és levegőért kellett kapkodnom.

5. FejezetSzerkesztés

,,Nem randizhatsz azzal a vadászlegénnyel, - mondta Duchess az ágy szélén ücsörögve - különben lezáródik a történeted fejezete!"

,,Kérlek, ne mondd el senkinek!" - feleltem könnyek között.

,,Rendben! - felelte megkönnyebbülten. - Ha hőst cserélsz velem hősképző óra gyakorlatán."

Engem jelöltek ki Daring partnerének, Duchess viszont azt akarta, hogy az övé legyen. ,,Rendben - feleltem. - Legyen ő a partnered." Soha többé nem találkozhatom Hunterrel, és ez a tudat teljesen összetörte a szívem.

6. FejezetSzerkesztés

Amikor Hunter a közelembe ért, láttam, hogy jóval a méreténél kisebb királyfinak való köntöst visel. Amikor meghajolt, hogy kezet csókóljon, felhasadt a köntöse. Elnevettem magam: ,,Számomra nem fontos, hogy királyfi légy..." - aztán jeges rémület nyilalt a szívembe. - De mi lesz, ha Duchess mégis elárulja valakinek..."

Elővette a varázsfonját és megérintette a Lejátszás gombot. A felvétel elindult, és kiderült belőle, hogy Duchess összeesküvést szőtt ellenem! ,,Senkinek sem fogja elmondani. Én pedig - tette hozzá, miközben megfogta a kezemet - megtaláltam a gyűrűdet." Az én igazi hősöm megoldotta a helyzetet!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki