FANDOM

Az Ever After High, míg egyre növekszik és egyre fejlődik multimédiában, a középpontban egy márka is, amely közé tartoznak a babák. A különféle árut jönnek és mennek, de az Ever After High babák az EAH létének lényeges szerve. Emiatt az összes Ever After High fikciók (rajzfilmek, könyvek) úgy vannak írva, és megjelenve, hogy reklámozzák a babákat. Ez nem azt jelenti, hogy minden babák támogatott és elérhető egyaránt, de a nagyobb szerepet kapnak a babák, amik az egészet vezetik.

A babák jellemzőiSzerkesztés

Ritka formák
Alacsony nők
Magas nők

Az Ever After High babái a négy nagyságrend valamelyikébe tartoznak: alacsony nő, közepes nő, magas a nő és a férfi. A babák az egyes csoportokban azonos testarányúak, kezdve a 25 cm-es alacsony női testtől, a 27 cm-es közepes női testen át, a 28 cm-es magas női testig és 30 cm-es férfi test a legnagyobb. A legtöbb lány baba közepes magas. A testek ABS műanyagból készülnek, míg a fejek lágy PVC-ből. Van egy maroknyi különböző fejtípus, de a különbség a finomításon múlik. A haj SZARAN vagy Kanekalon szálakból készül és a női babák általában jellemző tizenegy mozgósítható pont, ebből hiányzik a mozgatható boka. A férfi babáknál megvan a csuklós boka és így tizenhárom mozgósítható ponttal rendelkeznek.

A babákat és kiegészítőiket Indonéziában és Kínában gyártják. Az eltérés a más helyen gyártott babák és kiegészítők között a megjelenés ideje. Az első négy baba a csomagolt támasszal és kefékkel megfelelő színt kapott, de a később megjelentek azonos színűeket kaptak az oldaluktól függően: Előkelők: aranyat állvány és hajkefe Zendülők: fekete állvány és hajkefe.

Minden babának egyedi hajviselete és egyedi ruhája van, bár néha egy-egy ruhadarab, vagy kiegészítő újra felhasználható, kis változtatásokkal, egy másik babán. Egyes babák csak kettőscsomagban kaphatóak, vagy játékszettel. Az alap babák mindig naplókkal kaphatók. Számos más típusú baba tartozéka a többi baba vonalnak.

TörténelemSzerkesztés

Wiki - EAH doll overview
Az első Ever After High babák 2013 július elején jelentek meg, amikor csak a Justice-nál voltak elérhetők.. Ezek a babák voltak az első négy tagjai az Előkelő és Zendülő babasorozatoknak. Ez az egyetlen vonal, amely állandóan folyamatban van, és két csoportra osztható. Eddig minden karakter első babája ezen sorozatban jelent meg. Általában egy előkelő és egy zendülő egymást követően debütál, de néhol eltérés vehető eszre.

2013 szeptember elején megjelentek az első Örökség Nap témájú babák. 2013 decemberének folyamán az első két játékszett is, azaz Apple és Raven hálószobája. Az eddigi felállásból már csak a divatcsomag hiányzik, ami csak ruhákat tartalmaz, amelynek termelése a Monster High számára 2012-ben leállt. Jelenleg nem tudni, hogy Ever After High divatcsomag valaha is meg fog-e jelenni.

2014-ben az Ever After High jelen volt az amerikai nemzetközi játékvásáron (American International Toy Fair), az első megegyezést követően kihagyták a 2013-as San Diego Comic-Con International-t és a New York-i Comic Con-t. Ezt követte egy megjelenés a San Diego Comic-Con International-on öt hónappal később. Az első San Diego Comic-Con exkluzív baba Cerise Wolf volt, aki alternatív identitását "mutatja be" Cerise Hoodnak. American International Toy Fair-on kiderül, a legtöbb felállás a február-júliusi isőszakokban, míg a San Diego Comic-Con International kezeli a babakiadások nagy részét július és február között.

IndexSzerkesztés

BabákSzerkesztés

Mindennapi Bulizós Pihenés, üdülés

JátékszettekSzerkesztés

Main article: Játékszettek

Kapcsolódó termékekSzerkesztés

A Monster High az Ever After High úgynevezett testvér-sorozata, melynek babái hasonlóak az Ever After Highéhoz.

Monster High

Ever After High babákat úgy tervezték, hogy kompatibilis legyen a Monster High babákkal, de nem 100%-ban. Összehasonlítva a serdülő női Monster High babákat a közepes női Ever After High babákkal az utóbbiak egy kicsit szélesebbek, és egy kicsit formásabbak a törzs területén. A lábaik hosszabbak, de törzsük rövidebb. A felső végtagok is egy kicsit vastagabbak, a fej sokkal nagyobb és részletesebbek, de az alsó végtagok, tehát kéz és láb azonosak.

Míg Monster High testformákat úgy tervezték, hogy megfeleljen az adott karakter korának, a test fiatalabb babák esetében kevésbé íves és miután kisebb a láb és a test, az idősebb karakterek szélesebbek és nagyobb a lábuk, Ever After High babáit úgy tervezték, hogy megfeleljen magasság és sokszínűség az állandó korosztálynak. Ezért az alacsony női testforma az Ever After Highnál kb. ugyanolyan magas, mint egy kisiskolás női test a Monster High esetében. Az Ever After High testforma minden esetben szélesebb, formásabb, és nagyobb lábú.

A tartozékokat lehet cserélgetni a babák között. A ruhákat csak néhány esetben. A serdülő női Monster High ruha túl szűk a közepes női Ever After High babák számára, míg minden közepes női Ever After High ruha illik a serdülő női Monster High babákra, csak néha az illeszkedés egy kicsit túl laza ahhoz, hogy jól nézzen ki. Az alacsony női Ever After High babák, amelyek többnyire azonos méretűek a középmagas női babákkal, ők és a tinédzser női Monster High babák is alig cserélhetnek ruhát. Felnőtt női Monster High babák és a magas női Ever After High babák egészen kompatibilisek ruhailag, míg a kisebb kamasz férfi Monster High babák túl vékonyak a kicseréléséhez a férfi Ever After High babák ruhákkal.

RefrenciákSzerkesztés

Külső hivatkozásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki