FANDOM

Baking and Entering (Mézeskalács és zabkása)
Baking and Entering - a horrific sight.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Baking and Entering (Mézeskalács és zabkása)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. május 22.

Előző rész

Through the Woods (Az Elvarázsolt Kerek Erdő)

Következő rész

Date Night (A randevú)

LeírásSzerkesztés

A csajok eléggé megéheznek a Sűrűsötét erdőbe tett kényszerű kirándulás során. Egy finom harapnivaló reményében felkeresik hát a mézeskalács házikót, Miss Muffet fagyasztott joghurtos büféjét, és még a három medve otthonába is ellátogatnak.

ÖsszegzésSzerkesztés

Még mindig elvesztek a Sötét erdőbe, a négy lány rendkívül elveszett és éhes. Blondie Lockes javasolja, hogy találjanak egy kellemes helyet, ahol ehetnek. Az első választás egy mézeskalács ház volt, de amint a lányok bemennek, rájönnek, hogy a kapzsi Crumb unokatestvérek Gus és Helga már lefoglalták az édességet. Ők ketten sürgetik a lányokat, hogy találjanak másik mézeskalács házat, és mind a négyen távoznak felháborodott arccal.

A következő helyszín a fagyasztott joghurt büfé, ahol a lányokat elijeszti egy pók, aki csak azt akarta, hogy a lányok nézzék meg a "hálóját". Végül ellátogatnak a három medve lakhelyére. A ház belsejéből, a három medvét meglepte Blondie jelenléte és lekapcsolják a villanyt, úgy tesznek, mintha nem lennének otthon. Blondie kinyitja a zárat, és erőteljesen belép a házba, megtalálja a medvéket elterülve a padlón. Mindhárman esetlenül és vonakodva üdvözlik a lányokat. Ashlynn javasolja, hogy menjenek el, de Blondie visszatolja őket, kérdezve a medvéket, hogy van-e kásájuk. A kölyök medve dühös, mert Blondie alapvetően megszállta a házat és eltörte a bútorokat. Parancsolóan kiabálja, hogy távozzanak.

Faybelle mindezt titokban figyeli.

KarakterekSzerkesztés

  1. Blondie Lockes
  2. Poppy O'Hair
  3. C.A. Cupid
  4. Ashlynn Ella
  5. Gus Crumb
  6. Helga Crumb
  7. Faybelle Thorn
  8. Miss Muffet
  9. Pók
  10. Medvepapa
  11. Medvemama
  12. Medvekölyök

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki