FANDOM

Best Feather Forward (Hattyúdal)
Hattyúdal.jpg
Nézd meg az átiratot itt: Best Feather Forward (Hattyúdal)/magyar átirat

Fejezet:

2. Fejezet

Kiadás dátuma:

2014. december 23.

Előző rész:

And the Thronecoming Queen is... (És a bálkirálynő nem más, mint...)

Következő rész:

Ginger in the BreadHOUSE (A mézeskalácsház lánya)

LeírásSzerkesztés

Duchess Swan meggyőződése, hogy élet-zene órára kidolgozandó témája bukásra ítéltetett – mindaddig, amíg Humphrey Dumpty a segítségére nem siet.

ÖsszegzésSzerkesztés

Humphrey Dumpty azt tervezi, hogy tojásából omlettet készít. Sajnos a lépcsőn elesik és a tojás összetörik. Apple szívesen segít neki, énekével fiúk sokasága jelenik meg és megjavítják a tojást. A fiú hálálkodása során Apple említi, hogy segítsen ő is egy másik személynek.

Követve Apple javaslatát, Humphrey hallja valaki zokogását a tó partján. Duchess-t pillantja meg, aki megosztja problémáját Humphrey-val, azaz a történetét kell elénekelni élet-zene órára, ezzel nem is lenne gond, ha nem veszik figyelembe azt a tényt, hogy ő nem tud énekelni. Humphrey esélyt lát abban hogy segíthet a lánynak, ezzel oldva a feszültséget. Elkezdődik az óra, Pied professzor Duchesst kéri fel, hogy adja elő házi feladatát. Sejtve, hogy ő úgysem tudja jól előadni, Duchess nemet mond és azt mondja tanárának, írja be neki az egyest. Az osztályban fokozódik a feszültség és egyre nagyobb lesz a zaj, Humphrey előbukkan és elmondja Duchess nem elénekli, hanem eltáncolja történetét. Lejátsza a videót, amin a lány bánatosan táncol a tónál, amire Piper professzor könnyen ad csillagos ötöst. Köszönetet mond Humphrey-nak, Duchess csodálkozik, hogy lehetne kiegyenlíteni egy ilyen nagy tettet, mire a fiú ugyanazt a válaszolja, mint neki Apple.

KarakterekSzerkesztés

  1. Milton Grimm
  2. C. A. Cupid
  3. Dexter Charming
  4. Humphrey Dumpty
  5. Apple White
  6. Duchess Swan
  7. Mr. Piper
  8. Blondie Lockes
  9. Hopper Croakington II
  10. Hunter Huntsman

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki