FANDOM

Blondie's Just Right (Blondie-nak igaza van!)
Blondie-nak igaza van!.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Blondie's Just Right (Blondie-nak igaza van!)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. január 7.

Előző rész

Replacing Raven

Következő rész

True Hearts Day Part 1

LeírásSzerkesztés

Amikor Blondie Lockes a varázstükre segítségével bizonyítékot kíván szolgáltatni arról, hogy az Ever After High-ban keringő mendemondák nem ok nélkül kaptak szárnyra, Grimm igazgató mindent megtesz, hogy Blondie sikerrel járjon.

ÖsszegzésSzerkesztés

Az Örökség Napi kudarc után Grimm igazgató attól tart, hogy az iskolai legendákat megkérdőjelezik. Hogy mentse azt, ami menthető, megkéri Blondie Lockes-ot, hogy Tükörműsora segítségével bizonyítsa be azt, hogy a legendák igazak. A lány szívesen segít ebben. Az első legendát Cedar Wood-on próbálja ki, avagy a troll könnyekkel jó hajat mosni. Cedar nincs elragadtatva az eredménnyel, hisz haja bezöldült. Grimm igazgató természetesen tudja ezt, ezért egy óvatlan pillanatban kicseréli a troll könnyes palackot egy másikra. Blondie azt állítja, nem használt eleget, majd a másik üvegből tölt, melynek hatására Cedar haja rendkívül gyorsan rendbe jön. Diadalittasan settenkedik el Milton, de megbotlik és a folyadék kezére ömlik. Eleinte kiütések keletkeznek rajta, majd teljesen bezöldül, ezzel visszataszító hatást keltve.

A következő legenda azt bizonyítja, hogy az óriások szörnyű táncosok. Duchess Swan és Pöttöm bizonyítja az állítást, de az óriás ugyanúgy táncol, mint Duchess. Blondie elbizonytalanodik, de Milton a fényszórók és egy tükör segítségével belevilágít Tiny szemébe, aki ennek hatására megbotlik, majd ráesik egyenesen az igazgatóra. Nem tudják, hogy beavatkozás hatására, de a legenda bebizonyosodik: az óriások szörnyű táncosok.

Végül, Blondie Sparrow Hood-ot kéri fel, hogy zenéljen, mert a legenda szerint a megfelelő zene hatására a griff elhagyja fészkét. Sparrow játszani kezd gitárján, melyet élvez a madár, és bólogat a ritmusára. Grimm igazgató piszkálni kezdi egy faággal. A griff bosszúsan kilöki a fészekből, majd elrepül. Az igazgató pont egy bokorba esik, ami Blondiék közelében van. A lány lelkes az eredményekkel kapcsolatban, és már tervezgeti a következő legendák bebizonyítását. Milton fáradtságában (és a hallottaktól) elájul.

KarakterekSzerkesztés

  1. Milton Grimm
  2. Blondie Lockes
  3. Kitty Cheshire
  4. Lizzie Hearts
  5. Hunter Huntsman
  6. C.A. Cupid
  7. Cedar Wood
  8. Dexter Charming
  9. Duchess Swan
  10. Pöttöm
  11. Raven Queen
  12. Madeline Hatter
  13. Sparrow Hood
  14. Briar Beauty
  15. Apple White
  16. Hopper Croakington II
  17. Ashlynn Ella

MegjegyzésekSzerkesztés

MérföldkövekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Grimm igazgató gyűrűje általában a középső ujján van, de alkalmanként a másik ujján látható, vagy egyáltalán nem jelenik meg.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki