FANDOM

Blondie Branches Out (Blondie családfája)
Blondie családfája.jpg
Olvasd el az átiratot itt: Blondie Branches Out (Blondie családfája)/magyar átirat

Fejezet

2. fejezet

Kiadás dátuma

2014. május 27.

Előző rész

Once Upon a Table (Tiszta bolondokháza!)

Következő rész

Poppy the Roybel (Poppy a Zelőkelő)

LeírásSzerkesztés

A diákok házi feladatnak kapják saját családfájuk kutatását. Blondie Lockes is megpróbálja kideríteni, valóban Előkelő gyökerei vannak-e.

ÖsszegzésSzerkesztés

Jack Nimble azt a házi feladatot adja az osztálynak, hogy keressenek családfájuk után, és létező tényekkel bizonyítsák a valóságot. Blondie-nak ez nem igazán megy, és viccelődve megjegyzi, hogy van-e olyan, aki csak azért, hogy előkelő lehessen hazudik a családjáról. A diákok kérdőn merednek a lányra.

Másnap reggel Cupid emlékezteti Blondie-t, hogy itt az ideje beadniuk a feladatot, de szobatársát az ágyban találja, körülötte papírzsepi-darabokkal. Blondie betegnek tetteti magát, Cupid megjegyzi, hogy tíz perce még kutya baja nem volt. Az ágyban pihenő Blondie fennhangon azt mondja: "Lehet, de most már beteg vagyok, rendben?" Cupid barátnője ágyára ül és megkérdezi, hogy azért tetteti magát betegnek, hogy ne tudja megírni a házi feladatát? Blondie ellenkezik, majd bevallja, hogy a családja valójában csak távolról előkelő. Megkérdezi, mi van akkor, ha valójában ő választotta meg a végzetét. Talán valójában zendülő? Cupid válasza, hogyha szíve mélyén előkelőnek érzi magát, akkor az, és a sorsukba igenis van beleszólásuk.

Eljön az idő, hogy a tanulók bemutassák házijukat. Cedar visszavezeti Elmore bácsikáját egészen a család egyik ágáig, melyet meg is mutat. Dexter és Daring bebizonyítják, hogy más, azonos vezetéknevű Charmingokhoz nem fűzi őket rokoni kapcsolat. Majd Blondie következik, akit Cupid távolról támogat. Elmeséli, hogy miután anyját elkapták a medvék megfogadta, hogy jó lesz és egy varázslatos helyre költözött, ahogy sok más Lockes tette. Azután megkoronázták és elődjeivel is ugyanez történt. A prezentáció végén mindenki tapsol és Apple megdicséri.

KarakterekSzerkesztés

  1. Jack B. Nimble
  2. Lizzie Hearts
  3. Apple White
  4. C.A. Cupid
  5. Raven Queen
  6. Blondie Lockes
  7. Cedar Wood
  8. Dexter Charming
  9. Daring Charming
  10. Kitty Cheshire
  11. Briar Beauty
  12. Cerise Hood

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki