FANDOM

Blondie Branches Out (Blondie családfája)/magyar átirat

Előző:

Once Upon a Table (Tiszta bolondokháza!)/magyar átirat

Következő:

Poppy the Roybel (Poppy a Zelőkelő)/magyar átirat

Jack B. Nimble: Tehát a házi feladatotok az, hogy feltártjátok a családfátokat. Ne feledjétek, a kutatások eredménye a valóságba gyökerezzen!
Blondie Lockes: Ugyan ki esne túlzásokban a meséjében, csupán azért, hogy elhitesse másokkal, előkelő felmenőkkel bír, ugye? He, he, ugye?

C.A. Cupid: Gyerünk Blondie! Adjuk be a családfás házi feladatunkat!
Blondie Lockes: Oh, én nem érzem pont... jól magam.
C.A. Cupid: Biztos? Pedig 10 perce még nem volt semmi bajod.
Blondie Lockes: Lehet, de mostmár beteg vagyok, jól van? Ó... mármint jó mulatást... nélkülem, Ugye! *Hamis köhögés*
C.A. Cupid: Blondie, azért tetteted magad betegnek, hogy ne kelljen megírnod a családfás házi feladatodat?
Blondie Lockes: Nem én... ó, pont jól mondod. Cupid az én családom csupán ah távoli rokonságban áll az előkelőkkel, és mi van, ha igazából én választottam meg a végzetemet. Az nem azt jelentené, hogy valójában... zendülő vagyok?
C.A. Cupid: Blondie, nekünk is van ám választásunk. Magunk döntünk úgy, hogy követjük a hagyományokat és az elődeinket. Ha a szíved mélyén úgy érzed, hogy előkelő vagy, akkor miért nem osztanád meg a világgal?

Cedar Wood: Én ö, visszavezettem Elmer bácsikámat a családnak egészen ezen ágáig.
Dexter Charming: És ö, bár mindannyian ugyanazt a vezetésnevet használjuk, nincs közünk a Nottingham Forest-i Charmingokhoz, sem a sohaországiakhoz.
Daring Charming: Ahogy azokhoz sincs, akik a Charmivilágon át érkeztek.
Apple White: Ki gondolta, hogy ennyiféle Charming él a mesevilágban?
Blondie Lockes: *Megköszörüli a torkát* Miután az anyukámat fogjul ejtették a medvék, megesküdött, hogy a jövőben rendesen viselkedik és egy varázslatos helyre költözött. Ahonnan már trónok hosszú sora származott, a palotában aztán királynővé koronázták, akárcsak az anyukája, és akárcsak azelőtt az ő anyukáját.
Apple White: Ahogyan te mondanád, ez az előkelő mese pont jó.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki