FANDOM

Blondie Lockes védjegyezve lett, 2013. május 31-én, az első baba kijött október közepén, míg az első helyes-forma baba november végén jött ki. 2015. január 1-jén összesen 4 babája volt, Ever After High babakollekció eladásainak 8.33%-a ezekből a babákból folyt ki. Jelenleg nincs más elérhető áru vele.

BabákSzerkesztés

  • Frieze Art Fair Blondie Lockes baba

Selfridges baba                                               Szerkesztés

  • Vonal: Selfridges termékek
  • Megjelenés: 2013. október 18.
  • Választék száma: ??
  • Típus szám: ??

Baba:
Ruházat:
Kiegészítők:
Extrák:
Megjegyzések: Ez a baba Bobby Abley által tervezett. Eredetileg egy Apple babából lett kialakítva, ezért sokáig Apple-nek gondolták. Az ára kb. 120,00 £. Ez a legdrágább és legritkább Ever After High baba, ami létezik.

  • Előkelő Blondie Lockes baba
  • Blondie átlagos kinézete

Előkelő babaSzerkesztés

  • Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2013. november végén
  • Választék száma: BBD51
  • Típus szám: BBD54

Baba: Göndör haj frufruval és sötét rózsaszín ajkak.
Ruházat: Blondie régimódi ruhát visel baba kék fodorral a gallérján és az ujjakon, valamint a tejszín míder kulcs mintával és nyomtatott fekete gombok. Van egy sárga szalag a galléron. A szoknya harang alakú és Mama, Papa és baba medvékkel, szívvel, szalagokkal és zabkása tálakkal van díszítve, egyértelmű utalással anyja történetére. Harisnyája világoskék.
Kiegészítők: Egy arany karkötő és egy lakat gyűrű. Kék medve alakú masni a hajában. Egyik fülbevaló kulcs, a másik egy mackó. A lány cipője fekete bakancs, barna műszőrme hajtja át a mandzsettát és a kulcsokat a sarkában. Van egy arany szív alakú lakatos pénztárca kék fogantyúval.
Extrák: Arany állvány, fésű és a napló.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

  • Mesés Sulibál Blondie Lockes baba
  • Mesés Sulibál Blondie Lockes baba
  • Blondie Mesés Sulibálos kinézete.

Mesés Sulibál babaSzerkesztés

  • Vonal: Mesés Sulibál
  • Megjelenés: 2014
  • Választék száma: BJH50
  • Típus szám: BJH54

Baba: Blondie haja két medvefül-szerű zsemlének lett csinálva. Piszkos rózsaszín szemhéjpúdert visel. Ékszerek díszítik az arcát.
Ruházat: Kék és sárga felsőt visel mintákkal. Műszőrme csatlakozik a kék és sárga kabátra. A felső réteg sötétkék, és tartalmaz különböző medve díszítményeket. Alatta, Blondie fényes sárga ruhát visel. Óceán kék kesztyűt visel bronz mandzsettával és sötétkék cipővel.
Kiegészítők: Egy bronz maszk, kék, lógó fülbevaló, fejedelmi arany nyaklánc, egy sötétkék kézitáska, és több arany karkötő.
Extrák: Arany állvány, fésű és a napló.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Erdei ünnepség Blondie Lockes baba
  • Blondie Lockes rajzolva

Erdei ünnepség babaSzerkesztés

Baba: Enyhe rózsaszín színű az ajka és majdnem teljesen egyenes a haja.
Ruházat: Blondie kék kapucnit visel, amire egy sárga szalagot kötöttek. Sötétkék ruháján sárga természetes minták vannak nyomva. Áttetsző kék térdig érő zoknit és fekete cipőt hord.
Kiegészítők: Kiegészítői egy kék könyv és egy kis gyertyafény.
Extrák: Arany állvány és fésű.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Just Sweet Blondie Lockes baba

Just Sweet babaSzerkesztés

  • Vonal: Just Sweet
  • Megjelenés: 2015
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Blondie frufrujában egyes hullámok pasztell színűek. Vörös rúzsa és szemhéjfestéke van. Hajpánt rögzíti frizuráját.
Ruházat:  Hideg-kék gyapjú bolerót visel, sárga harisnyakötőt tetején bögréssüti mintákkal, rövid és pufi krém szoknyát kék masnikkal, ami kötényt-szerű megjelenésű egy réteg krinolin van alatta. Áttetsző kék harisnyája és sötét pasztell rózsaszín cipője van.
Kiegészítők: Kiegészítői egy kis kék fejpánt miniatűr muffinnal a tetején, egy pár piros fülbevaló, egy arany nyaklánc, krémfehér öv és égy süti alakú kézitáska, valamint kék gyűrű.
Extrák: Arany állvány, fésű és a napló.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

Elvarázsolt piknikSzerkesztés

  • Blondie Lockes Elvarázsolt piknik baba
  • Blondie Lockes rajzolva

Baba: Blondie haja hosszú, hullámos. Halvány rózsaszín ajka és óceánkék szemhéjpúdere van.

Ruházat: Fekete gallérú kék ruhát visel szalag és medve mintával. Az alsó ruháján sárga sallang van, és fekete cipőt visel.

Kiegészítők: Blondie kiegészítői egy barnamedve kézitáska és egy három-masnis fejpánt.

Extrák: Arany állvány és fésű.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

MegjegyzésekSzerkesztés

Blondie-Lockes Legacy Day
Thronecoming - Blondie samples
  • Blondie-nak van egy Örökség Napi ruhája, bár nem erősítették meg, hogy lesz-e baba. A haja részben twintails-be van kötve, és egy kis lila koronát visel. Ruhája narancssárga és fodros, fekete, kék masnis ujjakkal, medve tervezéssel rajta.
  • Blondie-nek van Getting Fairest viselete is ahogy a "Koron-avató"-ban láthattuk, de nem erősítették meg, hogy lesz-e ezzel kapcsolatos baba. Haját egy nagy lófarokba van kötve, és ezt hangsúlyozza, hogy egy nagy kék masni. Krémszínű köpenyt barna prémmel visel nyakkivágással, ami miatt láthatjuk az alatta levő rövid ujjú, fodros kék inget.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki