FANDOM

259px-Profile art - Blondie Lockes.jpg

Fenntartások nélkülSzerkesztés

Kíméletlenül igazságos és tökéletes sztorit akarok magamnak! Aranyfürtöcske lányaként magam is a tökélyre törekszem. Naplószerkesztő is vagyok. A ,,Kíméletlenül" című varázstükrös műsorom a legnépszerűbb műsor az iskolában. Egyébként pedig a sorsukat elfogadók táborát gyarapítom.

Az az igazság, hogy senki sem hiszi el, hogy királyi vér csörgedezik ereimben! Pedig nálam jobban senki sem tudhatja, hogy mennyire megkeseríti az ember életéről szóló fejezetét az, ha tévesen értelmezik a valóságot.

1. FejezetSzerkesztés

Az idei Örökség Napján teszünk majd fogadalmat arra nézvést, hogy a jól ismert mesehősök következő generációjának hűen követjük eleink példáját, hogy madjan mi magunk is újta átélhessük a sorsukat! Képzelhetitek mennyire megdöbbentem, amikor véletlenül meghallottam, hogy Grimm igazgató úr ezt kérdezi a Vasorrú Bábától: ,,És mi lesz, ha emiatt törölnünk kell az Örökség Napját a programból?"

Amint megpillantottam a hordozható nyugágyából kikecmergő Briart, éreztrem, hogy azon nyomban meg kell vele osztanom a hallattakat!

Ha valaki meghiúsítja az örökölt sorsok napját, az aznapi esti bál is elmarad! De hát kinek állhat ez a szándékában? Briar szerint Cherise valami titkot rejteget.

,,Titkot?" - Rögtön eszembe jutott Cedar Wood. - ,,Majd sms-ban tájékoztatlak a fejleményekről!" - feleltem.

2. FejezetSzerkesztés

Cedar Pinokkió lánya, csak őt más fából faragták, ezért soha nem tud hazudni. Előhalásztam varázstükrös táblagépemet és ráböktem a Felvétel gombra: ,,Cedar, láttad mostanában Cerise-t?"

,, Nemrég lépett ki Lompos úr irodájának ajtaján" - felelte.

Hát Lompos úrnak meg mi keresnivalója akad a Cedrise által kitervelt összeesküvésben? Exkluzív interjút kell készítenem vele!

3. FejezetSzerkesztés

Zárva találtam Lompos úr irodájának ajtaját, ezért magam engedtem be magam.

,,BLONDIE!" - Rögtön felismertem Cerise hangját! Tehát behatolt Lompos úr irodájába!

Miközben Cerise akadozó hangon dünnyögött valamit, Lompos úr beviharzott az irodába. Csak egy lehetőségem maradt...kihátrálni.

4. FejezetSzerkesztés

Reggelinél Holly O'Hair Cerise asztalához ült. Holly, a leendő Aranyhaj új királylány a suliban. Kis idő múlva Cerise a ,,MUSZÁJ MINDENKINEK EZZEL A SZÖVEGGEL JÖNNIE?" felkiáltással felpattant az asztaltól. Holly elképedt: ,,Szóval a gonosz farkassal kapcsolatban semmit sem szabad kérdezni Cerise-től." Már csak egy dologra volt szükségem: ,,Hé, Holly, készíthetek veled egy riportot?"

5. FejezetSzerkesztés

Ezzel össze is állt a Kíméletlenül következő epizódja:

Egy bizonyos személy abban mesterkedik, hogy az idén ne kerülhessen sor az Örökség Napján tartandó fogadalomtételre. Tudomásdunkra jutott ugyanis, hogy Piroska lánya, Cerise Hood -

Briar feltépte a stúdió ajtaját: ,,AZONNAL ÁLLÍTSD LE A MŰSORT!" - üvöltötte. Persze eszemben sem volt leállítani az adást. - ,,Cerise Lompos úrra akarja kenni a bál levételét a műsorról, méghozzá azért, mert ki akarja rúgatn a tanár urat!"

Briar lekapcsolta a varázstükör kapcsolóját: ,,Grimm igazgató aggódik amiatt, hogy mi lesz, ha valaki nem tesz fogadalmat sorsa beteljesítésére! Ha leadod a varázstükrös műsort, és elhiszik, amit abban állítasz..." - kezdett bele, ám ekkor - ,,BLONDIE LOCKES! - süvöltötte egy hang a varázstükrös táblagépembe - AZONNAL JELENJ MEG GRIMM IGAZGATÓ ÚR IRODÁJÁBAN!"

Betuszkoltak Grimm igazgató úrhoz. - ,,Tűrhetetlen, amit művelsz. Cerise Hood azért kapott felmentést a részvétel alól, hogy beszerezhesse a szükséges iskolaszereket."

Szegény Cerise...Azonnal beszélnem kell vele!

6. FejezetSzerkesztés

Kiléptem az iskolából, és a kívánságúton keresztül Cedar, Raven Queen és Madeline Hatter nyomába eredtem.

Egy titokzatos erő hirtelen egy elreteszelt ajtóhoz vezető alagútba repített. Ez az ajtó közvelrenül a grimaszterembe nyílt. Cerise zokogva kérdezte: ,,De hát mi késztetné arra Blondie-t, hogy olyat állítson, hogy meg akarom hiúsítani a bál megtartását?"

,,Az, hogy elragadtattam magam, és nem hallgattam a józan eszemre!" - feleltem. Mindent elmagyaráztam neki. ,,Nagyon sajnálom, amit tettem Cerise!" A Kíméletlenül teljes következő epizódját annak a témának fogom szentelni, hohy kötelességünk elnézést kérni attól, akivel egy félreértés miatt gonoszul bánunk.   

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki