FANDOM

Bog Bash (Buli a lápon)/magyar átirat

Előző:

Driving Me Cuckoo (Palikakukkok)/magyar átirat

Következő:

Faybelle's Choice (Fayebelle választása)/magyar átirat

Blondie, Ashlynn, Cupid és Poppy sétálgatnak mélyen az erdőben. Faybelle egy nagy fa mögött bújkál, jelez egy farönkben lakó lénynek, és elhagyja a helyszínt.
Blondie Lockes: [Blondie nekimegy egy fatuskónak és leesik.] Áh! Á! [Feláll és felveszi a lámpáját.] Várjatok! Átestem egy tuskón...
Farönk: [Átalakul] Én nem egyszerű tuskó vagyok! Hanem Issle Widget a kobold, és szerencsésnek mondhatjátok magatokat, hogy belém botlottatok.
Poppy O'Hair: Hogy micsodiszta vagy?
Farönk: Személyesen irányítalak benneteket lányok, vágyaitok titkos mulatságára! [Távolabb megy] Utánam! [Nevet és felugrik.] Pompás meglepetés vár! [A négy lány lelkesen követi.]

Még mélyebben az erdőben, a tuskó egy tóhoz vezeti őket, amelynek a határán deszkák vannak.
Ashlynn, Blondie, Cupid és Poppy: [Mindenki zihál és megölelik egymást a félelemtől. Mindannyian remegnek.]
Biggle Waggle: [Boldogtalanul] Cső csajok, parti, parti, parti tök mindegy. [Félrenéz]
Blondie Lockes: [Ránéz a rönkre] Ez nem az Újhold mulatság, ugye?
Erre válaszul a a farönk visszaváltozik.
Biggle Waggle: A nevem Biggle Waggle, és ez az én lápom. Érezzétek otthon magatokat! [Bekapcsol egy zenelejátszót, amelyből komor zene szól. Végül a deszkák eltűnnek.] Csiribú, csiribá, és tessék. [A négy lány zihál.] Itt fogtok szórakozni egy jó évszázadon át.
C.A. Cupid: Mi! Tessék?
Ashlynn Ella: De miért vagy velünk ilyen?
Biggle Waggle: Engem soha senki sem hív meg sehová! [Odaüti az öklét a trónhoz.] Szóval bulit tartok az Újhold mulatság helyett. érezzétek jól magatokat! [Rájuk mutat, és dühösen feláll.]
Poppy O'Hair: Az nem fog menni parancsszóra! Nem csoda, hogy nem hívnak meg sehová. Ha ennyire udvariatlan vagy...
Biggle Waggle: Wah! [Rezzen az undortól.]
Poppy O'Hair: Ha szeretnéd, hogy vendégül lássanak, ideje kedvesebbnek lenned. És nem ártana egy picit odafigyelned magadra! [Csettint.] Blondie, a táskát.

Először is, Poppy több mennyiségű sampont rak a mocsári szörny hajára.

Ezután Poppy megfésűli a haját.

Poppy levágja a haját.

Végül, Poppy megszárítja a mocsári szörny haját.

Poppy O'Hair: Tá-dám!
Biggle Waggle: Mintha újjászülettem volna!
Poppy O'Hair: [A kezét a troll vállára teszi.] Szeretnéd megkapni a jegyem az Újhold mulatságra?
Biggle Waggle: Te felajánlod nekem a helyedet?
Poppy O'Hair: Persze. [Leugrik.] Faybelle-nek is odaadtam volna a jegyemet, ha nem teper érte annyira.
Mivel Faybelle kihallgatta őket, minden szavát hallotta, és visszanéz a bajokra, amiket okozott a lányoknak.
Biggle Waggle: Velem még soha senki nem volt ennyire kedves! [Hangosan.] Visszavonom az átkokat!!
A deszkák visszajönnek.
Irány az Elvarázsolt Kerek Erdő!

Ashlynn, Blondie, Cupid és Poppy: Á! Igen! Hurrá! Éljen! [Kuncogva.]
Farönk: [Faybelle mellé sétál.] Hahaha, ezek szerint csakis egy valaki járt pórul, te! [Rámutat Faybelle-re.]
Faybelle fel van dühödve a gúnytól, de hamar elszomorodik. A tuskó visszaváltozik egy élettelen farönkké és odamegy hozzá.
Faybelle Thorn: [Sóhajt, és szomorúan ráül a farönkre.]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki