FANDOM

Briar's Study Party (Briar tanulóbulija)
250px-Briar's Study Party - study party
Olvasd el az átiratot itt: Briar's Study Party (Briar tanulóbulija)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. július 30. (kedd)

Előző rész

Maddie-in-Chief (A bolond diákelnök)

Következő rész

Here Comes Cupid (Íme Cupid!)

LeírásSzerkesztés

Briar Beauty igéző hatású tudományos és bűverői ismeretei, valamint boszorkányos buliszervezői képességei latba vetésével igyekszik mindenkit átsegíteni Rumpel professzor ördögi vizsgáján.

ÖsszegzésSzerkesztés

Egy év eleji napon, Rumpel professzor bejelenti, hogy írni fognak az egész könyvből. Az osztály felháborodott azon, hogy már megírnak egy ilyen dolgozaton ilyen hamar, de nem tehettek semmit. Azon az éjszakán összegyűltek a tanulószobában. Blondie Lockes tájékoztatja őket arról, hogy a professzor minden év elején egy lehetetlen dolgozatot írat a diákokkal, hogy plusz feladatot válaljanak a diákok: aranyszálat szőnek a pincében.

Briar felajánja, hogy korepetálja a többieket, mert ő már tudja az egész anyagot. De már az elején elaludt. Sem a hangos zajok, sem a fények nem váltak be az ébresztéshez. Dexter szerint, bárcsak olyan komolyan venné a tanulást, mint a bulikat, ettől Raven-nek támadt egy ötlete. Bekapcsolta a zenelejátszót és azonnal felkelt.

Briar úgy döntött, hogy egy tanulóbulival fogja tanítani a többieket. A következő napon, Rumpelstiltskin vidáman összegyűjti a teszteket és elkezdi osztályozni. Rémülten látta, hogy az egész osztály ötös. A diákok nevetnek, a professzor jajgat.

KarakterekSzerkesztés

  1. Raven Queen
  2. Briar Beauty
  3. Apple White
  4. Daring Charming
  5. Dexter Charming
  6. Ashlynn Ella
  7. Cedar Wood
  8. Hunter Huntsman
  9. Rumpel professzor
  10. Hopper Croakington II
  11. Blondie Lockes

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Briar haja egy-két alkalommal megváltozik mély álma során.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki