FANDOM

Briar Beauty
Profil-Briar Beauty.jpg
Adatok

Születésnap

augusztus 9.

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Ashlynn Ella

Legjobb barátok örökkön örökké

Apple White és Blondie Lockes

Briar Beauty egy 2013-ban megjelent karakter. Része a Csipkerózsika című mesének mint a következő Csipkerózsika, és egy diák az Ever After High-ban. A sors konfliktusa miatt egy előkelő, bár egyáltalán nem várja a száz évig tartó hosszú alvást. Mivel az élete arról szól, hogy elérje az átok, Briar megpróbálja a legtöbbet kihozni az életéből, mielőtt a története elkezdődik. Mindenki ismeri és sok barátja van, valamint sok bulit rendezett az iskolában. Briar-nek nincs baja a tanulással, de van egy kis problémája: naponta többször elalszik, függetlenül attól, hogy hol van és mennyi az idő.

  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2013)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

Briar angol szinkronhangja Kate Higgins. A latin-amerikai, illetve spanyol szinkronja Cristina Hernández. Briar magyar hangja Bogdányi Titanilla.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Briar minden percet kihasznál arra, hogy soha ne kelljen pihenie, mert az a sorsa, hogy egy évszázadon át aludjon. Ő egy igazi díva, imád partizni és partit rendezni, nagykanállal falja az életet,és a shoppingolás sem marad ki az életéből, melyet a legjobb barátaival szereti csinálni. Sokszor elalszik véletlenszerű helyeken véletlenszerű időpontokban.

MegjelenésSzerkesztés

Briar-nek hosszú hullámos sötétbarna haja van rózsaszín csíkokkal, melyek fel vannak kötve egy virághoz hasonló kontyba. Világos barna bőre van és gesztenyebarna szeme. A sminkje általában rózsaszín-fekete kombináció.Briar alapvető öltözéke egy ujjatlan rózsaszín ruha fekete nyaklánccal és két nagy rózsapompon a vállain.A felső rész egy fekete hálós csipkével van díszítve,a szoknyája pedig réteges és rózsabimbó mintákkal van tüzelve.A szoknya alatt tüskés mintájú harisnyát visel,és rózsaszín magassarkú cipőket.Koronának egy rózsákkal-színezett rózsaszín napszemüveget visel,melynek a tetején korona díszítések vannak.Kiegészítőként pedig egy fekete rózsamintás kis táskát hord magánál.

MeseSzerkesztés

Main article: Csipkerózsika

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Briar szülei Csipkerózsika és a herceg. Nyolc kistestvére van. A Ki a leggonoszabb a vidéken? című könyvben kiderül, hogy a Szépség és a szörnyetegből a szépség, az anyja nővére, a nagynénje. Ezért Rosabella Beauty Briar unokatestvére.

BarátokSzerkesztés

A legjobb barátok Apple White-tal, akivel együtt jár vásárolni, és ha kell segít neki mindenben, például az Ever After High-ban berendezni Apple White szobáját, bármilyen fizetség nélkül. Másik legjobb barátja Blondie Lockes, akivel szereti megosztani a legújabb pletykákat, valamint nagyon jóban van Ashlynn Ella-val is, akivel osztozkodhat a sok-sok cipőben. Az unokatestvére Rosabella Beauty is úgy véli, hogy ő egy közeli barát.

KisállatSzerkesztés

Briar A Mesehősök Végzetkönyve című könyvben megkapta Divacornt.

SzerelemSzerkesztés

Tudva a sztoriját, Briar tisztában van azzal hogy az egyetlen igaz szerelme csak 100 év múlva fog megérkezni, szóval a randizás nála még nem aktuális. Hopper Croakington II bevallotta, hogy szereti, de Briar elutasította.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14.: A Mattel védjegyet kér Briar Beauty részére.
  • 2013. május 30.: Briar Beauty profilját közzéteszik az Ever After High weboldalán.
  • 2013. május 30.: Briar Beauty megteszi rajzfilmes-debütálását Az Ever After High világa c. részben.
  • 2013. július elején: Briar Beauty első babája megjelenik az Előkelő babasorozat részeként.
  • 2013. július elején: Briar Beauty megteszi naplós debütálását a saját naplójában.
  • 2013. július 16.: Briar Beauty megteszi könyves-debütálását az Apple White's Story-ban.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • Briar édesanyjának eredeti neve Briar Rose. Ebből és a Sleeping Beauty név összevonásából jött létre a Briar Beauty név.

GalériaSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki