FANDOM

Briar Beauty's Story
310px-Book - Briar Beauty's Story cover.jpg

Író:

Shannon Hale

Kiadó:

Little, Brown and Company

Megjelenési dátum:

2013. augusztus 20.

ISBN-10:

0349001987

ISBN-13:

978-0349001982

Előző:

Raven Queen's Story

Következő:

Madeline Hatter's Story

ÖsszegzésSzerkesztés

Briar Beauty összepakolja ruháit, de nem teljesen elégedett. Újratalálkozik Apple White-tal és Blondie Lockes-szal, és e alkalomra Briar hozzáadja ékszereit. Gyorsan kinyitotta a ékszerek dobozt, Briar meg van döbbenve, hogy üresen találja. Kéne, hogy figyelmeztesse a szüleit, hogy tolvaj van a kastélyban, Briar használja a parancsikont a földszinten: az ablakon keresztül, amely alatt a széna szekér mindig áll. Csakhogy ezúttal nem az. Szerencsére Briar, az apja ott elkapta. Úgy készült, hogy leszidja a vakmerő akció miatt, de azt mondta neki az eltűnt ékszerekről, hogy keresse meg, mint egy "hős".

Briar tovább keresi az anyját, megjegyezve, hogy a nyolc fiú rendetlenséget csinált. A lány végül megtalálja az anyját aludva, a maradék átok miatt. Briar örökölte ezeket a támadásokat, és ahogy látta az anyját aludni, őt is elnyomta az álom. Bár elsősorban kellemetlen, de alváskor jobb a hallása, így hallja bátyját, ahogy beszél valamilyen kincsről.

Amikor felébred, kinéz az ablakon, és látja őket a kertben. Testvérei úgy tesznek, mint Pán Péter és a különböző kalózok, azok környéke tele váraknak mondott dolgokal - amelyek közül az egyik a széna szekér. Bosszantotta az önzés, Briar szembesíti testvéreit. Gyorsan bocsánatot kért, és Briar nem tudott haragudni. Hook kapitánynak adja ki magának, rendeli a legénységet a kincs kiásásával, ami után majd megtámadják a konyhában.

KarakterekSzerkesztés

  1. Briar Beauty
  2. Apple White
  3. Blondie Lockes
  4. Csipkerózsika férje
  5. Loyalty Beauty
  6. Tenacity Beauty
  7. Courage Beauty
  8. Gallantry Beauty
  9. Honor Beauty
  10. Zenetanár
  11. Csipkerózsika
  12. Szakács
  13. Agyondolgozott nő
  14. Fred

MegjegyzésekSzerkesztés

FolytonosságSzerkesztés

  • Briar azt mondta, hogy nyolc fiú testvére van, amelyek közül öt megnevezett a történetben. A többi három fiú a legfiatalabb Beauty testvérek.

MásSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki