FANDOM

Briar Beauty 2013. május 14-én lett védjegyeztetve, és az első babája 2013 július elején jött ki. Összesen 5 babája van és az eladások 12.50%-a az ő babájaiból folyt ki. Egyéb termék is kapható róla,  ami a limitált számú Briar jelmez.

BabákSzerkesztés

Előkelő babaSzerkesztés

  • Előkelő Briar Beauty baba
  • Előkelő Briar Beauty baba
  • Briar Beauty rajzolva
  • Briar Beauty rajzolva
  • Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2013 július eleje
  • Választék száma: BBD51
  • Típus szám: BBD53

Baba: Hullámos haja van egy virágcsomóval az oldalán és sötétrózsaszín rúzsa.
Ruházat: Briar visel egy ujjatlan rózsaszín ruhát. Ezt fekete elemek díszítik: tüskék, hálók, csipkék. Szoknyarésze réteges, rózsaszín rózsabimbó alakú. Szegélye fekete, mintája tüskés.
Kiegészítők: Briarnak fekete karkötője van pink rózsával, rózsás gyűrűje, ezüst rózsás fülbevalói és koronát szimbolizáló szemüvege, melyen rózsaszín rózsák és fürtök vannak. Vállán rózsaszn bokrok "pihennek", majd nyaklánckét folytatódnak, mely fekete színű és medálja egy rózsaszín drágakő. Kistáskája párnaként is használható. Cipője tetején rózsaszín rózsák, és tövisek találhatóak az eleje és a sarka között.
Extrák: Rózsaszín állvány, fésű és napló.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Örökség Nap Briar Beauty baba
  • Briar Beauty rajzolva

Örökség NapSzerkesztés

  • Vonal: Örökség nap
  • Megjelenés: 2013 szeptember eleje
  • Választék száma: BCF47
  • Típus szám: BCF50

Baba: Briar haja nagy lófarokba van kötve, egyetlen göndör tincs fut végig haján, mely oldalt húzódik. Rúzsa világosrózsaszín, ezüst, csillogó szemhéjfestéke van. Körmei rózsaszínre vannak festve.
Ruházat: Briar ruhája felül fekete, ameddig nem tér át a rózsaszínhez. A szoknyát két részre lehet osztani: a testresimuló rózsaszínra, és a szürkés-feketés áttetsző anyagól készült, (rózsaszín) tövismintásra. Az öltözet egyébként fodros, sziromszerű, rózsaszín gallérral kezdődik. Köpenye fekete, ezüst rózsákkal, és csillogó mintás tövisekkel.
Kiegészítők: Briar ékszerei rózsaszín gyűrűből, vastag, ezüst karkötőből, rózsaszín rózsából és drágaköves fülbevalókból állnak. Öve fekete, ezüst csattal, nyaklánca is ezüst, három rózsaszín rózsával a tetején. Van egy rózsaszín rózsa-szerű kistáskája, tiarája ezüst, öt rózsaszín rózsával díszítve. A lány cipője fekete, úgy néz ki, mintha anyaga tövis lenne, rózsaszín és ezüst íjakkal díszítve.
Extrák: Állvány, fésű, rózsaszín Örökség Nap könyv tükörrel és egy pink kulcs.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Getting Fairest Briar Beauty baba

Getting FairestSzerkesztés

  • Vonal: Getting Fairest
  • Megjelenés: 2013 december eleje
  • Választék száma: BDB13
  • Típus szám: BDL40

Baba: Haja hátra van engedve, a tetején be van fonva, ajkai világos rózsaszín színűek.
Ruházat: Briat rózsaszín és fehér kezeslábast visel, fekete, tüskés mintával és fekete, hálós szegéllyel felül. Sötétebb rózsaszín köntöse van, a széleinél rózsaszín fodrokkal.
Kiegészítők: Briar hullámos haját rózsaszín rózsák fogják össze. Fekete éjjeliszekrényén világos rózsaszín polcok vannak, a szekrény tetejét rózsák borítják. A polcokon tükör és "koronaszemüvegek" vannak. Kompakt tükre rózsaszín, az egyik "koronaszemüvege" opálos, rózsákkal és szívekkel a tetején, míg a másik fekete rózsaszín szirmokkal a tetején. A lány rózsaszín papucsa elölről rózsás, hátulról tövisek futnak át rajta.
Extrák: A babához fekete állvány és fésű tartozik.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Ereszd-el-a-kalapom teazsúr Briar Beauty baba
  • Briar Beauty rajzolva

Ereszd-el-a-kalapom teazsúrSzerkesztés

Baba: A babának világos rózsaszín szemhéjpúdere és aranyos, rózsaszín rúzsa van.
Ruházat: Briar egy tüskés, rózsa-alakú ruhát visel. Inge rózsaszín, fekete halászhálóval, és rózsás ujjakkal. Briar szoknyája fehér, négyszögletes rózsa-tövis mintákkal. Alatta van egy pink szoknya. Necc harisnyát visel, cipője rózsaszín és rózsás, kesztyűje fekete.
Kiegészítők: Kiegészítője a rózsás kalap, a fekete fülbevaló, drágaköves nyaklánc, menta kék kézitáska és teáskészlet.
Extrák: Fekete állvány és fésű.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Mesés Sulibál Briar Beauty baba
  • Mesés Sulibál Briar Beauty baba
  • Mesés Sulibál Briar Beauty baba
  • Briar Beauty rajzolva

Mesés SulibálSzerkesztés

  • Vonal: Mesés Sulibál
  • Megjelenés: 2014 június közepe
  • Választék száma: BJH55
  • Típus szám: BJH55

Baba: Briar hajában lila melírcsíkok vannak, és egy része hátra van kötve. A szemhéjfestéke megoszlik, az egyik oldalon kék és lila, a másikon ugyanez, csak halványan. A szemöldöke alatt fénylik a szemhéjfesték. Jobb szeme alatt lila csillag látható. Ajka aranyos rózsaszínű.
Ruházat:  Ujjatlan rózsaszín felsőt visel. Szoknyája egy krinolinos felső rétegből is áll. Alatta poros, tüskés rózsaszín szoknya van. Magassarkú, fekete, tüskés cipője van és könyök hosszúságú kesztyűje.
Kiegészítők:  Rózsaszín fülbevalója, és tövises nyakbavalója van, közvetlenül a kesztyűje fölöt rózsás csatok is.
Extrák:  A babához nem jár fésű, vagy állvány.
Megjegyzések: Briar csak a Mesés Sulibál könyvvel (játékszett) vásárolható meg.

  • Briar Beauty Zűrös tavasz baba
  • Briar Beauty rajzolva

Zűrös tavaszSzerkesztés

  • Vonal: Zűrös tavasz
  • Megjelenés: 2014. november végén
  • Választék száma: CDM49
  • Típus szám: CDM52

Baba: Briar hajában rózsaszín és kékeszöld csíkok vannak. Kékeszöld szem sminket és sötét vörös rúzst visel

Ruházat: Briar fukszia rózsa nyakláncot visel rózsaszín árnyalatú fekete levelekkel. Könyökig érő ujjú felsője sötét színű, a tinta-szerű foltok feketék, amiben sötét színű rózsák fedik el a legtöbb mintát. Alatta fehér mini szoknya fekete rózsa szárakkal és tövisekkel. Világos színű sötét színű nadrágot visel és fekete cipőt tüskés pántokkal és rózsaszín rózsával.

Kiegészítők: A kiegészítői, fehér, halvány rózsaszín és fukszia rózsaszín rózsa fejpánt, ezüstös fülbevaló, ezüst gyűrű, mandzsetta karkötő, fekete kézitáska halvány rózsaszín béléssel.

Extrák: Egy ezüst állvány, fésű és a napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Way Too WonderlandSzerkesztés

  • Briar Beauty Way Too Wonderland baba
  • Briar Beauty rajzolva

Baba: A hajában rózsaszín és zöld csíkok vannak. Briar szemöldöke és az ajka rózsaszín, valamint zöld szemhéjpúdert visel.

Ruházat: Briar halvány rózsaszín színű, sellő stílusú ruhát visel. A ruha alján nagy rózsa minták vannak. Egy díszes zöld gallért és egy mentakék színű magassarkút visel egy nagy rózsával az oldalán.

Kiegészítők: A kiegészítői egy ezüst nyaklánc rajta három rózsával, egy nagy rózsa fejdísz és hosszú rózsa fülbevaló, valamint egy karkötő és egy rózsaszín gyűrű. Briar-nek van egy mentakék színű óra alakú kézitáskája.

Extrák: Állvány és fésű. Továbbá, a babához jön egy kártya.

Megjegyzések: Briar valószínűleg a Walmart exkluzív terméke.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki