FANDOM

Bunny Blanc
Profile art - Bunny Blanc.png
Adatok

Születésnap

N/A

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Faybelle Thorn

Legjobb barátok örökkön örökké

Mi, csodaországbeliek, mind összetartunk, de aki mégis a legközelebb áll hozzám, az Alistair Wonderland és Lizzie Hearts.

Bunny Blanc egy 2015-ben megjelent karakter. Része az Alice Csodaországban c. mesének, mint a következő Fehér Nyúl. Csodaországban ragadt mielőtt Ever After-be utazott, ahol jelenleg is tartózkodik Alistair-rel, és a többi csodaországival. Az előkelők közé tartozik, mert általános meggyőződése, hogy élete következő útjára lépjen. Azonban eltér az összes eddigi Fehér Nyúltól, mert valahogy sikerül időben odaérnie bárhová. Bunny úgy véli, hogy ez csak puszta szerencse, amely számtalan alkalommal előfordul. Amellett, hogy új Ever After-ben, ő és Alistair tudják, hogy nem mehetnek vissza Csodaországba. Ezért beiratkozott az Ever After High-ba, ahol Bunny több klub tagja lett.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt

SzinkronhangSzerkesztés

Bunny angol hangja Karen Strassman.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Bunny kissé félénk, de nagyon intelligens és higgadt. Gyakran ideges, amikor problémát kell megoldani. Bunny érett és szerény másokkal. Bárhová megy, mindig időben érkezik, még akkor is ha eltéved.

MegjelenésSzerkesztés

Bunny képes átalakulni egy fehér nyuszivá. Emberi formában, Bunny-nak rózsaszín bőre és fehér nyuszi füle van, valamint vállig érő, fehér haja. Nyuszi formában, nagy zöld szeme és rózsaszín orra van, és fehér szőre.

MeseSzerkesztés

Main article: Alice Csodaországban

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Apja a Fehér Nyúl.

BarátokSzerkesztés

Közel áll minden csodaországihoz, de Alistair Wonderland-et és Lizzie Hearts-öt kedveli a legjobban.

RománcSzerkesztés

Erős érzelmek fűzik Alistair-hoz. Általában ráncolja a homlokát, amikor a többi lány beszél vele. Úgy érzi, hogy ő csak barátnak látja, bár valóban viszonozza az érzéseit.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. július 8.: A Mattel védjegyet kér Bunny Lapin részére. Ez volt az előzetes neve.
  • 2014. február 6.: A Mattel védjegyet kér Bunny White részére. Ez volt az előzetes neve.
  • 2014. május 7.: A Mattel védjegyet kér Bunny Blanc részére.
  • 2014 december közepe: Bunny Blanc megteszi naplós-debütálását Kitty Cheshire naplójaban, amely baba korábban megjelent Ausztráliában.
  • 2015. január 14.: Bunny Blanc megjelenik a Zűrös tavasz görög előzetesében.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki