FANDOM

C.A. Cupid védjegyezve lett 2011. augusztus 23-án, és az első babja kijött 2013 december közepén. Összesen 3 babája van, és az Ever After High babakollekció eladásainak 6.25%-a ezekből a babákból folyt ki. Nincs más áru róla.

BabákSzerkesztés

  • C.A. Cupid baba
  • C.A. Cupid rajzolva
  • C.A. Cupid rajzolva
  • C.A. Cupid rajzolva

ZendülőSzerkesztés

  • Vonal: Zendülő
  • Megjelenés: 2013 december közepén
  • Választék száma: BBD41
  • Típus szám: BDB09

Baba: Göndör rózsaszín frufrus haj és halvány rózsaszín ajkak sötétebb rózsaszín szívvel. Rózsaszín szemhéjfestéket visel.

Ruházat: Rózsaszín ruha tollas ujjakkal, és fekete csipke szegéllyel a szoknyán. A szoknya rózsaszín, fedett fehér felhőkkel és fekete nyilakkal. Harisnyája fekete.

Kiegészítők: A tartozékok közé tartozik egy arany toll karkötő és egy fekete nyíl gyűrű, valamint a fekete és arany öv. Egy arany hajlított nyíl nyaklánc. A fejpánt tartalmaz egy rózsaszín nyílat, ami áttört egy szíven. A lány arany, szárnyas magassarkúja, esetleg utalás Hermész szárnyas szandáljára. Jön egy arany, fekete hordfüll és egy rózsaszín szív.

Extrák:  Fekete állvány, fésű és napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

  • C.A. Cupid Mesés Sulibál baba
  • C.A. Cupid Mesés Sulibál baba
  • C.A. Cupid rajzolva

Mesés SulibálSzerkesztés

  • Vonal: Mesés Sulibál
  • Megjelenés: 2014.
  • Választék száma: BJH50
  • Típus szám: BJH52

Baba: Cupid lófarokban hordja a haját, nagyobb frufruval. Halvány fehér és rózsaszín szemhéjfestéket visel szív alakú szépség jellel az arcán.

Ruházat: Görög-alapú ruhát visell. Rózsaszín pólót visel halászháló mintákkal. A ruha három rétegből áll. Az első, egy fekete krinolin csillogó szív mintákkal, a második pedig egy rózsaszín krinolin színes csillogással, és az utolsó, az alapruha. Gladiátor-alapú cipőt visel rózsaszín körvonalakkal.

Kiegészítők:  Van egy pár elefántcsont pegazus szárny, egy fekete nyaklánc, a pegazus-alapú maszk, a mirtusz levél zacskóban, és néhány emelkedett karkötő.

Extrák: Fekete állvány, fésű és a napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

  • C.A. Cupid Erdei ünnepség baba
  • C.A. Cupid rajzolva

Erdei ünnepségSzerkesztés

  • Vonal: Erdei ünnepség
  • Megjelenés: 2014.
  • Választék száma: CFD00
  • Típus szám: CFD01

Baba: Cupid-nak füstös rózsaszín szemhéjfestéke és pink szív ajka van. A haja elöl rendesen besöpört, göndör frufruval. Nagyobb szárnyai vannak.

Ruházat: Tollas-szerű köpenyt visel fehér felhő mintával, egy csíkos rózsaszín-fekete ruhával és térdig érő arany csizmát.

Kiegészítők: Cupid kiegészítői egy fekete svájcisapka, egy arany nyaklánc, rózsaszín távcső és egy lámpás.

Extrák: Ezüst állvány és fésű.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki