FANDOM

Catching Raven (Dexter szerelmes)
Dexter szerelmes
Olvasd el az átiratot itt: Catching Raven (Dexter szerelmes)/magyar átirat

Fejezet

1. fejezet

Kiadás dátuma

2013. október 29. (kedd)

Előző rész

Cedar Wood Would Love to Lie (Pinokkió lánya hazudna)

Következő rész

The Tale of Legacy Day (Az Örökség Napja)

LeírásSzerkesztés

A C.A. Cupidtól kapott kis segítséggel Dexter Charming herceg megpróbálja megbabonázni Raven Queent, és rávenni arra, hogy tartson vele egy fergeteges bulira.

ÖsszegzésSzerkesztés

Briar bulit szervez, és Dexter szeretné elhívni Ravent erre az alkalomra. Azonban bátorság híján nem mer közeledni hozzá, inkább álmodozva szemléli a szekrénye mögül. C.A. Cupid megjelenik mögötte remélve, hogy egy szép beszélgetés után odalesz érte, de ekkor észreveszi, hogy Dexter Raven után epekedik. Miután feltűnik neki a lány jelenléte elmondja neki, hogy örülne, ha neki is meglennének a testvére tulajdonságai, mert akkor levenné a lányokat a lábukról. Cupid javasolja, próbálkozzon meg barátaival a randira-hívással, remélve, hogy rajta próbálja ki. Azonban a fiú annyira lelkes lesz, hogy azonnal rohan lánybarátaihoz.

Órán Dexter megpróbálkozik Briarral, de a lány elalszik. A következő terv Madeline Hatterrel történik séta közben, de olyan baklövést tesz, mely miatt Maddie ujjongva azt mondja: Nem csak én vagyok bolond? Végül egy troll lánnyal próbálkozik meg, akitől még csókot is kap, de Dexter ettől nem lesz felhőtlenül boldog.

Vereséget szenvedve, Dexter visszatért az Ever After Highba. Itt egy erkélyen figyeli magányosan a naplementét. Váratlanul csatlakozik Raven is, aki szintén gyakran jár ide. Raven elhívta Dextert a buliba, majd távozik az erkélyről. Dexter buzgón elfogadta, majd (miután Raven elment) örömtáncot járt. Következő pillanatban már egy bokorban landol. Mellette Cupid olvasott. Dexter csak ennyit mond: "Igazad volt, te vagy a legjobb", Puszit nyom Cupid arcára és elmegy. Cupid ennek nagyon örült.

KarakterekSzerkesztés

  1. Dexter Charming
  2. C.A. Cupid
  3. Raven Queen
  4. Madeline Hatter
  5. Daring Charming
  6. Rumpel professzor
  7. Briar Beauty
  8. Blondie Lockes
  9. Apple White
  10. Hopper Croakington II
  11. Ashlynn Ella
  12. Hunter Huntsman
  13. Cerise Hood
  14. Lizzie Hearts
  15. Troll lány

MegjegyzésekSzerkesztés

MásSzerkesztés

  • Az Ever After High angol nyelvű oldalán Chasing Raven néven listázták.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki