FANDOM

Cedar Wood
Profile art - Cedar Wood.jpg
Adatok

Születésnap

július 17.

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Cerise Hood

Legjobb barátok örökkön örökké

Raven Queen, Madeline Hatter és Cerise Hood.

Cedar Wood Pinokkió lánya, aki címszereplő a Pinokkió című rajzfilmben. A sors konfliktusa miatt, a zendülők oldalán áll, mert hiszi azt, hogy az emberek szabadon választhatják sorsukat, bár ő is alig várja, hogy követhesse apja nyomdokait, és rendes lány legyen. Úgy gondolnánk, hogy Cedar egy tapasztalt hazug, de ennek az ellenkezője igaz. Fiatal korában, az apja arra kérte a Kék tündért, hogy igazság varázslatot szórjon rá, ami megakadályozza, hogy hazudjon. A varázslat nem fog elmúlni, amíg a története el nem kezdődik. A barátai megértik helyzetét, és nem tartanak tőle, de óvatosan kell bánnia a titkokkal.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2014)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

A karakter angol szinkronhangja Jonquil Goode. Cedar magyar hangja Bánfalvi Eszter.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Cedar kissé félénk, ugyanakkor nagyon beszédes is tud lenni. Akárcsak apukája, mindig az igazat akarja mondani, bár mégis a hazugságok jönnek a szájából, ezért ez a tulajdonsága elég zavarossá teszi az egész személyiségét.

MegjelenésSzerkesztés

Cedarnak hosszú dús sötétbarna haja van, barna bőre és mogyoró színű szeme. Az egész teste fából van. Cedar általában valami művészi és merész ruhát visel. Használja a sárga, a lila és a rózsaszín különböző árnyalatait a hatás kedvéért.

MeseSzerkesztés

Main article:Pinokkió

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Apukája Pinokkió. Más rokonai a nagyapja Gepetto és Elmor bácsikája.

BarátokSzerkesztés

Madeline Hatter szerint Cedar a legjobb barát. Cedar jó barátságban van Raven Queen-nel. A szobatársa Cerise Hood, és úgy tűnik, hogy jó viszonyban van vele.

KisállatSzerkesztés

Cedarnak van egy fából készült kakukkmadara Clockwork.

ViseletekSzerkesztés

Cedarwood2.jpg
Cedar alapvető viselete egy mintás, fodros lila-narancssárga ruha fehér gallérral a nyakánál, valamint arany ékszereket és nyitott orrú szandált is visel fehér térdzoknival ami narancssárga masnikkal van díszítve. Lila hajpántot visel, mely oldalán egy apró korona díszeleg.

Cedarwoodlegacyday.jpg

Cedar a ceremónián fodrozott lila ruhát visel narancssárga és sötétlila csíkokkal, amelyet egy csillogó szürke övvel párosít. Karkötőként lila szalagokat visel, illetve egy kicsi levendula színű rózsaszín tollas kalapot a fején.

True Hearts Day - Cedar getting fairest.png

Cedar a Tiszta Szívek napján két oldalt befonta a haját, amit lila szalaggal rögzített. Egy narancssárga kabátka volt rajta, fekete gallérral, alatta fekete pólóval.

FejezetekSzerkesztés

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14: A Mattel védjegyet kér Cedar Wood-nak.
  • 2013. május 30: Cedar Wood megteszi rajzfilmes debütálását Az Ever After High világa c. részben.
  • 2013. július elején: Cedar Wood megteszi naplós debütálását Madeline Hatter naplójában.
  • 2013. október 8: Cedar Wood megteszi könyves debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2013. december 4: Cedar Wood profiljáról fény derül az Ever After High facebook fiókján.
  • 2014. január 29: Cedar Wood profilját közzéteszik az Ever After High honlapján.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • A Pinokkió  név  jelentése különféle lehet, de a "pino-" szóból azonnal a pine (fenyő) szót lehet kikövetkeztetni. A fenyőfák a fák fő nemzetségeke a fenyőfacsaládjukkal. A másik nemzetség ezzel a családdal a cédrusok, amelyet a Cedar (cédrus) név takar.

GalériaSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki