FANDOM

Cedar Wood 2013. május 14-én lett védjegyezve. Az első Cedar Wood babák 2014. március közepén jöttek ki. Összesen 3 babája van és az eladások 6.25%-a az ő babájaiból folyt ki. Nincs más termék (a babán kívül) ami vele kapcsolatos.

BabákSzerkesztés

Zendülő babaSzerkesztés

    • Cedar Wood baba
    • Cedar Wood rajzolva
    • Cedar Wood rajzolva
    Vonal: Zendülő
  • Megjelenés: 2014. március közepe
  • Választék száma: BBD41
  • Típus szám: BDB11

Baba: Hosszú dús sötétbarna haj, barna bőr és mogyoró színű szem. A bőre hasonlít a fára.
Ruházat: Alapvető viselet egy mintás, fodros lila-narancssárga ruha fehér gallérral a nyakánál, valamint arany ékszereket és nyitott orrú szandált is visel fehér térdzoknival ami narancssárga masnikkal van díszítve. Lila hajpántot visel, mely oldalán egy apró korona díszeleg.
Kiegészítők: Van egy kis barna válltáskája, ami egy lila fonatban lóg le válláról és barna levelek lógnak az aljáról. Arany farönk alakú fülbevalója van, karkötőjén arany színű majom, bálna és levél medálok vannak. Gyűrűjén kék tündér található, hajában zöld tücsök csatt. Nyitott cipőt visel, melynek kinézete a fára emlékeztet, levélmintákkal van díszítve, pántja rózsaszín. Zoknija fehér színű és a térdéig ér, lila szalaggal körbefogva, az elején masnival.
Extrák: fekete állvány, fésű, és a napló .
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Ereszd-el-a-kalapom teazsúr babaSzerkesztés

  • Cedar Wood Ereszd-el-a-kalapom teazsúr baba
  • Cedar Wood rajzolva
  • Vonal: Ereszd-el-a-kalapom teazsúr
  • Megjelenése: 2014 június közepe
  • Választék száma: BJH31
  • Típus szám: BJH32
Baba: Cedar magas lófarokba kötötte haját, melyben lila melírcsíkok vannak. Lila szemhéjfestéke és aranyos rózsaszín rúzsa van.
Ruházat: Mintás, rózsaszín fa-szerű felsőt visel pufi, necc ujjakkal és gallérral. Szalag látható a blúza elején. Szoknyája két részre osztható: egy lila alapon virágok mintázatúra és egy teáskészletes díszítésűre. Fekete kesztyűje van, melynek szegélye a teáscsésze tányérjára emlékeztet. Fehér necc zoknit visel és lila cipőt.
Kiegészítők: Kiegészítőként kamélia rózsaszín kalapot visel lila tollal, arany fülbevalót, fából készült táskát és teáskészletet.
Extrák: Fekete állvány és fésű
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.
  • Cedar Wood Zűrös tavasz baba
  • Cedar Wood rajzolva

Zűrös tavaszSzerkesztés

  • Vonal: Zűrös tavasz
  • Megjelenése: 2014 november végén
  • Választék száma: CDM49
  • Típus szám: CDM51

Baba: Cedar hullámos gesztenyebarna hajú és pasztell rózsaszín és lila csíkok vannak a bal oldalán. Világos lila szemhéjpúdere és vörös színű rúzsa van.

Ruházat: Nyak gallért visel rózsaszín szegfűvel, rózsaszín korall színű szíjjal egy virág övvel, és alatta Cedar egy textúra-mintás ruhát visel, ami olyan, mint a lila kéreg. Egy másik réteg a ruháján egyszerű réteg fehér virágokkal. Cedar rózsaszín korall nadrágot és fekete csizmát visel pántokkal és ezüst virágokkal.

Kiegészítők: A kiegészítői egy korall rózsaszín virág fejpánt fekete-fehér levelekkel. Rózsaszín korall gyűrűt és fekete cikkcakk karpántot visel, valamint arany fülbevalót és egy korall rózsaszín virág táskát. Van hozzá egy hordható szegfű gyűrű.

Extrák: Arany állvány, fésű és napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

  • Cedar Wood Sugar Coated baba

Sugar CoatedSzerkesztés

  • Vonal: Sugar Coated
  • Megjelenése: 2015.
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Cedar-nek könyökig érő gesztenyebarna haja van. Sötét, leheletfinom szemhéjpúdert és rózsaszínű rúzst visel.

Ruházat: Az öve két rétegre van osztva: barna és rózsaszín részre. Egyenes piros szoknyát, egyenes harisnyatartó és egy gofrihoz hasonló, szalonna-mintás kötényt visel. A szoknyájára van függesztve a vattacukor-rózsaszín harisnyatartó. A cipő sarka egy fagylalt tölcsérre hasonlít.

Kiegészítők: Cedar kiegészítői egy pasztell lila nyaklánc, valamint egy jégkék színű spatula.

Extrák: A babához jön egy torta figura.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Cedarwoodlegacyday.jpg
    True Hearts Day - Cedar getting fairest.png
    Van egy Cedar Wood Örökség Napi szerelés, de nem erősítették (még) meg, hogy lesz-e róla baba. Fodrozott lila ruhát visel narancssárga és sötétlila csíkokkal, amelyet egy csillogó szürke övvel párosít. Karkötöként lila szalagokat visel, illetve egy kicsi levendula színű rózsaszín tollas kalapot a fején.

  • Cedar szerepelt a Tiszta Szívek Napja epizódban Getting Fairest ruhában, és valószínűleg lesz kapcsolódó áru a jövőben. Halvány narancssárga kaftánt visel, fekete gallérral és fekete csipkés mandzsettával.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki