FANDOM

Profile art - Cedar Wood.jpg

Tiszta színekSzerkesztés

Amikor én még csak egy szilánk voltam az apám szemében, az életem története már meg volt írva. Nincsenek hercegek vagy életerős dolgok. Ez egy báb története aki a gondok közben felfedezi, hogyan lesz igazi.

Nos, nem tudok hazudni ... Nem, úgy értem, tényleg nem lehet hazudnom. Miután kifaragtak a mágikus fából, apa azt kívánta a kék hajú tündértől, hogy kedves, figyelmes és őszinte legyek. Most el kell mondanom az igazságot, nem számít, mi az. Szóval, hogy legyek egy igazi lány? Az egész Pinokkió történet arról szól, keresem a szívem a helyes döntések meghozatalához. Nincs más választásom! Valaki megkérdezi, és az igazság csak repül ki a számból. Ez nem az, amit szeretnék hazudni. Csak azt akarom, hogy legyen saját döntésem. Ez kemény, mint a tölgy, ha van egy átok, amely nem engedi, hogy kimondjam, amit mondani akarok. Nem kellene tudni húzni a szálakat? A jó hír az, hogy egy nap szabad leszek. Addig is, legalább ott van a képzelet.

1. fejezetSzerkesztés

A rajz a kedvencem. Őszintén, ez az egyetlen igazi óra. Tudom csatlakoztatni a fejhallgatót, bekapcsolni a zenét, az ecset és a festék elővenni. Nem aggódom az igazság vagy hazugság; átkok és kívánságok miatt. Van egy üres vászon, amely úgy érzi, ... szabad.

A legújabb feladat, érzelem. Meg kellett festeni egy erős érzést. Hogyan fessek örömet? Vagy szomorúságot, vagy a szerelmet? Csak azt éreztem, hogy össze vagyok zavarodva.

Végül úgy döntöttem, hogy lefestem a pillanatot, amikor egy igazi lány leszek. Úgy hangzik, mint egy boldog pillanat, nem igaz? Ahogy befejeztem, Kártya professzor átjött. Korábban egy őr volt, aki Szív Királynő vörös rózsáit festette, Kártya professzor csak tudja.

Elgondolkodva megérintette az állát, "Technikailag, ez tökéletes, de érzelmileg, üres. Azt akarod, hogy érezzem a boldogságot, de én nem érzem az örömöt."

A szívem ment "Hogyan fest az " öröm ", uram?"

"Cedar" Kártya professzor kedvesen mosolygott, "Keresd meg az igazi hangját. Akkor tudod."

2. fejezetSzerkesztés

Otthagytam az osztályt. Hogyan találom meg az igazi hangom? Tudom, milyen érzés, hogy elmondom az igazságot, de én még soha nem találtam meg az igazságot. Kezdett egy hasadás lenni a fejemen, ahogy csak rá gondoltam!

Aztán hallottam, Élet-zene órára érkezett Pied Piper professzor a szobájába. Egy ötlet pattant ki a fejemből - ha meg akarom találni a kreatív hangot, talán használnom kellene a hangomat kreatívan! Izgatottan kopogtam az ajtón.

"Gyere be" Piper Professzor a legkirályabb tanár az Ever After High-ban, akkor is, ha patkányok potyognak az égből, amikor játszik a fuvolán. Bementem, és egy kis csoport gyűlt össze, beleértve Raven Queen, az egyik legjobb barátom örökkön örökké. Piper professzor lelkesen összecsapta a kezét, "Gyere a kórusba, Ms. Wood?  Énekelj egy dalt, ne légy félénk. "

Raven a zongorához ült, és bátorítóan mosolygott. A dala képet festett a fejemben - a marionett húrok a földre estek, a fa gabona körök a karok és lábak elhalványulnak, és az arcom meleg volt, mint egy igazi lánynak. Kinyitottam a számat, hogy énekeljek ... és azonnal azt kívántam, hogy nem. Ha őszinte akarok lenni, egy fát vágó láncfűrész jobban hangzik, mint az énekem, "Azt mondták, hogy mindenki vár rád! Mondtak neked mindent kőbe vésve!"

Összerezzentem, Piper professzor megállt, "Nem szeretnél ... talán ... hangszeren játszani?" Piros lett az arcom, bocsánatot kértem, és kimentem a szobából.

3. fejezetSzerkesztés

Ahogy becsuktam a zeneterem ajtaját valaki kinyitotta. Belépett Apple White Hófehérke lánya, melegen mosolyogva: "Minden rendben, Cedar?" Apple tényleg mindig csak segíteni akar. Ezért ő a legszebb az összes közül. Elmondtam neki, hogyan kellett megtalálni a hangomat. "Ezt kaptam!" Apple azt mondta: "Találkozzunk a Csódatóriumban."

Amikor megérkeztem, Apple a Csódatorium színpad közepén állt, úgy öltözködött, mint a kék hajú tündér "Tudom, milyen nehéz ez, Cedar. Felteszem magamnak a hétköznapi kérdést" Hogyan találom meg a hangot? Aztán rájöttem, hogy az igazra ... mesék vagyunk. A sors a hangunk. Így fogunk cselekedni, amitől az orrod nő! "

Elképedt "De az orrom csak nő, mikor hazudok."

" Tégy úgy, mintha a hazudnál!" Apple felemelte a hangját "Cedar, miért nem vagy az iskolában?"

Őszintén próbáltam hazudni. Azt akartam mondani, hogy egy róka és egy macska megállított ... de, mint mindig, az igazság kontrollálatlanul ömlött a számból, "Én az iskolában vagyok."

Apple türelmesen mosolygott, "Próbáljuk meg újra." Így újra próbálkoztunk. És megint. És újra, és újra. De nem számít, hogy hányszor is próbáltam, nem tudtam hazudni.

Bár Apple megértette: "Ne aggódj, Cedar. Ez az átok el fog tűnni hamarosan. Akkor leszel egy igazi lány, mint én."

Nem lehettem biztos abban, hogy az a gondolatom támadt, akár nem, "Köszönöm, Apple."

Melegen megölelt, "Nem probléma!"

4. fejezetSzerkesztés

Általában az Örült Kalapos Csodaország teaházba megyek lógni a barátaimmal. Ezúttal egyedül akartam lenni egy csésze forró fűz nedv teával. Hogy fogom megtalálni a hangom?

"Hellooooooo, Cedar!" Madeline Hatter ugrált egy székben mellém, "Úgy néz ki, mintha kellene egy barát. Baj, ha segítek neked egy csészével?" Benyúlt a kalapba egy csésze gőzölgő teáért. Maddie ki tud húzni bármit a kalapjából. Ez egy gonosz király trükk! "Szóval keresed a hangod -"

"Honnan tudod?"

"Mondjad a 4. fejezet első bekezdésében". Nem sokkolt a válasz. Maddie ráismert az érvelésre,  Amikor elmondtam, hogy próbáltam megtalálni a hangom a művészetben, Maddie összezavarodott, "Te ne használd a hangod a művészetben. Használj festéket. Ez egy hegedű rejtvény." Aztán szeme felcsillant, "Hang ... festék ... rejtvény! Megvan!"

Maddie megragadta a szív alakú kulcsot, és kinyitotta a szív alakú ajtót a sarokban. A másik oldalon az ajtó volt, tökéletesen ápolt játéktérrel. Ahogy megkérdeztem Maddie-től hová megyünk, ezt hallottam, "Le a fejét!"

5. fejezetSzerkesztés

"Lizzie Hearts?" Most még jobban összezavarodtam. Lizzie a Szív Királynő lánya és az örököse Csodaország trónjának. Senki sem tud igazán sokat róla, "Minden, amit valaha is mondott az, hogy" le a fejét! "

"Fa botok! Lizzie-t csak félreértik. Ha van valaki, aki tud segíteni, az ő" Maddie bemutatta Lizzie-t, aki játszott a Csodaország krokett-ben. Ez olyan, mint a normál krokett, csak flamingók a kalapácsok és sün a golyó.

"Le a fejét!" Lizzie kiáltotta, ahogy bottal ütött a sünre. Amikor Maddie kezdett beszélni neki, nem tudtam megérteni, mit mondanak (főleg azért, mert én nem beszélek rébuszul), de ha egyszer megállt, Lizzie intett nekem. "A fesd a rózsákat pirosra!" Mutatott egy fehér rózsabokrot, egy doboz piros festékkel mellette.

Szemem Maddie-re ugrott, aki mosolygott, és bólintott. Bemártottam az ecsetet a festékbe. Amint az ecset megérintette a szirmot, Lizzie kikapta az ecsetet a kezemből, "Le a fejét! Fesd a rózsákat pirosra!"

Visszaadta nekem az ecsetet. Úgy nézett ki, hogy Maddie segítségét kellett kérnem: "Mit akar?"

Maddie vállat vont: "Azt akarja, hogy fesd a rózsákat piros. Vagy ... nem. Talán a rózsa tudja."

Ostoba érzés (és vajon a csodaországi emberek miért ragaszkodnak a találós kérdésekhez), fölé hajoltam, hogy elkérjem a rózsabokrot, amit Lizzie akart. Természetesen nem válaszolt. Mégis, Lizzie bólintott. Feltettem magamnak a kérdést, újra és újra, "Hogyan fessem a rózsákat vörösre piros festék nélkül?"

Azok után, amikor úgy éreztem, örökre találgathatok, valami új történt. A lágy szellő fújt. A rózsa elegánsan lobogott a szélben. A nap sugarai megcsókolták a szirmait, így viszont a hó fehér napnyugtakor piros. Ez egyszerűen a legszebb dolog a világon.

Lizzie mosolygott "Fesd a rózsákat vörösre." Alig észrevehetően, Lizzie visszamosolygott.

6. fejezetSzerkesztés

Mire elkezdődött a következő művészeti óra, magabiztosan tudtam, mit Kártya professzor mondott, tudtam, de nem tudom, hogy tudtam. Becsuktam a szemem, és eszembe jutott, milyen különlegesnek éreztem magam abban a pillanatban, hogy felderült a világ. Először is vázoltam, majd bemártottam az ecsetet, és elkezdtem lefesteni a naplementét a vörös rózsákkal. Kártya professzor vigyorgott. "Fanteasztikus! Érzem az örömöt minden ecsetvonásban. Hogy találtad meg a hangod?"

Letettem az ecsetet, hogy megcsodálják a festményt, "Bár én nem vagyok egy igazi lány, mégis, nekem is vannak igazi érzéseim.  Néha ez olyan egyszerű, mint a rózsa illata. És ez nem hazugság! "

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Az Ever After High wikin a napló történetek angolul vannak, tehát ez nem hivatalos fordítás. Amennyiben valahol hibát észlelsz, kérlek segítsd a wikit, hogy szerkeszted.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki