FANDOM

Cerise Hood
CeriseHoodProfil.jpg
Adatok

Születésnap

október 31.

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Cedar Wood

Legjobb barátok örökkön örökké

Raven Queen, Madeline Hatter és Cedar Wood

Cerise Hood egy 2013-ban megjelent karakter. A Piroska és a farkas c. mese része, mint a következő Piroska, valamint az Ever After High egyik diákja. A sorssal való konfliktusa miatt a Zendülők oldalán áll, de nincs más választása. Mindenki tudja, hogy édesanyja Piroska, de azt, hogy az apja a farkas azt nem. Ő az a személy, aki nem aszerint a szabály szerint született, amit a sors diktált. Emiatt nem kívánja megváltoztatni, a saját és szülei érdekében. Mivel részben farkas, Cerise kiváló sportoló, ha nem is a legjobb az iskolában. Természetesen nem szeretné, ha kitudódna titka, ezért kénytelen farkasfüleit csuklyával eltakarni minden nap.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2013)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

Cerise-t az angol epizódokban Rena S. Mandel szinkronizálja. A magyar hangja Sípos Eszter Anna.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Cerise úgy tűnik, hogy jó viszonyt ápol a legtöbb diákkal, de ennek ellenére egyedi viselkedése van. Hajlamos arra, hogy farkas-szerű kitörései legyenek, ami óriási kellemetlenséggel jár, főleg amikor próbálja leplezni.Félti titkát, és gondoskodik róla, ne kerüljön ki a köztudatba titka. Lehet, hogy ha nem aggódna ennyire titka miatt, osztálytársai több mindenbe bevonnák, kikérnék véleményét.

MegjelenésSzerkesztés

Cerisenek félhosszú fekete haja van baloldalt fehér csíkokkal, fahéj tónusú bőrszíne és szürke szeme. Valamint az édesanyja jellegzetes piros köpenye van rajta, elengedhetetlen kiegészítője a csuklyája, ami elfedi füleit. Szemeit mindig sötét szemfestékekkel emeli ki, és piros rúzst használ.

MeseSzerkesztés

Main article:Piroska és a farkas

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Édesanyja Piroska, és a Farkas az apukája, ezért "ő nem létezhetne". Cerise gyermekkorában melegségben, szeretetteljes családban nőtt fel. Arra készül, hogy átvegye anyja sorsát, ezzel felzárkózik a végzetével. Távoli rokonságban áll Sparrow Hood-dal

BarátokSzerkesztés

Raven Queen egy barátja Cerise-nek és azon kevesek egyike, akik ismerik Cerise titkát. Daring Charming ismeri név szerint, és Cedar Wood a szobatársa, aki nem ismeri a titkát, és úgy tűnik, jól kijönnek egymással. Madeline Hatter egy közeli barátja.

HáziállatSzerkesztés

Cerise kisállata Carmine a farkas.

RománcSzerkesztés

Cerise-ről érezhető, hogy odavan Daring Charmingért.

Cerise megjegyzi, hogy "mindig vonzódott a vezetőkhöz", ami arra utal, hogy odavan Daring Charming-ért.

ViseletekSzerkesztés

CeriseHoodProfil.jpg
Cerise ugyanazt a piros köpenyt viseli mint az édesanyja, viszont a ruhája eltér abban anyukájáétól, hogy skót kockás mintájú topot visel egy barna övvel,  valamint oldalt egy lánccal és fodros fekete szoknyával párosítva. Nyakláncként egy ezüst darabot hord, rubin kövekkel, valamint a szoknya alatt egy fekete legginset és egy barna csizmát hord, hogy passzoljon az összeállításhoz.

Cherissehoodlegacyday.jpg

Cerise az Örökség Napján hosszú nyakú piros ruhát visel, párosítva a kedvenc piros köpönyegével, melyen fehér szőrme van.

True Hearts Day Part 3 - Cerise looks.png

Ebből az alkalomból Cerise csuklyás pulóvert visel, mely piros-fekete kockás mintázatú. A haja be van fonva. Ingje sötétvörös és fehéres ezüst színű.

Tumblr n68yt5hmBr1tsvj8go3 1280.jpg

Cerise Maddie teazsurján piros ruhakölteményben jelent meg. Elengedhetetlen kiegészítője a csuklya sem maradhatott el. Ruhája piros színű, néhol fekete részekkel. Haján barna kiskalap van. Általában ezüstös sáv van a hajában, de most piros található benne. Nyaklánca feketés-szürkés, zoknija fekete, ahogy cipője is. Szoknyáján található egy minta, mely a határt jelzi a piros és a fehér szín között.

FejezetekSzerkesztés

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14.: A Mattel kérvényezi Cerise Hood védjegyét.
  • 2013. május 30.: Cerise Hood debütál Az Ever After High világa előzetesben.
  • 2013. május 30.:Cerise Hood szerepelt Raven meséjében.
  • 2013. július eleje: Cerise naplós-debütálása megtörténik Briar naplójában.
  • 2013. október 8.: Cerise megteszi könyves-debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2013. november 12.: Cerise profilja megjelenik az Ever After High weboldalán.
  • 2013. november 12.: Cerise profiljának kinézete felfedődik.
  • 2013. november vége: Cerise első babája megjelenik a Zendülő babasorozat részeként.

ÉrdekességekSzerkesztés

  • "Cerise" a piros szín egyik típusa, azonos a cherries (cseresznye) névvel.
  • Egyike azoknak a karaktereknek, akiknek láthattuk szüleit.

GalériaSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki