FANDOM

Cerise Hood 2013. május 14-én lett védjegyeztetve. Az első Cerise baba 2013 novemberének vége felé jelent meg. Összesen 5 babája van és az eladások 10.42%-a az ő babájaiból folyt ki. Vele kapcsolatos termék még a Cerise jelmez.

BabákSzerkesztés

  • Cerise Hood baba
  • Cerise Hood rajzolva
  • Cerise Hood rajzolva

ZendülőSzerkesztés

  • Vonal: Zendülő
  • Megjelenés: 2013. november vége
  • Választék száma: BBD41
  • Típus szám: BBD44

Baba: Hosszú, egyenes, fekete színű a haja, fehér csíkkal. Halvány rózsaszín az ajka.
Ruházat: Cerise egy kis piros kapucnit visel, melyet kis ágak díszítenek. A fa ágai a köpeny hátoldalán farkasarcot képeznek. A csuklya elölről egy lánccal van összekötve. Ruhája piros-fekete kockás, melynek ujjai fekete csipkések. A szoknyarész két fekete csipkéből áll. Csillogó, szoros, szürke nadrág található alatta.
Kiegészítők: Műanyagból készült barna, hármas öve van, aminek ezüst csatja és ezüst oldallánca van. Egy piros virággyűrűje és fekete bilincs karkötője található kezein. Kosara világosbarna, szürke és piros kockás takaróval. a kosárka fogantyúja piros színű. Csizmája térdig ér, melyet ezüst pántok és barna csipkék díszítenek.
Extrák: fekete állvány, fésű és napló
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Ereszd-el-a-kalapom teazsúrSzerkesztés

  • Ereszd-el-a-kalapom teazsúr Cerise Hood baba
  • Cerise Hood rajzolva
  • Megjelenés: 2014. április közepe
  • Választék száma: BJH31
  • Típus szám: BJH33

Baba: Cerise fehér melírcsíkjai piros színűek lettek. Rendkívül halvány vörös és szürke szemhéjfestéhe van és világos, cseresznyepiros ajkai.
Ruházat: Bordó ruhát visel, fekete, pufi ujjal. A ruha tartalmaz a kockás réteg fölött egy félig áttetsző anyagot. Szoknyája folyamatosan halványuló, teás díszítésekkel. Necc zoknija van és fekete cipője.
Kiegészítők: Csizma-szerű kalapja, ezüst nyaklánca, és különböző alakú teáscsésze fülbevalója van, és egy teáskészlete.
Extrák: Fekete állvány és fésű.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

Örökség NapSzerkesztés

    • Örökség Nap Cerise Hood baba
    • Örökség Nap Cerise Hood baba
    • Cerise Hood rajzolva
    Vonal: Örökség Nap
  • Megjelenés: 2014. május vége
  • Választék száma: BCF47
  • Típus szám: BJH48

Baba: A haja nagy kontyba van fogva, hátul lazán leengedi. A frufru balra van nyírva. Az egész hajkoronáján végigfut egy fehér csík. Rúzsa élénkvörös, szemén ezüstös csillogás és szolid szemhéjfesték.
Ruházat: Van egy egyszerű fekete-fehér-szürke kockás ruha, ami elhalványul a sötét fekete hatszögletű mintától. Az alja harang alakú, a felső résznél is nagyobb. Piros harisnyát visel. Vörös, csuklyás köpenye is van, ami körül szürke-barna szőrme is található. A minta rajta piros-fekete-ezüst-fehér halott fa sziluettek, elöl két ezüst farkas csattal.
Kiegészítők: Fülbevalója ezüst, a bal fülénél csavar alakú, a jobbnál lánc. Ezüst hajdísze is van. Barna karkötője egy bőr nyakörvre hasonlít. Gyűrűje ezüst és farkasfej formájú. Öve barna, amit barna csipke és ezüst láncok díszítenek. Egy szőrmedarab lóg ki belőle. A lány piros ékszereket visel, ebből a nyaklánca egészen a válláig kitér. Táskája barna színű és fonott piros kapcsokkal van ellátva. Fekete, magas sarkú csizmája van, amin ezüst láncok látszanak elölről.
Extrák: Cerisehez jár egy ezüst fésű, fekete állvány, piros tükörkönyv, ami fekete szegecsekkel és egy ezüst farkasfej van a tetején. A könyvhöz ezüst színű farkasos kulcs is tartozik.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

  • San Diego Comic-Con International Cerise Wolf baba
  • Cerise Wolf rajzolva

San Diego Comic-Con InternationalSzerkesztés

Baba: Haja fehér, szürke csíkokkal, és világító sárga szemei vannak. Ezüstös és lilás többrétegű szemhéjfestéke füstös stílusban van festve, szeme körül karomszerű minták láthatók. Enyhe, rózsaszín ajkán fogai is kilátszanak.
Ruházat: Cerise nagy, cseresznye színű köpenyt visel, prémes csuklyával és farkasfej fejfedővel. Csipkés réteg kapcsolódik ingjéhez. Rövid ujjú felsőt visel, szőlő mintával és kockás harisnyával. Sötétbarna csizmáján, sárga farkas arc található, és barna kesztyűt hord.
Kiegészítők: Több fém karkötője van karja körül, sárga szőlő-szerű nyaklánca, sárga öve, farkas-szerű fülbevalói és a szürke kistáskája van.
Extrák: Fekete állvány és fésű.
Megjegyzések: Ez a baba a 2014-es San Diego Comic-Con International exkluzív terméke.

  • Cerise Hood Zűrös tavasz baba
  • Cerise Hood rajzolva

Zűrös tavaszSzerkesztés

  • Vonal: Zűrös tavasz
  • Megjelenés: 2014. november végén
  • Választék száma: CDM49
  • Típus szám: CDM50

Baba: Cerise haja egy nagy fonatba van kötve. Sötét cseresznye szemhéjpúdert és sötét vörös rúzst visel. Egy vastag lila csík van a haján.

Ruházat: Fekete-fehér kockás kabátot visel kapucnival a hátulján. Cerise egy fekete szűk szoknya visel lila tüskés leggingszel fekete és piros foltokkal. Fekete tüskés vádlit visel fényes fehér virágokkal.

Kiegészítők: Cerise kiegészítői egy nagy fehér virág fejpánt színes és fekete foltokkal. Néhány helyen piros rózsa is látható. Egy ezüst karkötő van a bal kezén és egy kis piros gyűrű a jobb kezén. Cerise egy fekete levél kézitáskát és ezüst ágú fülbevalót visel. Cerise-nek van egy hordható levél gyűrűje.

Extrák: Egy ezüst állvány, fésű és a napló.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

Elvarázsolt piknikSzerkesztés

  • Cerise Hood Elvarázsolt piknik baba
  • Cerise Hood rajzolva

Baba: Cerise haja végén göndör fürtök vannak. Az ajkai természetes rózsaszín színűek, réteges vörös és rózsaszín szemhéjpúdert visel.

Ruházat: Cerise egy kockás fodros-stílusú ruhát visel kapucnival. Díszes fekete díszítmények vannak a ruháján. Barna cipőt visel.

Kiegészítők:

Extrák: Ezüst állvány és fésű.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

TriCastleOnSzerkesztés

  • Vonal: TriCastleOn
    • Cerise Hood, Hunter Huntsman és Lizzie Hearts TriCastleOn baba
  • Megjelenés: 2015
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Cerise haja barna színű egy nagy fehér csíkkal a közepén. Vörös és ezüstös szemhéjpúdere és sötétvörös ajka van.

Ruházat: Kockás, lila színű, ujjatlan felsőt visel egy piros kapucnival. Fekete kezeslábas stílusú nadrágot visel, sárga csíkokkal az oldalán. Cseresznyepiros sportcipőt visel.

Kiegészítők: Cerise kiegészítői egy barna öv, egy ezüst nyaklánc és egy arany lombik.

Extrák: Fekete állvány és fésű.

Megjegyzések: Cerise csak 3-as kiszerelésben vásárolható meg Hunter-rel és Lizzie-vel.

JelmezekSzerkesztés

A jelmezekről itt olvashatsz, mivel a Cerise jelmezek az Ever After High wiki Jelmezek oldalán található meg.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • True Hearts Day Part 3 - Cerise looks.png
    Cerise szerepelt a Tiszta szívek napja című részben, melyben a Getting Fairest kinézete valószínűleg babaként is megjelenik majd valamikor 2014 környékén. Ezen a napon Cerise csuklyás pulóvert visel, mely piros-fekete kockás mintázatú. A haja be van fonva. Inge sötétvörös és fehéres ezüst színű.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki