FANDOM

CeriseHoodProfil.jpg

FenntartásokSzerkesztés

A sors könyve szerint az én személyemnek kellene Piroskaként újjászületnie. Csakhogy én egyáltalán nem Piroska vagyok. Azért, mert a papám a gonosz farkas.

Senki sem tudhatja meg valódi kilétemet. Valójában sportos alkat vagyok, de el kell rejtenem testi erőmet. Vagy mégsem? Valami olyasmit hallottam, hogy esetleg átírhatjuk a sorsunkat.

1. fejezetSzerkesztés

Az egész úgy kezdődött, hogy a papán, a gonosz farkas a kezembe nyomott egy levelet. "Ez felment az alól a kötelesség alól, hogy pálya-orientálási gyakorlatként kifutóleányként kelljen dolgoznod a Bolond Kalapos Fusselvéle faluban működő teázójában" - tette hozzá.

Alighogy útnak eredtem, belebotlottam Cedar Woodba, Pinokkió lányába. Az igazmondás átka sújtja, ezért soha nem tud hazudni. Ideges lettem, amikor megkérdezte, hogy hová tartok.

Meglobogtattam a levelet: "Fusselvéle falvába tartok" - feleltem.

2. fejezetSzerkesztés

A teázó mennyezete feltárult , és a Bolond Kalapos a földre szökkent: "Csak akkor fogyaszthatsz, ha foglaltál asztalt."

Kinyitott egy fűzfavesszőből font ajtót, és kisvártatva kilépett rajta a mamám. A mamám magához ölelt. "A papa otthon felejtette." Ezzel átnyújtott egy lakattal ellátott könyvet.

Elindultam az iskolába, ám éreztem, hogy valaki követ. Bevetettem magam az árnyas fák közé. Briar Beauty mögé érve kiléptem a fák sűrűjéből, és nekiszegtem a kérdést, hogy miért követ.

Azt felelte, hogy az Örökség Napján tartandó bál megszervezéséhez szeretné a segítségemet kérni. Ám úgy tűnt, hogy Briar úgy viselkedik, mint akit rajtakaptak. Tudtam, hogy hazudik.

3. fejezetSzerkesztés

Lompos Farkas úr irodája tárva-nyitva volt, mégis zabkása szaga hatotta át. "Előjöhetsz, Blondie!" - kiáltottam.

"Cerise! Egészen véletlenül nem Lompos úr a történeted gonosz szereplője?" - kérdezte Blondie Lockes, miközben előkapta varázstükrös táblagépét.

"Már hogy lenne ő az? Azazhogy, hát persze, igen, de..."

"Akkor mit keresel itt?"

"MINDÖSSZE ERRE LENNÉK KÍVÁNCSI!" Lompos úr félbeszakította Blondie interjúját: "Mars kifelé...AZONNAL!"

"Igenis, uram." Megkönnyebbülve léptem ki at ajtón, bízva abban, hogy a gyanú felkeltése nélkül adhattam neki át a könyvet.

4. fejezetSzerkesztés

Az iskola várbárjában egy olyan királylány ült mellém, akit még sohasem láttam. "Hollynak hívnak, én leszek a következő Aranyhaj.  - A köpönyegemre vetette tekintetét. - Te pedig... minden bizonnyal a következő Piroska leszel! Igaz, hogy ki nem állhatod Lompos urat?"

"MUSZÁJ MINDENKINEK EZZEL A SZÖVEGGEL JÖNNIE?" Faképnél hagytam, úgysem ment volna len egy falat sem a torkomon.

Amikor elhaladtam az előkelők asztala mellett, Blondie utánnam kiáltott: "Holly, gyere, ülj közénk!"

5. fejezetSzerkesztés

Ezt követően mindenki távolságtartóan kezdett viselkedni velem. Mindaddig nem zavart, amíg meg nem hallottam, miről suttognak: "Pszt! Pszt! Cerise... Pszt! Pszt! Az Örökség Napján... Pszt! Pszt! Leadjuk a varázstükrös műsort."

Ráhangoltam Blondie "Kíméletlenül" című varázstükrös műsorára. Az egész másról sem szólt, csak arról, hogy meg akarom hiúsítani az ÖrökségNapján tartandó bált, és ki akarom rúgatni Lompos tanár urat.

Mély levegőt vettem, és azon nyomban eliramodtam az első utamba akadó árnyas zug kínálta menedékbe. Már maga a futás is nagy megkönnyebbüléssel töltött el.

6. fejezetSzerkesztés

Szerencsére a grimaszterem éppen üresen tátongott. Több óra is eltelt, mire kinyílt az ajtó, és felbukkant Maddie, majd Cedar és Raven is. "Láttuk Blondie varázstükrös műsorát" - sóhajtotta Raven.

Könnyek szöktek a szemembe: "Miért kellett vádaskodnia?" - kérdeztem.

"Azért, mert túlságosan elragadtattam magam - lépett elő Blondie - És nagyon sajnálom azt, amit tettem!"

Raven mellém telepedett: "Mi mindannyian a barátaid vagyunk, Cerise."

Életemben először végre nem úgy éreztem magam, mint egy magányos farkas.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki