FANDOM

Chosen with Care (Gondos kiválasztás)
Chosen with Care
Olvasd el az átiratot itt: Chosen with Care (Gondos kiválasztás)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. április 10.

Előző rész

An Hexclusive Invitation (Varázslatos meghívó)

Következő rész

Just Sweet (Édes és kész)

LeírásSzerkesztés

Dexter összeszedi a bátorságát, és végre randira hívja Ravent. Ashlynn azzal próbálja jobb kedvre deríteni Cupidot, hogy meghívja a kizárólag a VIP meghívóval rendelkezők, valamint az általuk meghívott személy által látogatható Kék Hold erdei ünnepségre.

ÖsszegzésSzerkesztés

Ashlynn Ella szeretné megtalálni a lehető legjobb cipő a Kék Hold erdei ünnepségre. Talál egy térdig érő üvegcipőt, és úgy dönt, hogy azt veszi fel. Hunter felismeri, hogy Ashlynn szomorú, mert nem tudja eldönteni, hogy kivel menjen. Nyilvánvaló, hogy Hunter menne vele, de megígérte a barátainak, hogy nézni fognak egy ijesztő filmet. Sparrow Hood kitör egy halom cipő alól, aki azt állítja, hogy csak cipőt akar venni. Miután elment, Hunter megpróbálja megnyugtatni Ashlynn-t. Dexter Charming besétál. Ashlynn gyanítja, hogy szeretne menni az ünnepségre, de Dexter meglehetősen tanácstalan az ügyben. Ehelyett azt kérdezi tőle, hogy tudja-e, merre van C.A. Cupid. Ashlynn nem tudja. Ugyanakkor azt tanácsolja, hogy nézze meg a Hocus Latte-ban.

Az említett helyen, Cupid ül és egy pár képet néz Dexter-ről. Amint Dexter megtalálja, odamegy hozzá. Cupid azonnal lekapcsolja a laptopját. Dexter nem magabiztos, ezért Cupid ad neki egy tanácsot, hogy "vegyen egy mély levegőt és mondja ki". Cupid ingerlékeny, mert Dexter kérdezi tőle valamit, de Raven Queen-nel beszél videochaten a TükörPadjén. Cupid teljesen kiborul. Ashlynn belép a Hocus Latte-be és kiszúrja Cupid-ot, aki inkább elhagyatott miután beszélt Dexter-rel. Ennek ellenére, Ashlynn megkéri Cupid-ot, hogy jöjjön vele a Kék Hold bulira. Cupid rögtön felvidul.

KarakterekSzerkesztés

  1. Hunter Huntsman
  2. Ashlynn Ella
  3. Sparrow Hood
  4. Dexter Charming
  5. Lizzie Hearts
  6. Kitty Cheshire
  7. Bunny Blanc
  8. Alistair Wonderland
  9. C.A. Cupid
  10. Raven Queen

MegjegyzésekSzerkesztés

MásSzerkesztés

  • Bunny és Alistair valószínűleg Ever After-ben maradnak, mivel kiszúrták őket a Hocus Latte-ban.
    • Bunny nyusziként látható.
  • Ezt a webizódot pénteken sugározták kedd helyett, mint ahogy az előző webizódot.
  • A következő webizódban tovább folytatódnak az események.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki