FANDOM

Class Confusion (Tantárgyak)/magyar átirat

Előző:

Blondie's Just Right (Blondie-nak igaza van!)/magyar átirat

Következő:

Apple's Birthday Bake-Off (Apple születésnapja)/magyar átirat

Raven Queen: Maddie, minthogy én írom a végzetemet, feliratkozom egy olyan órára, amilyenhez még hasonlót sem hallgattam: Hercegnősztikára!
Apple White:
Tessék?
Raven Queen:
Végül is hercegnő vagyok... papíron.
Apple White:
Nem veheted fel a hercegnősztikát. Hiszen te hogyan éreznéd magad, ha én venném fel a te kedvenc tantárgyadat: a házi átoktant!

Baba Yaga: Apple White. Ülj csak le. Most osztom ki az órai feladatokat. Sétáljatok ki az Elvarázsolt erdőbe, keressetek egy állatot...
Apple White: Ne féljen Madam Yaga! Az állatok imádnak!
Baba Yaga: És tegyétek gonosszá!
Apple White: Ó...
Baba Yaga: És elárulnád, hogy szerinted ez az állat, mégis mitől gonosz?
Apple White: Hát, hihetetlen gyorsan rágcsálja azt a répát, vagyis előbb-utóbb roppant gonosz hasfájása lesz!
Baba Yaga: Nem lesz jó.
Apple White: Gonosz vagyok! Féljétek a gonoszságomat!
Baba Yaga: Ez csupán egy maszk, amelyen az én arcom szerepel! Már csupán egy esélyed maradt, és legyen nagyon gonosz! Különben megbuktatlak!
Apple White: *Zihál*
Baba Yaga: *gonosz nevetés*

Apple White: Mégis mihez kéne kezdenem? Ha nem változtatlak gonosszá, akkor Raven...
Ram: *Horkant*
Apple White: *zihál* Ez az!

Apple White: Egy pillanat, csupán egy nagyon gonosz átkon dolgozom! Nagyon gonosz? Ha? Ha?
Baba Yaga: Jó megteszi. Kettes alá, alá!
Apple White: Juhé!

Apple White: Képzeld Raven! Sikerült az első házi átoktan feleletem! Mondd hogy megy a hercegnősztika?
Raven Queen: Ó, 15 percig bírtam, aztán leadtam. Nem mentek a mosolygás gyakorlatok. Belefájdult az arcom.
Apple White: Ez nem ér! Nekünk bezzeg gonosz növényt kell nevelnünk, az enyém pedig ó! Hátrébb a csápokkal!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki