FANDOM

Spring Unsprung - the Well of Wonder
A Csodák kútja egy kút, amely kapuként szolgál Ever After és Csodaország között.
Ez az egyetlen portál, amelyet a Grimm testvérek nem zártak le, azért hogy a csoda megmaradjon Ever After-ben. Hasznos, kreatív inspirációként is szolgálhat.

TörténelemSzerkesztés

A Grimm testvérek nyilvánvalóan nem zárták le, mert fontos, hogy a csoda beszivárogjon Ever After-be és rendben tartsa a mágikus egyensúlyt. Ez így is maradt, amíg Briar Beauty bele nem dobta a Mesehősök Végzetkönyvét.

Később, Lizzie Hearts kap egy térképes könyvet az anyjától amit arra használ, hogy megkeresse a Csodák kútját. Lizzie kreatív inspirációként használja. Alistair Wonderland és Bunny Blanc megtalálják a Mesehősök Végzetkönyvét, és a kút segítségével jutnak el Ever After-be, hogy visszaadják. Találkoznak a Vigyori Macskahölggyel, aki meghiúsítja céljukat azzal, hogy kicseréli a könyvet egy rejtvénykönyvre. Ginger Breadhouse is beleesik a kútba. Alistair és Bunny Ever After-be, míg Ginger Csodaországba érkezik. Miután Apple White-ot megátkozza a rejtvénykönyv, eldugítja a kútat és kitörli Ever After-ből a csodát. Miután ismét visszaáll a normális kerékvágásba, rájön, hogy hibát követett el, és visszaadja a térképes könyvet, amit ellopott a csodaországiaktól. A csoda ismét visszatér Ever After-be és a diákok ünnepelnek. Ugyanakkor hamarosan azt tervezik, hogy visszamennek Csodaországba a kút segítségével, hogy megkeressék a Mesehősök Végzetkönyvét.

RajzfilmSzerkesztés

KoronavatóSzerkesztés

A Csodák kútja egy tisztás közepén jelenik meg, ahol Briar beledobja a Mesehősök Végzetkönyvét. Akkor még nem tudja, de a könyv Csodaországban landol. Koron-avató

Zűrös tavaszSzerkesztés

A koronavatói események után, a kút folyó áramlása elsodorja a könyvet, Alistair és Bunny megtalálják, akik elhatározzák, hogy visszaviszik a könyvet. Beleugranak a kútba, és Csodaország belsejében kötnek ki. Kapnak egy kis segítséget a Vigyori Macskahölgytől, aki utazási tanácsokat ad nekik, de hamarosan ismét találkoznak a csatornák mélyében. A Vigyori Macskahölgy megnyom egy rejtett gombot, amely a lépcsőt csúszdává alakítja és elküld Alistair-t és Bunny-t a vízhez.

Eközben Ever After-ben, Ginger a kút vizét akarja összetevőnek használni a receptjéhez a főzőversenyen. Ginger bemegy az Elvarázsolt erdőbe, ahol megtalálja a kútat, de nem tud vizet szedni a kútból. Végül aztán beleesik és Csodaországba kerül. Alistair és Bunny megjelennek Ever After-ben és bemutatják az iskolának a rejtvénykönyvet, amelyről azt hiszik, hogy a Mesehősök Végzetkönyve. Néhány diák elolvassa a rejtvénykönyvet, és a személyiségük megváltozik. Apple-t különösen sújtja a könyv átka, és az az elképzelése támad, hogy eldugítja a Csodák Kútját, amelyet aztán tökéletesen végrehajt szintén elátkozott barátaival, Ashlynn-nel, Hunter-rel és Daring-gel.

A Csodák kútjából kihúzza a dugót egy troll. A csodaországiak és Ever After lakói örülnek annak, hogy a csoda helyreáll. Zűrös tavasz

GalériaSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki