FANDOM

Spring Unsprung - Wonderland river
Csodaország
egyike a Mesevilág birodalmainak. Itt a Szív Királynő és a Fehér Királynő uralkodik. Az itteni embereket csodaországiaknak nevezik, a hivatalos nyelv a rébusz. Sok portál köti össze Ever After-rel. A portálokat lezárták, de az egyik, a Csodák kútja, amely mindig megváltoztatja a helyét, még mindig aktív. Van egy csodával teli rét, ahol létrejött a Csodaország liget.

TörténelemSzerkesztés

Régen Csodaország egy békés birodalom volt. A Szív Királynő és a Fehér Királynő uralkodott. A helyzet megváltozott, amikor a Gonosz Királynő megmérgezte a királyságot. A méreg sok csodaországit érintett. A legjelentősebb áldozata a Szív Királynő volt. Csodaország lakhatatlanná vált. A lakosság többsége elmenekült más birodalmakba. Ezt követően a portálokat lezárták, kivéve a Csodák kútját annak érdekében, hogy Ever After-ben legyen varázslat.

Az eseményeket követően a Koron-avatón, Briar Beauty a portált használta, hogy megszabaduljon a Mesehősök Végzetkönyvétől. A könyv Bunny Blanc és Alistair Wonderland kezébe került, akiknek a célja, hogy visszakerüljön Ever After-be. A könyvet ellopta tőlük a Vigyori Macskahölgy.

NépességSzerkesztés

Az alábbi lista a megerősített Csodaországiakat mutatja. Az EA jellel jelöltek jelenleg Ever After-ben élnek.

Cari Pillar is egy megerősített csodaországi karakter, meg valószínűleg Humphrey Dumpty is, bár eddig még nem alakult ki erről fikció.

GalériaSzerkesztés

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Az Ever After High Csodaországja az Alice Csodaországban című mese helyszínéről kapta a nevét, de a kettő nem teljesen ugyanaz. A Fehér Királynő is itt lakott, aki egy karakter az Alice Tükörországban című mesében, ezért az feltételezhető, hogy az Ever After High Csodaországja Csodaország és Tükörország keveréke.