FANDOM

Cupid Comes Clean... Kinda (upid színt vall... nagyjából)
CupidComesClean...Kinda
Webizódok

Fejezet

2. Fejezet

Kiadás dátuma

2014. november 11.

Előző rész

Kitty's Curious Tale (Kitty, a ravasz kiscica)

Következő rész

And the Thronecoming Queen is... (És a bálkirálynő nem más, mint...)

LeírásSzerkesztés

Bár a szíve Dexter Charming felé húzza, C.A. Cupid végül továbbra is csak mások összeboronálásában tud jeleskedni.

ÖsszegzésSzerkesztés

Raven Queen egy párba kerül Sparrow Hood-dal Tudomány és Varázslás órán, míg C. A. Cupid Dexter Charming párja lesz. Raven bájitalkeverés közben, észreveszi, hogy Dexter szereti nézni őt, így ő kissé összezavarodik. Viszonozza Dexter cselekedetét, így Cupid dönt a párost közelebb hozza egymáshoz, ahelyett, hogy magának tenne jót.

Cupid felhívja Ravent, de félbeszakítja Briar Beauty, mert nekicsapódik egy fának ejtőernyőjével. Mielőtt Cupid felteszi fontos kérdését, Raven vonakodva rohan, hogy segítsen Briarnak, mindent otthagyva beleértve a telefonját. Figyelembe véve, hogy a munkáját elvégezte Ravennel, felhívja Dextert, hogy erősítse az érzéseit Raven iránt, de őt is félbeszakítja Humphrey, akit megráz az elektromos vezeték. Dexter szerencsére megmenti őt az időben.

Másnap, Raven és Dexter tanácstalan, hogy mit akart Cupid mondani, így mindketten megkérdezik hívásának okát. Abban a hitben, hogy a munkáját végzi Raven és Dexter között, Cupid büszkén elsétál, olyan tippet adva, hogy Dexter és Raven legyenek partnerek a laborban.      

KarakterekSzerkesztés

  1. Férfi narrátor
  2. Női narrátor
  3. Dexter Charming
  4. Raven Queen
  5. C. A. Cupid
  6. Rumpel professzor
  7. Sparrow Hood
  8. Briar Beauty
  9. Humphrey Dumpty
  10. Hopper Croakington II

MegjegyzésekSzerkesztés

  • "Cupid Comes Clean... Kinda" webizódot először  Latin-Amerikában sugározták 2014. október 30-án.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki