FANDOM

Daring Charming
Daring infobox.jpg
Adatok

Születésnap

április 2.

Oldal

Előkelők

Daring Charming egy 2013-ban megjelent karakter. Részese a Hófehérke és a hét törpe c. mesének, mint a herceg, aki majd feleségül veszi a hősnőt, és az Ever After High diákja. Az előkelők oldalán áll, egyelőre feltáratlan okból, de valószínűleg előkelő, mert szereti a sorsát. Daring a bátyja Dexter Charming-nak, egy másik előkelőnek, és Darling Charming-nak, aki a zendülők táborát erősíti. Mivel ő a Charming trón örököse, helyes és merész, ezért egy kicsit önző és öntelt. Nem feltétlenül kellemetlen, miután bebizonyította magának, hogy megéri Apple White barátjának lenni és számos más előkelőnek, de folyamatosan flörtöl a lányokkal, akik nem mutatnak különösebb érdeklődést és mit sem törődik azzal, hogy öccse ezt nem helyesli.

SzinkronhangSzerkesztés

A karakter angol szinkronhangja Evan Smith. A latin-amerikai és spanyol rajzfilmekben Idzi Dutkiewickz szinkronizálja. A magyar hangja Kisfalusi Lehel.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Daring mivel Bűbáj király fia, - természetesen nagyon jó képű, mézes-mázos mindenkivel. De amilyen nagy csábítóereje van, olyan nagy az egója is. Állandóan magát csodálja a tükörben, a vakítóan fényes fehér fogsorát pedig örömmel fittogtatja a lányoknak. Viszont kötelességtudatos is, valamint gyakran látható jövendőbeli királynéja Apple White oldalán. Meglehetősen bátor.

MegjelenésSzerkesztés

Daring-nek szőke haja van, világos bőre és világoskék szeme.

MeseSzerkesztés

Main article: Hófehérke és a hét törpe

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Öccse Dexter Charming, és van egy húga, Darling. Apja Bűbáj király. Az unokatestvérei Courageous, Cherished Charity, és Caring, Bountiful, Breathtaking, és Beloved, Elegant és Errant, Fragile, Fearless és Fairest, Good-Enough, Gallant, Glorious, Gutsy, Gracious, és Gorgeous. A nagyszülei Alluring és Auspicious Charming.

BarátokSzerkesztés

Daring közel áll Dexter-hez, a testvéréhez, de Dexter érzéseire Daring kissé önzően reagál. Daring barátságban van a legtöbb herceggel. Hopper Croakington II a lakótársa, így valószínű, hogy jól kijönnek.

HáziállatSzerkesztés

Daring-nek van egy P-Hawk nevű pávája.

SzerelemSzerkesztés

Daring-et csodálja szinte minden lány az iskolában, mint Duchess Swan, Holly O'Hair, és Lizzie Hearts. Cerise Hood csodálja és még Raven Queen is érdeklődött iránta, amikor azt hitte az érzés kölcsönös. Apple White-tal a sorsuk összefonódik, szereti és boldog, hogy feleségül megy hozzá később az életben, de jelenleg nem bonyolodik romantikus kapcsolatban vele. Ez az elképzelés kölcsönös volt, ám a "Lizzie mesés randija" webizódban, Daring fogadásból randizott a lánnyal, és a végén, igazán elbűvölte őt Lizzie. Általában azonban Daring, más lányokkal is találkozgat az iskola körül. Példa erre az, amikor Duchess-t randira hívta.

ViseletekSzerkesztés

Daringcharming2.jpg

Daringon a szokásos hercegi viselet látható,egy arany koronával a feje tetején. Cipője fehér színű arany díszítéssel.

Daringcharmingonhimlegacyday.jpg

Daring az Örökség Átadás Napján sokkal királyosabban nézki az alapvető öltözékénél.Egy hercegi viseletet visel egy vörös bársony köpennyel,és egy koronát a fején.

Daring Charming teazsúr.png

Maddie teazsúrján Daring fehér inget vett fel kék nyakkendővel. Mellénye fekete, szegélye piros színű, rajta jelvénnyel. Krémszínű nadrágja, barna öve volt. Cipője fekete sportcipő. Fején arany koronája díszeleg.

Thronecoming - Daring admires himself.jpg

A Koron-avatón Daring rendkívül hátrasimította és bezselézte haját. Fekete szmokingot viselt, vörös inget és kék nyakkendőt. Természetesen hagyományos fejedelmi öltözékben jelent meg az eseményen. Cipője fekete volt, oldalán egy-egy piros sávval.

FejezetekSzerkesztés

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14.: A Mattel védjegyet kér Daring Charming herceg részére.
  • 2013. május 16.: A Mattel védjegyet kér Daring Charming részére.
  • 2013. május 30.: Daring Charming megteszi rajzfilmes-debütálását Az Ever After High világa c. részben.
  • 2013. július eleje: Daring megteszi naplós-debütálását Briar és Apple naplójában.
  • 2013. október 8.: Daring megteszi könyves-debütálását A Mesehősök Végzetkönyvében.
  • 2014. augusztus 21.:Daring Charming profiljának kinézete kiderül Ever After High Évkönyv  kiadás előtti példányában.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki