FANDOM

Darling Charming
Profile art - Darling Charming.jpg

Születésnap

Február 11.

Oldal

Zendülő

Szobatárs

Rosabella Beauty

Legjobb barátok örökkön örökké

Raven Queen és Rosabella Beauty. Mindketten erősek és kiállnak azért, amiben hisznek.

Darling Charming egy 2013-ban megjelent karakter. Még nem derült ki, hogy milyen mesében szerepel, hiszen sok történetben van szükség a bájos hercegnőre, és egy diák az Ever After High-ban. A sors konfliktusa miatt egy zendülő, mert kalandokban akar részt venni, ahelyett, hogy megmentenék. Daring Charming húga és Dexter Charming fiatalabb ikertestvére, akik mindketten előkelők.

SzinkronhangokSzerkesztés

Darling angol hangja Marieve Herington.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Darling szemérmes és bájos. Amikor dobálja a haját, és mosolyog illedelmesen, annyira lenyűgöző, hogy lelassítja az időt. Darling hihetetlen értelme a kaland és az akció - sokkal inkább élné az életét egy merész hősként, mint egy kecses hercegnőként. Egy lovagi páncéllal rejti el magát, hogy ne tudják meg, hogy valójában egy hercegnő.

MegjelenésSzerkesztés

Darling hosszú, platina szőke hajú világoskék csíkokkal mellírozva, és mint a testvérei, ő is kék szemű. A Ki a leggonoszabb a vidéken?-ben halványkék és ezüst színű, csipkés ruhát visel. Egy szépségjegy van a jobb szeme alatt.

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Darling Charming Király és Charming Királynő egyetlen lánya. Van egy bátyja Daring Charming és egy ikertestvére Dexter Charming, aki pár másodperccel előbb született. Jobban kijön Dexter-rel, nem csak azért, mert az ikertestvére, hanem azért, mert mindkettőjüknek kétségei vannak a sorsukról, és csak abban bíznak, hogy egymással megoszthatják ezeket a kétségeket.

Unokatestvérei Bountiful, Breathtaking, Beloved, Charity, Elegant, Errant, Fragile, Fearless, Fairest, Good-Enough, Gallant, Glorious, Gutsy, Gracious, és Gorgeous. A nagyszülei Alluring és Auspicious Charming.

BarátokSzerkesztés

Darlingot gyakran lehet látni más hercegnőkkel, azonban úgy látja, Raven Queen és Rosabella Beauty, a legjobb barátai, mert mindketten erős akaratú emberek. Jól kijön bátyjával Dexter-rel.

SzerelemSzerkesztés

A legtöbb férfi hallgatót az Ever After High-ban teljesen lenyűgőzi Darling látványa és folyamatosan próbálják randira hívni, de a lány mindig udvariasan visszautasítja őket, hiszen Darling is jól tudja, hogy a külseje miatt szeretik, nem a tulajdonságai miatt.

HáziállatSzerkesztés

Darling-nek van egy lova Sir Gallopad. Képes álcázni magát.

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 31.: A Mattel védjegyet kér Darling Charming részére.
  • 2013. október 8.: Darling Charming megteszi könyves debütálását A Mesehősök Végzetkönyve c. könyvben.
  • 2014. május közepén.: Darling Charming megteszi naplós debütálását Dexter Charming naplójában.
  • 2014. december 22.: Megjelenik A Semi-Charming Kind of Life borítóján, ami felfedi Darling megjelenését.
  • 2015. február 6.: Darling Charming megteszi rajzfilmes debütálását a Zűrös tavasz című filmben.
  • 2015. május elején.: Darling Charming első babája bekerül a Zendülő babasorozatba.
  • 2015. június 3.: Darling Charming profilját közzéteszik az Ever After High weboldalán.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki