FANDOM

Date Night (A randevú)
Date Night - awkward first entrance
Olvasd el az átiratot itt: Date Night (A randevú)/magyar átirat

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. június 5.

Előző rész

Baking and Entering (Mézeskalács és zabkása)

Következő rész

Driving Me Cuckoo (Palikakukkok)

LeírásSzerkesztés

Miután sikerül úrrá lenni az első randival járó kezdeti nehézségeken, minden bizonnyal igazán csodálatos hangulatú este vár Ravenre és Dexterre a szabadtéri moziban és az előadás után.

ÖsszegzésSzerkesztés

Cupid, Ashlynn, Blondie és Cupid még mindig el vannak veszve a sötét erdő mélyén, és a tábortűz körül ülnek. Ashlynn a hangulat javításának érdekében ösztönzi barátait, hogy egy másik témáról beszélgessenek. Blondie felhozza a fiúkat, de ez pontosan az, amiről Cupid nem akar gondolkozni. Ashlynn próbálja Cupidot vigasztalni azzal, hogy lehet a randi mégsem megy olyan jól, amennyire tervezték.

Szobájában Ravent idegesség gyötri, hisz megjegyzi ez élete első randija. Dexter közben kopogtat az ajtón, Raven feszülten kinyitja és virággal köszöntik. A fiú átadja neki a csokrot, de sajnos egy varázsütésre elhervad. Vázába teszi, majd meg akarja öntözni, de idegességében a földre önti az összes vizet. Sűrűn elnézést kérnek egymástól miközben tétován kimennek az ajtón. Apple sok szerencsét kíván az éppen hátrapillantó Ravennek, aki egy mosollyal köszöni meg.

A színházban Raven javasolja, hogy ácsorgás helyett üljenek le és együtt várják a film kezdetét. Körülöttük a párok romantikáznak, ami kissé megzavarja Ravent. Dexter folyamatosan a nassolni valóról kérdezget: hozzon-e vagy se. A lány hirtelen lefagyaszt mindenkit kettőjükön kívül és bevallja Dexternek, hogy mennyire izgatott, aki nevetve hozzáteszi hogy ő is az. Raven egy csettintéssel feloldja a varázslatot és mindenki elkezd a filmre koncentrálni.

KarakterekSzerkesztés

  1. C.A. Cupid
  2. Ashlynn Ella
  3. Blondie Lockes
  4. Poppy O'Hair
  5. Raven Queen
  6. Apple White
  7. Dexter Charming
  8. Daring Charming
  9. Troll fiú
  10. Troll lány

MegjegyzésekSzerkesztés

HibákSzerkesztés

  • Mialatt Raven szobáján kopogtat és átadja a virágokat koronája átvált az "alap" koronájáról a Date Night-os változatra.
  • Hogy lehetséges az, hogy Apple hamarabb odaért a színházba, ha Raven hamarabb indult útnak?

HivatkozásokSzerkesztés

  • A Dexter és Raven által nézett film kezdése a Metro-Goldwyn-Mayer oroszlános kezdésére alapul.

EgyébSzerkesztés

  • Ez a webizód reklámozza a Date Night babasorozatot.
  • Ezt a webizódot először pénteken sugározták, folytatva az előző webizódot.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki