FANDOM

Date Night (A randevú)/magyar átirat

Előző:

Baking and Entering (Mézeskalács és zabkása)/magyar átirat

Következő:

Driving Me Cuckoo (Palikakukkok)/magyar átirat

A négy lány összegyűl a tábortűz körül, a Sötét erdőben.
C.A. Cupid: Mostmár tényleg oda kellett volna találnunk. Nem?
Ashlynn Ella: Jaj, ne foglalkozzunk szerintem a szorult helyzetünkkel, hanem gondoljunk másra!
Blondie Lockes: Óó! [Egyenesen ül.] A fiúkra.
C.A. Cupid: Csakhogy én éppen a fiúkra nem szeretnék gondolni! [Leroskad.]
Ashlynn Ella: Ó tényleg, Dexter ma este moziba viszi Raven-t, de ki tudja? Lehet, hogy nem is fog jól alakulni az ügy...

Az Ever After High-ban, Raven a szobájában készül Apple-lel a randira.
Raven Queen: [Az ékszerdobozt az ablakpárkányra teszi.] Ezt a karkötőt vegyem fel? [Kinyitja az ékszerdobozt.] Vagy ezt a gyűrűt? [Előveszi a gyűrűt.] Ó, ez a nyaklánc lenne az igazi. [Előveszi a nyakláncot.]
Apple a tükör előtt sminkeli magát.

Apple White: Csak moziba mentek ma este Raven, nem érettségizni!
Raven Queen: Tudom, tudom. [Kifújja a levegőt.] De sokkal jobban izgulok, mint hittem. [Csípőre teszi a kezét.] Hiszen ez lesz az első igazi randim. [Megragadja a nagy tükröt.] Dexter-rel... Itt is van!
Raven az ajtó felé fut, amikor meghallja, hogy a Dexter kopogtat az ajtón.
Lehunyt szemmel, Dexter véletlenül Raven fejét kopogtatja néhányszor, amint kinyitja az ajtót.

Dexter Charming: [Elrejti a virágokat a háta mögött.] Ne haragudj, nem esett le, hogy az nem a fafejed! [Rámutat Raven-re.] VVVagyis nem az ajtó a fejed, vagyis tessék virág! [Ügyetlenül odaadja a csokrot Raven-nek.]
Raven Queen: Köszönöm. Nagyon... csinosak. [A mágiájától elhervadnak a virágok. Raven visszafut a szobájába.]
Dexter Charming: Én hülye - Sötét Királynő, virágok. [Bemegy Raven szobájába.]
Dexter találkozik Apple-lel. Köszön neki, és Raven megpróbálja vázába tenni a csokrot.
Raven Queen: Semmi baj. Magukhoz térnek, ha megöntözöm őket. [A földre önti a vizet.] Ügyetlen vagyok! Annyira sajnálom Dexter. [Lenéz, és a víz tovább folyik.]
Dexter Charming: Nem dehogy, én sajnálom, az én hibám!
Raven Queen: [Leteszi a vázát.] Tökre az én hibám, tényleg! Úgy sajnálom. [Odamegy Dexter-hez.]
Dexter Charming: Én sajnálom, úgy hogy sajnálod.
Raven visszatekint Apple-re, egyfajta bátorításra számítva. Apple felemeli a hüvelykujját, és mosolyog, de ez félbeszakad, amikor Raven elmegy.
Apple White: Huh.

Dexter és Raven a moziba mennek.
Dexter Charming: Ez a hely... nagyon vagány. Ha érted...
Raven Queen: Érdemes lenne leülnünk. [Ügyetlenül rámutat a mozira.]

Raven és Dexter átsétálnak a mozi területére, és úgy találják, hogy a terem tele van. Megpróbálnak a helyükre menni.
Dexter Charming: Óvatosan!
Raven Queen: Au!
Dexter Charming: Dehát ezt, hogy csináltam! [Raven és Dexter szerelmespárok között járnak.] Hozzak rágcsát? Hozhatnék rágcsát...
Női szemlélő: [Nevet] Aww...
Dexter Charming: ... Nem inkább maradok [Raven látja, hogy a trollok megcsókolják egymást.] Vagy mégis hozzak rágcsát...
Raven Queen: [Ideges kuncogás]
Dexter Charming: ... Te kérsz rágcsát? Én kérek rágcsát.
Raven Queen: Ööö...
Dexter Charming: És még mosdóba is kéne mennem. Neked nem kell mosdóba menned?
Raven Queen: [Raven bekattan.] NEM! [Fagyos varázslatot használ.]
Dexter rájön, mi folyik körülötte, és észreveszi, hogy Raven kényelmetlen helyzetben van.
Dexter Charming: Raven?
Raven Queen: [Kiveszi a kezét a szájából.] Dexter, muszáj valamit bevallanom. Én nagyon, sőt rettenetesen izgulok.
Dexter Charming: Hogy te izgulsz? Dehogy, én izgulok.
Raven Queen: Vagyis van bennünk valami közös! Hahaha. De amúgy meg nincs is mi miatt aggódnunk! Nem? Tehát, legyünk önmagunk és élvezzük az estét! [Raven csettint, és mindenki visszatér a normális szintre. A film azonnal kezdődik.]
Dexter Charming: De Raven-
Raven Queen: Pszt. [A szája elé teszi az ujját] Kezdődik, alig várom, hogy kiderüljön, mi jön ezután. [Megfogja Dexter kezét, és együtt nézik a filmet boldogan.]

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki