FANDOM

Profile art - Date Night Raven

Raven értékeléseSzerkesztés

Hú! Spelless in Seapple, nem bírom az ilyen filmeket, főleg a romantikus filmeket nem. Ez annyira irreális!

Először is, miért kéne azt hinni, hogy egy édes (de szerencsétlen) herceg beleszeret egy lányba a sötét erdőben, és ők boldogan élnek míg meg nem halnak?

Aztán ott vannak a színészek. Charming Tutan a legújabb, legmenőbb férfi a filmekben. Ő tudja mindezt - akció, vígjáték, romantikus történet. Ő az a fajta fickó, akitől a hercegnők elájulnak. Nem hiszek a filmesekben hiszem, rátesznek egy szemüveget, és azonnal kétbalkezes lesz a lányok körül? És Raven McAbracadabrams? Ő lenyűgöző! Csak azért, mert a haját lófarokba húzza, ő a csúnya lány ebben a világban? Mi a fene! Nincs igazság ebben a művészetben!

Az egyetlen jó dolog, hogy ez a film érdemes volt éppen akkor, amikor nem hittem, hogy tovább tudom fogni Dexter kezét. Hadd tudják meg, hogy ez csak egy film, és a valós élet fontosabb. Így aztán, bár leadtam a Spelless in Seapple-nek két varázslatot, ez volt a legjobb első randi, amit egy lány csak kívánhat.

Dexter értékeléseSzerkesztés

Királyilag szeretem a reménytelenül romantikus filmeket, mint a Spelless in Seapple-t. Ezek a filmek az igaz szívet mutatják. Azt, hogy bármi lehetséges.

A főszerepben Charming Tutan a kínos herceg. Nem az a szerepe, hogy sportos akcióhős legyen, de azt hiszem, ez az, amit én szerettem benne. A bájosan sérülékeny, Raven McAbracadabrams játszotta a meg nem értett boszorkányt. Mint mindig, gyönyörű és varázslatos.

SPOILER VESZÉLY: A legjobb jelenet végén, amikor a gonosz sárkány mester fogva tartja a varázslónőt, de aztán a herceg megtalálja az ajtót, és az ő szeretete kiszabadítja a varázslónőt.

Azt mondta nekem: "Tudod mit? Legyél merész. Élj a mának!" Így is tettem. És tudod mi történt? Raven megfogta a kezem! Az első randin!

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki