FANDOM

Dexter Charming
Photo Gallery Dexter2 tcm914-178150
Adatok

Születésnap

február 11.

Oldal

Előkelő

Szobatárs

Hunter Huntsman

Legjobb barátok örökkön örökké

A bátyám, Daring Charming, valamint a szobatársam, Hunter Huntsman.

Dexter Charming, teljes nevén Dexterous Charming egy 2013-ban megjelent karakter. Egyelőre ismeretlen melyik mese része, hisz rengeteg történetben létezik a daliás herceg. Az Ever After High diákja. Sors szempontjából előkelő családi lojalitása és elvárásai révén. Dexter Daring Charming öccse, és Darling Charming idősebb ikertestvére. A sors iróniája, hogy féltékeny bátyjára, aki képes levenni minden lányt a lábáról, viszont ő is rendelkezik hasonló képességekkel, de csak akkor működik, ha leveszi szemüvegjét. Mivel ért a technológiához gyakran kérik diáktársai a segítségét különböző szerkentyűk megjavítására.
  • Elolvashatod a teljes profilt itt: Adatlapok (2014)
  • További érdekességeket találsz a kártyájáról itt.

SzinkronhangSzerkesztés

A karakter angol szinkronhangja Evan Smith. A latin-amerikai, illetve spanyol hangja Miguel Ángel Leal.

KarakterSzerkesztés

SzemélyiségSzerkesztés

Dexter nagyon félénk, visszahúzódó és óvatos. Barátságos, de ellenben a testvérével nem hízelgő és karizmatikus. Ez akkor válik igazán hangsúlyossá, amikor Raven Queennel beszél, akiért egytől-egyig odavan.

MegjelenésSzerkesztés

Dexternek barna a haja, kék a szeme és világos a bőre. Szemüveget és királyi öltözetet visel, valamint kicsi koronát, ami észrevehetően kisebb és kevésbe díszes a testvére koronájánál.

KapcsolatokSzerkesztés

CsaládSzerkesztés

Bűbáj király fia, testvérei Daring és Darling Charming. A The Storybook of Legends c. könyvben 9 hónappal fiatalabb Daringnál, míg a The Unfairest of Them All -ban megjegyzik, hogy ő Darling idősebb ikertestvére.

BarátokSzerkesztés

Dexter gyakran van együtt a többi előkelővel, különösen a testvérével és Blondie LockesLockesszal. Blondienak sokat segít a műsorában operatőrként, mivel ért a számítástechnikához. Nem mutat különösebb érdeklődést a zendülők felé kivéve Hunter Huntsmant, aki a szobatársa, és C. A. Cupid-ot, aki sorson kívül beleszeretett, mindig segítségére siet és ez fordítva is igaz.

KisállatSzerkesztés

Dexter kisállata Mr. Cottonhorn.

SzerelemSzerkesztés

Dexter odavan Raven Queenért, de nem lenne szabad, mert nem közös a sorsuk. Csak a közelmúltban jött rá Raven és pozitívan reagált rá, de egyelőre nem tisztázták a dolgokat. C.A. Cupid odavan Dexterért, de ő nem tud róla. Értékes barátként tekint rá.

ViseletekSzerkesztés

Photo Gallery Dexter2 tcm914-178150

Dexter pólója fekete színű, felette egy kék kabátot visel, mely gallérjának szegélye arany színű. Nyakában kék-fehér sálat hord. Nadrágja szürke, testre simuló, egyik oldalról arany lánc lóg belőle. Sportcipője kék színű. Elengedhetetlen kiegészítői: a fekete keretes szemüvege, valamint arany koronája. Általában kék táskával ábrázolják.

318px-The tale of Legacy Day - Dexter claps

Dexter az Örökség napján fejedelmi szürke katonai kabátot, télizöld kék inget és kék nyakkendőt visel. Kék palástja ugyanolyan színű, mint nagy koronájának alsó része. Természetese ekkor is rajta van a szemüvege.

Dexter Getting Fairiest

Dexter Maddie teazsúrján lila-kék kockás kalapot viselt. Fehér ingjére kockás mellényt húzott, mely elülső részén arany gombok vannak. Nyakkendője masnira van kötve. Nadrágja élénk színű (kék).

FejezetekSzerkesztés

IdővonalSzerkesztés

  • 2013. május 14.: A Mattel kérvényezi Dexter Charming Herceg védjegyét.
  • 2013. május 16.: A Mattel kérvényezi Dexter Charming védjegyét.
  • 2013. május 30.: Dexter debütál az Ever After High előzetesében.
  • 2013 október eleje: Dexter megteszi naplós-debütálását Hunter naplójában.
  • 2013. október 8.: Dexter megteszi könyves-debütálását a The Storybook of Legendsben.
  • 2014. január 29.: Dexter profilja megjelenik az Ever After High weboldalán.
  • 2014. január 29.: Dexter profiljának kinézetére fény derül.
  • 2014. május közepe: Dexter első babája megjelenik az Előkelő babasorozat részeként.

ForrásokSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki