FANDOM

Photo Gallery Dexter2 tcm914-178150

Teljes fél szemüvegSzerkesztés

Minden pasinak a családomban ugyanaz a sorsa -, hogy megmenti a bajba esett kislányt. Ez ugyanaz minden Charming hercegben, még azokéval is, akikkel nem vagyunk kapcsolatban. Mit is mondhatnék? Megyünk egy iskolába, ahol szinte minden egyes hercegnő egy boldog véget kap. Ez sok sorsot igényel Charming hercegnek.

Ezért járok az Ever After High-ba. Ugyanaz a bátyám, Daring. Nem kell, hogy felnőjön a családi hagyományokkal. Ez nem probléma Daring-nek a vakítóan bájos mosolyával. Mindenki tudja, hogy ő lesz Apple White Charming hercege (kivéve persze, ha őt megüti egy családi átok.) De mi lesz velem? Én nem is tudom, kinek a sorsa, hogy megmentsem. (Hiszem, a szív nem tud követni egy előre megírt forgatókönyvet), de nem okozni csalodást a családomnak.

Az utóbbi időben, már gondoltam (kérdésekben, és nem is lehetnék boldogabb.) Azóta Örökség Nap, a sorsot is kétségbe vonják. Elég bosszantó, mert van egy, um, odavagyok egy bizonyos lányért az iskolában. Bárcsak elég bátor lennék, hogy elmondjam neki.

1. fejezetSzerkesztés

Amikor hallottam hogy apám volt a vendég előadó a Hősképzésben a mai napon, akkor lehettem volna ideges, de nem voltam. Azt várta, hogy megmutassam neki, hogy feljebb léptem.

A feladat egyszerű volt - megmenti a leányt a toronyból. A társam volt Cupid, aki nemrég repült egy másik iskolából. Daring azt mondja, hogy kedvel. Nos, duh! Ő a barátom. Nem barátok mindig szeretik egymást?

Láthatatlan trombita harsogott, és siettem a toronyba. Daring gyors, de sikerült lépést tartani vele. Amikor lendült, egy árok felette óriás krokodilokkal, én valóban megszereztem a vezetést. De ahogy felmásztam a toronyba, a szemüvegem leesett a földre.

Minden homályos volt. Cupid felkiáltott: "Ó, Dexter ...", és elájult egy hangos puffanás!sal Amikor végül megmentettem őt, apa felkiáltott: "Dexter,  új rekordot állított fel! A leglassabb mentés az Ever After High történetében. "

Daring hátba csapott engem, "Minden rendben, kisöcsém. Ha a szemüveg nem esik, lehet, hogy a második lehettél volna."

Apa tornyosult fölém, "Dexter, tudom, hogy nehéz Daring testvéred ellenl, de te egy Charming vagy. Többet várok el tőled udvarlásból."

Én hangosan nyeltem egyet. Apa volt a vendég előadó a fejlett udvarlábóls is? Most már ideges voltam.

2. fejezetSzerkesztés

Lehet, hogy szemüveges vagyok, de nem vak ... Én nem vagyok Daring. Amióta gyerekek voltunk, ugyanaz a történet volt. Persze ő idősebb nálam (alig egy évvel), és örököse a családi trónnak, de miért Daring-nek kell mindig jobbnak lennie mindenben?

Apát mindig láttam egy csomószor Daring-gel. Azt hiszem, ezért töltöttek minden időt együtt. Amikor felkeltem apa figyelmét, a válasz mindig az volt: "Menj nézd meg a húgodat!" Bár én szeretem a húgom. Csak arra tudtam gondolni, hogy "Miért nem lehetek Daring?" Ahelyett, hogy az én dolgom az volt, hogy a bátyámmal gyakoroljak. Ha Daring hibázott (ami ritkán fordult elő), apa nyugodtan javította ki a buzdító szavakkal. Ha hibáztam (ami úgy tűnt, hogy megtörténik minden alkalommal), apa azt kiabálta, "Dexter, ne szórakozz a testvéreddel!" Amikor csináltam valamit jól, ragyogott, hogy Daring mennyire jól néz ki.

Tehát míg Daring megtanulta, hogy egy hős, és elment szocializálódni a hercegnőkkel, én maradtam otthon vigyázni Darling-re. Nem volt olyan rossz. Ő legalább hadd nyerni néha "Charmingok & Sárkányok"ban. Elhatároztam, hogy tanulok olvasással. Megjegyeztem minden könyvet a kastélyban. Amikor odaértem az Ever After High-ba, rájöttem, hogy nem csak könyvből kell tanulni, hanem más előkelő dolgokban. Vegyük például ... udvarlás.

3. fejezetSzerkesztés

Mindig úgy éreztem, kényelmetlen a Speciális udvarlás. Ömlött a szívem, hogy néhány véletlenszerű hercegnőnek udvaroltam mindenki előtt ... micsoda egy tündér nem! Mégis, nem hagyhattam, hogy apám lenézzen. (Plusz nem akartam, hogy zavarba jönni mindenki előtt újra.) Elolvastam minden könyvet a Charming herceg szenvedélyről, de így is kényelmetlen.

Azon voltam, hogy ez egy fejezet legyen, amikor lenyűgöző fahéj és szegfűszeg illat töltötte be a termet. Raven mindig olyan illata van, mint a fahéj és a szegfűszeg bájitalnak a laborban, "Hé Dex, mi a helyzet?"

A szívem dübörgött a mellkasomban "Ó, um, hé Raven semmi! Úgy értem nem sok, Raven. Heh."

Ránézett a könyvborítóra, "Az udvarlás művészete? Dexter Charming! Próbáltál lesöpörni egy lányt a lábáról?" A lány pislogott, és mosolygott egyszerre. Nem is tudom eldönteni, hogy mi szebb ... a lila szeme vagy a bogyó szája.

"Én csak" Lerogytam a székembe, "tanulom a fejlett udvarlást, de ez reménytelen. Bárcsak olyan jó lennék, mint a testvérem."

"Olyan jó vagy, mint a bátyád?" Raven becsapta az asztalt, forgatta a jeget, "Te sokkal jobb vagy, mint Daring! Lehetsz olyan jó, mint ő."

Ez a varázslatos Raven-ben. Ő ihletett sok embert. Most ő inspirált engem. Ő a leginkább lenyűgözőbb lány az Ever After High-ban. Azt akartam, hogy tudja, hogy mit éreztem. Ehelyett kínosan mondtam: "Köszönöm, Raven. Klassz vagy."

4. fejezetSzerkesztés

Most, hogy elbűvölt az inspiráció, vettem egy sétát át a troll hídon Fusselvéle falván. Míg a módját kerestem annak, hogy vegyem fel a legújabb fejezeteit az udvarlás könyvben, éreztem egy csokor varázsát, virágok, ahogy mentem az Elvarázsolt Virágboltba.

Gondoltam Raven-nek jó lenne egy lila és királykék virágcsokor. "Melyik virág a legkívánatosabb neked?", a virágárus kérdezte. Milyen virágot lehet lenyűgöző ajándéknak adni egy lenyűgöző lánynak? Gondoltam, de aztán eszembe jutott, hogy a virágok mindig hamuvá válnak, amikor Raven a közelben van. Megint a sötét mágia teszi ezt tönkre.

"Dexter? Mit csinálsz itt?" szelíd hang. Ez volt Ashlynn Ella, Hamupipőke lánya és a szobatársam Hunter Huntsman. Vannak, akik csodálkoznak, hogy miért randizik a vadász fiával, aki nem egy herceg. Csodálom a boldogságot.

"Hé, Ashlynn. Gondoltam ajándékot adok a barátnőmnek. Úgy értem, egy ajándék a barátomnak. Ő egy lány."

"Bonyolultan hangzik" Ashlynn megjegyezte: "Mit szeret? Biztos, hogy ez lesz a jó cipő a lánynak?"

"Cipő?" Úgy tűnt, mint egy fajta furcsa ajándék "Igazából fogalmam sincs, mit adhatnék neki."

"Nos, gondolom, nehéz lehet" Ashlynn ösztönzött, "Figyelj, és tudom, hogy akkor meglesz a tökéletes ajándékot. Nos, találkozunk udvarlás órán."

Ó, nem! Elvesztettem minden hókusz összpontosítást az osztály projektre. Apu meg fogja fordítani koronáját.

5. fejezetSzerkesztés

A Csódatóriumban, Daring kezdte az udvarlást a laborban Duchess Swan-nal, "Tó hercegnője, Királyilag lenyűgöző vagy. Állj mellém, ami mond valamit. Mert az én mosolyom ragyog, mint a nap, az arany hajam ragyog, a szemem csillog, mint a ... "

"Hát a bátyja próbálja átcsábítani magát?" Cupid kuncogott. Vártam, hogy mi fordul. Nem tudtam megállítani a körömrágást. Apa ült az első sorban, tapsolt a büszkeségben, mert Daring befejezte. Cupid felmászott az erkélyre, "Te leszel a következő! Sok szerencsét!" Szerencsés vagyok, hogy van egy olyan barátom, mint ő.

"Következik, DEXTER Charming," apa üvöltött ", és remélem, figyelt a testvérére."

Nem kell. Eszembe jutott, amit Raven mondott, Te sokkal jobb vagy, mint Daring. Azt kell kívánnom, hogy olyan jó legyek, mint ő. Hitt bennem. Hirtelen az udvarlások megindultak olyan könnyen, mint ha tanulmányoztam volna: "Én mindig is tudtam, hogy egy életre nekem való vagy. Okos és gondoskodó, gyönyörű és bátor. Erős vagy, és több mint, az emberek. Te adsz erőt. Te vagy az ihlet. Miattad vagyok jobb hős. "

Cupid kíváncsian elájult ismét egy puffanással, mint mindenki a Csodatóriumban mennydörgő hangon tapsoltak, köztük apám, "Most már igazi Charming!"

Nem csak sikerült az udvarlás, de végre sikerült apa jóváhagyását megszerezni. Ráadásul az, hogy tudtam pontosan mi volt a szívemben; Végre tudtam, hova megy az én történetem. Meg kellett találnom Raven-t.

6. fejezetSzerkesztés

Alig vártam, hogy elmondjam Raven-nek az én igaz szívemmel. Talán írhatunk a saját történetünket együtt. Talán a saját boldogságunkat. Talán ... Várj, valaki sír?

Kinyitottam az ajtót, a nyugati erkélyen. Ez a legjobb hely az egész iskolában, itt lehet nézni a naplementét. Raven egyedül ült, törölgette könnyeit a szeméből, "Raven, jól vagy?"

"Jól vagyok," halkan szipogott, és mosolyogva fordult hozzám: "Ne csak állj ott, ragadd meg a helyet." Leültem mellé, és nem tudta, mit mondjak, amikor sóhajtott, "Dexter, te valaha is aggódtál a lehetőségeken, hogy?" Rájöttem, miért sír. Az örökség Nap, Raven kijelentette, hogy megírja a saját sorsát. Néhány ember igazán megijedtem. Apple aggódott, hogy mi fog történni, hogy Raven nem akar a következő gonosz királynő lenni. Természetesen, ez volt az utolsó dolog, amit Raven hallani akart.

Belenéztem a lány gyönyörű lila szemeibe, "Nem szabad aggódnod, Raven. Soha nem kételkedj magadban! Soha se! "

"Te tényleg egy herceg vagy, Dex," Raven kedvesen nevetett: "Remélhetőleg hamarosan, képes leszek arra, hogy felfedezzem a történetem."

Aztán rájöttem, hogy nem tudtam megmondani Raven-nek, mi volt a szívemben. Még nem. Ő sok mindenen megy keresztül, és nem akartam, hogy a dolgok bonyolultabbak legyenek. Szüksége van egy barátra, nem egy pasira. Különben is, az olyan lányokra, mint Raven érdemes várni.

MegjegyzésekSzerkesztés

  • Az Ever After High wikin a napló történetek angolul vannak, tehát ez nem hivatalos fordítás. Amennyiben valahol hibát észlelsz, kérlek segítsd a wikit, hogy szerkeszted.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki