FANDOM

Driving Me Cuckoo (Palikakukkok)
Driving Me Cuckoo - new mood.jpg

Fejezet

3. fejezet

Kiadás dátuma

2015. június 19.

Előző rész

Date Night (A randevú)

Következő rész

Bog Bash (Buli a lápon)

LeírásSzerkesztés

Raven egy könnyed próbakör erejéig kölcsönveszi Vasorrú Bába kacsalábon forgó irodáját, hogy a Sűrűsötét erdő mélyén rekedt barátnői segítségére siessen.

ÖsszegzésSzerkesztés

Cerise megérkezik a Multi-hex színházba és Cedar-nek beszél a barátairól, akik elmentek a Kék hold erdei ünnepségre, és nem tértek még vissza, ahogy azt is elmagyarázza neki, hogy a Sötét erdőben megtalálta a három medvét, ahogyan Blondie-ról panaszkodtak, ami felveti a kérdést, hogy Blondie és barátai miért mentek a Sötét erdőbe. Cedar azt a javaslatot mondja, hogy rossz erdőbe mentek. Cedar tudatosítja a helyzetet a barátai körében és mindannyian úgy döntenek, hogy Baba Yaga segítségét kérik, és a kunyhójában várják.

Egy idő után megunják a várakozást, és Raven kezébe veszi az ügyet, és manőverezik a kunyhóval annak ellenére, hogy Baba Yaga távol van. Bár ez nem derül ki az első néhány próbálkozáson, a kunyhó felett teljesen elveszti az irányítást, és az Ever After High folyosóin rohan át, amíg a tetőre nem ér. Raven kétségbeesetten használ egy kis mágiát, hogy leállítsa, azonban a kunyhó lába szétcsavarodik és mindannyian lezuhannak.

Dexter feje véletlenül beleütközik a polcba, amely ledönt egy bájitalos palackot. Az üveg eltörik és Baba Yaga kiszabadul, miután egy varázslat miatt, csapdába esett a palackba egész éjszaka. Amint Baba Yaga felfedezi a káoszt, büszke arra, hogy Raven ilyet tett, a története miatt, de Raven elmondja neki az igazat, és mindannyian elindulnak, hogy megtalálják barátaikat a Sötét erdőben.

KarakterekSzerkesztés

  1. Duchess Swan
  2. Lizzie Hearts
  3. Cedar Wood
  4. Cerise Hood
  5. A három medve
  6. Hunter Huntsman
  7. Apple White
  8. Raven Queen
  9. Dexter Charming
  10. A három kiskecske
  11. Melody Piper
  12. Kitty Cheshire
  13. Mr. Piper
  14. Daring Charming
  15. Humphrey Dumpty
  16. Haarlem hősének fia
  17. Lilly-Bo Peep
  18. Milton Grimm
  19. Madeline Hatter
  20. Baba Yaga

MegjegyzésekSzerkesztés

MásSzerkesztés

  • Ezt a webizódot is pénteken sugározták, a következő webizódban folytatódnak az események.
  • Tévedésből nem ezt a részt, hanem a Buli a lápont rakták fel magyar nyelven a Youtube-ra 2015. június 19-én, ezért ez a webizód magyar nyelven még nem elérhető.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki