FANDOM

Duchess Swan 2013. május 31-én lett védjegyeztetve és az első babája 2015. január elején jelent meg. Összesen 1 babája van és az eladások 3%-a az ő babájaiból folyt ki. Nincs egyéb termék róla.

BabákSzerkesztés

  • Duchess Swan Előkelő baba
  • Duchess Swan rajzolva

Előkelő babaSzerkesztés

  • Vonal: Előkelő
  • Megjelenés: 2014
  • Választék száma: BBD51
  • Típus szám: CDH52

Baba: Sötét, fekete haja van, halványlila melírcsíkokkal. Mély, vörös ajka, vastag szemöldöke és piros-rózsaszín szemhéjpúdere van.
Ruházat: Duchess egy fekete alakformáló övet hord, lila tüll felsővel, aminek pufi ujja van. A felsője lila-fehér, viktoriánus mintákkal. Szoknyáján toll-szerű minták vannak. Fekete necc-harisnyát, és fekete, sarok nélküli, tömöttalpú cipőt visel.
Kiegészítők: Lila tollkoronája, fekete gyöngyökkel, egy ezüst-lila kistáskája, ezüstös karkötője, ezüstgyűrűje és tollas fülbevalója van.
Extrák: Ezüst állvány, fésű és napló.
Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések.

Fairest on IceSzerkesztés

  • Duchess Swan Fairest on Ice baba
  • Duchess Swan rajzolva
  • Vonal:
  • Megjelenés: 2015.
  • Választék száma: ???
  • Típus szám: ???

Baba: Duchess haja fekete, kivéve a feje tetején. Sötét lila szemhéjfestéke van. Élénk rózsaszín ajka van és egy hópehely szépségjegy az arca bal oldalán.

Ruházat: Duchess egy rövid és pánt nélküli csillogó fehér ruhát visel. A lila áttetsző réteg fölött a szoknyáján díszített fehér hópelyhek vannak. Duchess cipője ezüst színű néhány gyönggyel díszítve.

Kiegészítők: A kiegészítői egy nagy hópehely korona, halvány lila csillogó nyaklánc és egy nagy hópehely medál, valamint egy lila karpánt, és egy fehér hópehely öv. Duchess-nek van egy halványlila hattyú kézitáskája.

Extrák: Ezüst állvány és fésű.

Megjegyzések: Nincsenek megjegyzések

MegjegyzésekSzerkesztés

AppleRavenTale - possibly Duchess Swan-1- Thronecoming - Duchess dancing
  • Duchessnek van egy Örökség Napi öltözete. A haját felfogva hordja, amit a nagy koronája alá tette. Tollas ruhát visel.
  • Duchess megjelent a "Koron-avatón" buliruhában. Haját lokniba fogta, oldalfrufruval. Fehér tollruhát visel, több kiegészítéssel a csillogó részeken. Kiegészítői a hosszú kesztyűk, csuklóján lila-fehér rózsával. Fejedelmi nyaklánca és ezüst hajcsattja van.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki