FANDOM

Két madár, egy trónSzerkesztés

Semmi többre nem vágyom, mint hogy mesebeli előkelő legyek. Nem akárki lehet a következő hattyú királynő. Beletelik egy speciális je ne sais quoi - a leírhatatlan minőség, ami egy személyt kitűntet a nyájból.

Csak ne tegyenek egy kalap alá más előkelőkkel az iskolában. Ellentétben azokkal a hercegnőkkel, az én boldog végem nem érkezik ezüst tárcán. Nincs is boldog végem. Tragikus végre vagyok kárhoztatva, ahol megátkoznak és egy hattyúvá változom. Ez tényleg fodrozza a tollaimat.

De ez nem lesz így örökké. Vannak nagyobb terveim. Megyek megélni az előkelő sorsomat, de nincs módja ennek a hattyúnak egy nem élt boldogan, amíg meg nem halt végre. Minden amire szükségem van egy lehetőség, amin áttáncolhatok.

1. fejezetSzerkesztés

Mielőtt megszólalt a csengő, az összes többi lány özönlöttek az iskolai drámára. Miközben beszélgettek a fiúk, én írtam a jegyzeteimet. A félidős vizsgákig már csak néhány hét van hátra. Nagyon nagy a hangsúlyt, hogy a felső hercegnők közt legyek az iskolában, különösen zavaró, mint amikor Briar Beauty horkol a hátsó sorban.

A tanterem ajtaja kinyilt, és a hercegnőtan tanár, Mrs. Őfelsége, a Fehér Királynő siklott be a szobába. Megköszörülte a torkát.

"A félidős vizsgák, osztályozzák a képességeiteket, hogy inspirálja az embereket a saját boldogságukra. Ez az első lépés, hogy fáklyát tartsatok a kezetekben a történeteitekben. Elvégre ..."

Apple White megfordult, "... ha nem a legszebb az összes közül, akkor nem tudja, hogyan kell túlélni a féltékenységet." Apple büszkén bólintott. "Vagy ..."

Megfordult Ashlynn Ella is. "Hogyan lehet valaki rongyokkal és gazdagság nélkül egy Hamupipőke történetben?" Ashlynn elsüllyedt a székében. "Vagy ..."

Felém fordult. Vajon beszélni fog az eleganciámról? Szenvedélyemről? Hogy képes vagyok kifejezni a táncommal azt, amit szavakkal nem lehet elmondani?

Néhány kínos állvakarás és szemöldökemelés után, a Fehér Királynő hátat fordított. "Nos, igen, értem a lényeget."

2. fejezetSzerkesztés

Miután megszólalt a csengő, bent maradtam. "Elnézést, Mrs. Őfelsége, a Fehér Királynő." (Ragaszkodik hozzá, hogy így hívjuk.)

Megfordította a fejét, "Miben segíthetek, kisasszony ... uh, Miss ...?"

Komolyan? Én vagyok a legjobb tanítványa! "A nevem Duchess Swan."

"Jó" mondta nagy őszinteséggel. "Azért jöttél, hogy beiratkozz az osztályban?"

Komolyan? "Én benne vagyok az osztályban. Azt mondta, hogy osztályozzák a képességeinket, hogy inspirálja az embereket a saját boldogságukra. Mit tegyek, ha nincs boldog végem?"

Véletlenül pislogott. "Minden hercegnőnek van boldog vége. Biztosan te is egy igazi hercegnő vagy?"

"Természetesen én egy igazi hercegnő vagyok! ''Az én mesebeli végzetem valójában egy balett, a címe Hattyúk tava. Én vagyok a hercegnő, akit egy gonosz varázsló megátkoz és egy hattyúvá változtat. Aztán a herceg belémszeret, és azt ígéri, hogy megtöri a varázslatot."'''

"És boldogan éltek, míg meg nem haltok" mondta. "Egyszerűen varázslatos."

Ez volt a legnehezebb része. "Tulajdonképpen becsapják és beleszeret a varázsló lányába, a fekete hattyúba. A herceg rájön, hogy tévedett, de addigra már túl késő. A gonosz varázsló arra kényszeríti, hogy tartsa meg a szavát. De a herceg, inkább örökre utánam jön, még ha ez azt is jelenti, hogy..." Könnyek kezdtek végiggördülni az arcán.

"Ó, értem.'Nem látom a problémát. A feladat az, hogy inspirálja a közönséget. Az inspirációban a legfontosabb, hogy boldog vége legyen." Összehúzta a szemét. "Biztos, hogy az én osztályomba jársz?"

3. fejezetSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki